سفر به تنریف

سفر به تنریف

سفر به تنریف اسپانیا و سایر جزایر موجود در جزایر قناری از جمله آرزوهای خیلی از ما می باشد. دیدن جزیره تنریف، دیدن جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیاری است. سفر به تنریف را سفر به سرزمین رویاها باید دانست. در سفر به تنریف، می توانید اوقات بسیار خوشی را سپری کنید که همواره جزو بهترین خاطرات شما باشند. برای اینکه در مورد سفر به تنریف اطلاعات بیشتری کسب کنید، از مطالب این مقاله استفاده نمایید سفر به تنریف، سفر به بزرگ ترین جزیره از جزایر قناری است، همان طور که می دانید جزایر قناری از هفت جزیره تشکیل شده است که جزیره تنریف، یکی از آن هفت جزیره و بزرگ ترین آنها می باشد. سفر به تنریف سفر به قلب اقیانوس اطلس خواهد بود. در سفر به تنریف، به رویای زیبای خود جامه عمل می پوشانید. جزیره تنریف، در مالکیت ماتادورها قرار دارد اما کشور مراکش، نیز تا حدودی ادعای تملک آن را دارد. این جزیره، خود متشکل از 7 شهر می باشد که سانتا کروز، مرکزیت آن و مهمترین شهر تنریف محسوب می شود. این جزیره، هر ساله، توریست های زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.

[caption id="attachment_483" align="aligncenter" width="780"]سفر به تنریف سفر به تنریف[/caption]

وضعیت اقلیمی تنریف

شرایط اقلیمی و آب و هوای تنریف را می توان یکی از دلایل سفر دانست. آب و هوایی که در مجموع در طول سال، معتدل و مطلوب است. البته شمال و جنوب جزیره ، تقریبا با هم متفاوت است. میزان بارش ها و رطوبت نسبی هوا در شمال این جزیره، بیشتر از جنوب آن می باشد. تابستان ها از گرمای ملایمی برخوردار است و شما می توانید از ورزش های آبی آن، نهایت استفاده را ببرید.

[caption id="attachment_484" align="aligncenter" width="780"]وضعیت اقلیمی تنریف وضعیت اقلیمی تنریف[/caption]

جاذبه های گردشگری تنریف

جاذبه های گردشگری تنریف، که سبب جذب توریست های زیادی از سراسر دنیا به کشور اسپانیا می باشد، از دلایل دیگری است که برای سفر به تنریف می توانید آن را انتخاب نمایید. برخی از این جاذبه های گردشگری عبارتند از:

  • جنگل های کاج تنریف: در سفر به تنریف خواهید دید که مردمان محلی، یکشنبه ها را در این جنگل ها به گردش و تفریح سپری می کنند. نشستن در سایه درختان این جنگل، چنان لذتی دارد که در وصف نمی گنجد. همچنین بد نیست بدانید در سفر به تنریف، می توانید 13 نقطه از دامنه کوه های جزیره تنریف را برای چادر زدن انتخاب نمایید. این نقاط، رایگان می باشند و نیاز به صرف هزینه ندارند. تماشای درخت افسانه ای دراگو و ستاره های دنباله دار در آسمان زیبای جزیره تنریف را در سفر به تنریف، به هیچ عنوان از دست ندهید.
  • کوه آتشفشان تیده تنریف: کوهی که در سال 2007 به عنوان میراث فرهنگی توسط یونسکو ثبت شد. این کوه، سومین آتشفشان فعال و بزرگ در سطح جهان است. همواره تورهای مختلفی برای استفاده از آب های معدنی اطراف کوه تیده، از این کوه بازدید می کنند. حتما در سفر به تنریف، از این کوه دیدن نمایید و از آب معدنی آن استفاده کنید.
  • باغ وحش تنریف: یکی از اماکنی که در سفر تنریف، حتما مورد استقبال بچه ها قرار خواهد گرفت، باغ وحش تنریف می باشد. باغ وحشی با وسعتی بیش از 5/13 هکتار که در سال 2017، عنوان بهترین باغ وحش جهان را کسب کرد.
  • استخرهای گارا چیکو تنریف: این استخرها در اثر کوه های آتشفشانی ایجاد شده اند. در واقع با فوران کوه های آتشفشانی، بندر گارا چیکو، نابود شد و آثار به جا مانده از آن به عنوان یک جاذبه گردشگری بر جای مانده است. در سفر تنریف، شنا در استخرهای گاراچینو را هم تجربه کنید.
  • موزه تاریخ تنریف: که در یک ساختمان تاریخی واقع شده است و دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.
  • تالار تنریفیه: بنایی کاملا خارق العاده و دیدنی که در سفر به تنریف خواهید دید، تالار تنریفیه می باشد. از بیرون که به این تالار نگاه می کنید، امواج خروشان دریا برایتان تداعی خواهد شد.
  • پارک ملی تیده تنریف: این پارک دارای جذابیت خاصی می باشد. هم با خودرو و هم پیاده می توان به این پارک رفت. اگر دوست دارید در سفر به تنریف، تله کابین سوار شوید، از این پارک دیدن کنید. در سفر به تنریف خواهید دید که این جمله معروف اسپانیایی ها که می گویند »به جزایر قناری سفر کنید تا جوان شوید» چندان هم بی مورد نیست. دیدن هر یک از این جاذبه ها، به نوبه خود، روح و جسم ما را تلطیف می بخشد.
[caption id="attachment_485" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری تنریف جاذبه های گردشگری تنریف[/caption]

غذاهای محلی تنریف

طرفداران غذاهای اسپانیایی و آفریقایی می توانند در سفر به تنریف، بهره کافی ببرند. غذاهای دریایی در این جزیره، به راحتی، یافت می شوند. ماهی سان کوچو با سس موخو، یکی از انواع غذاهایی خاص و متنوعی است که در سفر به تنریف می توانید امتحان کنید. تاپاس نیز یکی دیگر از غذاهای این جزیره می باشد. پینتوس با طعم پنیر بز، استیک تن با سیب زمینی، همبرگر خرگوش، از دیگر غذاهای تنریفی به شمار می روند. برخی از رستوران های این جزیره عبارتند از: Plaza 18، Victoria، Rendezvous، Otelo، Tapaste، El Cine.

[caption id="attachment_486" align="aligncenter" width="780"]غذاهای محلی تنریف غذاهای محلی تنریف[/caption]

مراکز خرید تنریف

خرید، جزو لاینفک سفرهای ما می باشد. اگر در سفر به تنریف قصد خرید داشتید به شما پیشنهاد می کنیم، به بازار نوسترا سینیورا سری بزنید. نوسترا سینیورا در خیابان کاستیو می باشد و به عنوان مرکز خرید اصلی در این جزیره شناخته می شود. در این بازار می توانید، پوشاک، میوه های متنوع و عجیب، پنیر بز و عسل بخرید. البته مراکز خرید دیگر مانند Plaza del Duque، El Guajiro، Tina، Rastro، Siam Mall، La Ranilla و Marysol نیز گزینه های مناسبی برای خرید هستند.

[caption id="attachment_487" align="aligncenter" width="780"]مراکز خرید تنریف مراکز خرید تنریف[/caption]

تهیه بلیط هواپیما برای سفر به تنریف

اگر قصد سفر به تنریف در اسپانیا را دارید می بایست، بلیط هواپیمای آن را تهیه نمایید. برای این منظور به سایت آژانس های مسافرتی مختلف که این بلیط را عرضه می کنند، مراجعه نمایید. رزرو آنلاین بلیط برای سفر به تنریف، به سادگی انجام می شود. اطلاعات کامل پرواز در این سایت ها موجود می باشد. گفتنی است قیمت این بلیط ها نیز می تواند متفاوت باشد که به راحتی از طریق، سایت های مربوط از آنها مطلع خواهید شد.

فرودگاه تنریف

فرودگاه های تنریف عبارتند از فرودگاه لوس رودئوس و فرودگاه رینا سوفیا. بسته به بلیط هواپیمایی که برای سفر به تنریف انتخاب می کنید ممکن است مقصد شما یکی از این فرودگاه ها در جزیره تنریف باشد.

[caption id="attachment_488" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه تنریف فرودگاه تنریف[/caption]

اماکن اقامتی در سفر به تنریف

اماکن اقامتی از جمله فاکتورهای مهم در هر سفر می باشند. در سفر به تنریف، می توانید در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشید. هتل های نزدیک ساحل، از هزینه کمتری برخوردار هستند. بی شک، ساحل به اندازه کافی جذابیت دارد. البته هتل های دیگری نیز برای اقامت در این جزیره زیبا وجود دارد. از جمله هتل های 4 و 5 ستاره در تفریحگاه کوستا ادج. همچنین پلایا دی لاس و لاس کریستیانو نیز می تواند محل مناسبی برای تفریح و اقامت در سفر به تنریف باشد.

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="780"]اماکن اقامتی در سفر به تنریف اماکن اقامتی در سفر به تنریف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱