راهنمای سفر به پاریس

راهنمای سفر به پاریس

مطمعناً نام شهر پاریس در کشور فرانسه، شهر زیبایی ها به گوش همه افراد جهان خورده است. راهنمای سفر به پاریس برای افرادی که علاقه‌مند به سفر و گردش در شهرهای مختلف دنیا می باشند، یک راهنمای سفر ایده آل و اوج سفرهای آن ها می باشد. این شهر با زیبایی های بی کران خود همواره، میزبان بسیاری از گردشگران بوده و هست. ما نیز با توجه به علاقه وافری که توریست ها برای سفر به پاریس دارند، قصد داریم نکات مهم در سفر به این شهر رویایی را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید، ما را تا پایان  متن راهنمای سفر به پاریس همراهی نمایید.

شهر پاریس و اطلاعات مورد نیاز برای سفر به آن

کشور فرانسه یکی از کشورهای اروپایی محسوب می شود. پایتخت این کشور شهر زیبای پاریس می باشد. این شهر همواره از گذشته تا به امروزه مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. شهر پاریس با وسعتی برابر با 105 کیلومتر مربع، جمعیتی بالغ بر دو میلیون و دویست هزار نفر را در خود جای داد است. پاریس از لحاظ جمعیتی حتی از بعضی کشورهای واقع در اروپا پرجمعیت تر می باشد. سفر به پاریس را می توان سفر به شهر رویاها و زیبایی ها تلقی کرد. افرادی که قصد سفر به پاریس را دارند، باید حداقل یک بار راهنمای سفر به پاریس را بخوانند. گفتنی است واحد پول در کشور فرانسه یورو می باشد و افراد در سفر به پاریس باید این پول را با خود همراه داشته باشند. نوع برق شهر پاریس 230 ولت 50 هرتز می باشد. شماره اضطراری در این شهر 112 است. مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند، در فرودگاه های شارل دو گل و اورلی فرود می آیند.

[caption id="attachment_542" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به پاریس راهنمای سفر به پاریس[/caption]

بهترین زمان سفر به پاریس

افرادی که قصد سفر به پاریس را دارند، دوست دارند تا در بهترین شرایط به این شهر سفر نمایند برای اینکار می توان راهنمای سفر به پاریس را مطالعه کرد. بهترین شرایط در نظر هر فردی متفاوت می باشد. به طور مثال بعضی از افراد دوست دارند تا در بهترین شرایط آب و هوایی به فرانسه سفر نمایند بنابراین بسیار بجاست تا پیش از سفر راهنمای سفر به پاریس را مطالعه کنند. در این مورد می توان گفت ماه های ژوئن تا آگوست می تواند بهترین زمان آب و هوایی برای سفر به این شهر باشد. افرادی که کم هزینه بودن سفر به پاریس برایشان مهم می باشد می توانند در فصل پاییز به این شهر سفر نمایند. فصل تابستان به عنوان فصل گردشگری این شهر محسوب می شود و بسیاری از هزینه ها در این فصل بالا می باشد. لازم به ذکر است که برگزاری جشنواره های فصلی مخصوصا با جشنواره های آغاز سال نو می تواند در انتخاب زمان سفر به پاریس تاثیر گذار باشد.

[caption id="attachment_543" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به پاریس بهترین زمان سفر به پاریس[/caption]

جاذبه های گردشگری پاریس

اگر سفر به پاریس به عنوان یک سفر رویایی محسوب می شود، به دلیل فراوانی جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. اگر بخواهیم مهم ترین جاذبه گردشگری این کشور را معرفی کنیم، باید برج ایفل که نماد شهر پاریس محسوب می شود اشاره کنیم. از دیگر جاذبه های گردشگری که در سفر به پاریس می توان به آن ها مراجعه نمود می توان به موزه لوور، کلیسای سکره کر، کلیسای نوتردام، باغ لوکزامبورگ، رود سن، کاخ ورسای، موزه اورسی، طاق پیروزی، میدان ووژ و ... اشاره کرد. گفتنی است قدم زدن در خیابان معروف شانزلیزه زیبایی های خاص خودش را دارد. این شهر جاذبه های طبیعی بسیاری را نیز دارد و افراد می توانند در راهنمای سفر به پاریس لیست تمامی این جاذبه های دیدنی را ببنینند.

[caption id="attachment_544" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری پاریس جاذبه های گردشگری پاریس[/caption]

بررسی خدمات رفاهی در سفر به پاریس

یکی از نکاتی که در راهنمای سفر به پاریس وجود دارد این است که مسافران با خیالی راحت از وجود خدمات رفاهی به این شهر سفر می نمایند. هتل های مختلفی در این شهر موجود می باشند، که افراد می توانند در سفر به پاریس در این هتل ها اقامت داشته باشند. از هتل های معروف شهر پاریس می توان به هتل آبا مونت پارناس و ناپلئون اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل آپارتمان ها می توان مکان مناسبی برای افراد با بودجه کمتر باشد. از دیگر خدمات رفاهی که در شهر پاریس فرانسه موجود می باشد، می توان به رستوران های مختلفی مانند رستوران لیسنینگ و لیپاپلیس اشاره کرد. افرادی که به غذا اهمیت زیادی می دهند می توانند در این شهر انواع غذاها و تنقلات خوشمزه را میل نمایند و از خوردن آن ها لذت ببرند. وسایل حمل و نقل مانند مترو، اتوبوس، تاکسی، خودروهای اجاره ای و ... در این شهر موجود می باشند.

[caption id="attachment_541" align="aligncenter" width="780"]بررسی خدمات رفاهی در سفر به پاریس بررسی خدمات رفاهی در سفر به پاریس[/caption]

بهترین راه برای سفر به پاریس

برای سفر به پاریس می توان از راه های مختلفی استفاده کرد. یکی از بهترین راه ها استفاده از تورهای مختلفی است که در ایام سال توسط آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شوند. سفر با این تورها هزینه کمتری را دارند و افراد می توانند به راحتی سفر به این شهر را تجربه نمایند. گفتنی است تور لیدرهای تور پاریس همچون راهنمای سفر به پاریس می توانند مسافران را برای بازدید از جاهای مختلفی این شهر راهنمایی نمایند. لازم به ذکر است که افراد می توانند به صورت شخصی و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱