بهترین رستوران های پاریس

بهترین رستوران های پاریس

در این مقاله قصد داریم به معرفی رستوران های خوب و معروف و شناخته شده در پاریس بپردازیم و لیستی از بهترین رستوران های پاریس را برای مشتاقان سفر به پاریس و تجربه غذاهای فرانسوی تهیه نماییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع رستوران های شهر پاریس آشنا شوید و برای صرف غذا به رستورانی مراجعه نمایید که غذاهایی مطابق میل و دکوراسیونی مطابق با روحیه و سلیقه شما داشته باشد.

جذابیت سفر به پاریس و تجربه لذت صرف غذا در رستوران های این شهر

هنگامی که مسافر کشور فرانسه هستید و در شهر پاریس اقامت دارید مطمئنا پس از گشت و گذار در مناطق تفریحی و دیدنی و توریستی این شهر تصمیم به صرف غذا در یک محیط دنج و با کیفیت خواهید گرفت و این دغدغه که کدام رستوران این شهر از کیفیت غذای بالا و سرویس دهی مناسب و موقعیت مکانی خوب نسبت به محل اقامت شما یا نزدیک به مناطق تفریحی می باشد، فکر شما را مشغول خواهد نمود؛ بنابراین برای حل این دغدغه تصمیم داریم بهترین رستوران های پاریس را به شما معرفی کنیم.

[caption id="attachment_554" align="aligncenter" width="780"]بهترین رستوران های پاریس بهترین رستوران های پاریس[/caption]

رستوران های با منوی غذایی خاص و مشهور و جذاب

آلن دوکاس پلازا آتنه: این رستوران دارای طراحی به سبک ساده و مدرن می باشد و به سبب ارائه غذاهایی با طعم بی نظیر و استفاده از مواد اولیه تازه و مطابق هر فصل به عنوان بهترین رستوران های پاریس از محبوبیت بالایی برخوردار است و حتی در زمره بهترین رستوران های دنیا نیز محسوب می شود.

پیر گانییر: تجربه صرف غذای ملل مختلف با طعم های عالی و تزیینات زیبای پیر گانییر بسیار جذاب خواهد بود. تجربه غذایی عالی در فضایی فوق العاده قطعا به یادماندنی خواهد شد.

سِپتیم: علاوه بر فراهم بودن انواع غذاها و نوشیدنی های خوش عطر و طعم، شیوه برخورد و رفتار کارکنان آن بسیار مورد توجه مشتریان واقع می شود.

کلاماتو: با حضور در کلاماتو از تجربه صرف انواع غذاهای دریایی لذت ببرید. طعم غذاهای دریایی این رستوران را در هیچ جای دیگری نمی توانید تجربه کنید.

ورژو: در ورژو معمولا غذاهای آمریکایی توسط 2 سرآشپز آمریکایی که مقیم شهر پاریس هستند به شیوه ای عالی طبخ و ارائه می شود.

پاساژ ۵۳: غذاهای آن مناسب سلیقه افراد علاقه مند به صرف غذاهای سالم و سبک و غنی می باشد. ضمن اینکه این غذاهای غنی از مواد مورد نیاز بدن، از قیمت به نسبت بالایی نیز برخوردار هستند.

پَدولو: مکانی برای سفارش انواع نوشیدنی ها با طعم های جدید و متفاوت که می تواند تجربه ای جدید برای شما باشد.

مرسی: حضور و صرف غذا در این مکان برای علاقه مندان به حضور در جمع جوانان خوش پوش و اهل کتاب و مطالعه بسیار مناسب می باشد.

لوتام دو سُریز: اینجا می توانید منتظر صرف یک غذای کاملا پاریسی با طعمی بی نظیر باشید. غذایی همانند استیک تارتار و ریزوتو.

الزورث: در الزورث ( بهترین رستوران های پاریس ) می توانید از صرف انواع غذاهای گیاهی و همچنین غذاهای خوش طعم دیگر لذت ببرید.

[caption id="attachment_555" align="aligncenter" width="780"]رستوران های با منوی غذایی خاص و مشهور و جذاب رستوران های با منوی غذایی خاص و مشهور و جذاب[/caption]

رستوران های با سبک طراحی منحصر به‌ فرد و چشم نواز

آلنو پاریس: آلنو پاریس یکی از قدیمی ترین رستوران های پاریس است که ضمن ارائه غذاهای بسیار با کیفیت، با طراحی فضای داخلی آن به سبک مکان های قدیمی فرانسه، به محبوبیت فراوانی رسیده است.

لو سنک: رستورانی بسیار لوکس، مجلل و قصر گونه که منوی غذایی منطبق با هر فصل را پیش روی مشتریان خود قرار می دهد و در هتل چهار فصل جورج پنجم واقع است.

لو موریس: در لو موریس انواع غذاهای کلاسیک و نیز انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی های خوش طعم سرو می شود. نکته قابل توجه در این مکان امکان مشاهده روند سرو غذا در میز سرآشپز می باشد.

Apicius: در هتل اشنایدر پاریس قرار دارد. از نقاشی های زیبا و آثار هنری دیدنی در طراحی فضای داخلی آن بهره گرفته شده است و با غذاهای مدرن فرانسوی از مشتریان پذیرایی به عمل می آید.

Lasserre: در طراحی فضای داخلی آن از انواع نقاشی های هنری چشم نواز استفاده شده است که حضور در آن ضمن صرف غذای لذیذ و باکیفیت می تواند لحظاتی خاص را برای مشتریان رقم بزند.

بیستروی پل بِر: تجربه صرف غذا در محیطی ساده و دلنشین که نوع طراحی آن، حضور در یک رستوران قدیمی را به مشتریان القا می نماید.

[caption id="attachment_556" align="aligncenter" width="780"]رستوران های با سبک طراحی منحصر به‌ فرد و چشم نواز رستوران های با سبک طراحی منحصر به‌ فرد و چشم نواز[/caption]

رستوران های واقع در مناطق گردشگری و خاص پاریس

Guy Savoy: در نزدیکی یکی از بناهای تاریخی شهر پاریس با نام طاق پیروزی قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های پاریس می باشد از کیفیت غذای بسیار بالا و سرویس دهی عالی برخوردار می باشد.

لارپژ: نکته ویژه علاوه بر سرو انواع غذاهای تازه و باکیفیت در این رستوران، وجود باغ اختصاصی آن است که محصولات و مواد اولیه مورد نیاز را به صورت ارگانیک تولید می کند.

اپیکور: اپیکور دارای 2 سالن غذاخوری تابستانی و زمستانی است که مطابق با هر فصل مورد استفاده قرار می گیرند.

ژول ورن: رستورانی که در برج ایفل قرار دارد و با دارا بودن دکوراسیونی جذاب و سرو غذاهای متنوع و لذیذ اروپایی تجربه ای به یاد ماندنی را در ذهن مشتریانش به جا خواهد گذاشت.

لو سروان: لو سروان در محدوده منطقه ۱۱ قرار دارد که خود آن منطقه در زمره مناطق دیدنی و تفریحی شهر پاریس محسوب می شود.

[caption id="attachment_557" align="aligncenter" width="780"]رستوران های واقع در مناطق گردشگری و خاص پاریس رستوران های واقع در مناطق گردشگری و خاص پاریس[/caption]

بهترین رستوران های پاریس و صرف غذاهای سنتی فرانسوی

پیشنهاد ما به آن دسته از مسافران شهر پاریس که مشتاق صرف غذاهای سنتی فرانسوی هستند، حضور در بهترین رستوران های پارس همچون لیپتیت تروکوات، لانکس، چز پاولف، لاجاکوبین، لتامبور و رستوران لکیور و بهره مندی از انواع غذاهای با کیفیت و سنتی می باشد.

[caption id="attachment_558" align="aligncenter" width="780"]رستوران های محبوب رستوران های محبوب[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱