بهترین هتل های آتن

بهترین هتل های آتن

به لطف پیشرفت های روزافزون در عرصه فناوری و اطلاعات، کارهایی صورت گرفته است که راحتی را به معنی واقعی، به ارمغان می آورد. اگر قصد رزرو بهترین هتل های آتن را دارید تا با خیالی آسوده به آنجا بروید برای این کار کافی است چند کلیک ساده در سایت های مربوطه فشرده شود و شما بدون هیچ گونه دغدغه ای یکی از بهترین هتل های آتن یونان را برای اقامت خود ، انتخاب نمایید. در این مقاله چند مورد از بهترین هتل های آتن با ذکر خدمات و ویژگی هایشان به شما معرفی می شود.

STANLEY HOTEL  یکی از بهترین هتل های آتن

STANLEY HOTEL یکی از بهترین هتل های آتن می باشد. این هتل 4 ستاره در آتن از امکانات ویژه ای برخوردار می باشد و به واسطه همین امکانات در گروه بهترین هتل های آتن جای گرفته است. برخی از این امکانات عبارتند از: برخورداری از رستوران، استخر و سالن. همچنین در این هتل، اینترنت پر سرعت که از ملزومات مسافران برای برقراری ارتباط با کشور خود می باشد، را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهد. این هتل، مجهز به اتاق های ملاقات، اتاق کنفرانس و اتاق مهمانی می باشد. کارکنان این هتل چند زبانه هستند و این به عنوان یک گزینه بسیار مطلوب برای مسافران از نقاط مختلف دنیا می باشد. این ویژگی ها هر یک به نوبه خود دلیل قانع کننده ای برای قرارگیری این هتل در گروه بهترین هتل های آتن کشور یونان می باشد. نظافت روزانه اتاق، سرویس خشکشویی، مجهز بودن هر یک از اتاق ها به یخچال را نیز باید در زمره ویژگی های این هتل نام برد.

[caption id="attachment_58" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های آتن بهترین هتل های آتن[/caption]

ZAFOLIA HOTEL در لیست بهترین هتل های آتن

هتل 4 ستاره ZAFOLIA HOTEL نیز با برخورداری از امکاناتی چون استخر، رستوران، سالن بدنسازی، و مرکز تناسب اندام، امکانات کنفرانس، به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های آتن معرفی می شود. به راحتی می توانید قرارها و ملاقات رسمی و کاری خود را در این هتل برگزار نمایید. همچنین این هتل مسئولیت نگهداری کودکان را نیز بر عهده می‌گیرد تا خیال شما از بابت کودکانتان در سفر آسوده باشد که در نوع خود نکته جالبی خواهد بود. امکانات بهداشتی و رفاهی این هتل کاملا منحصر به فرد می باشد. مرکز کسب و کار با دسترسی به اینترنت نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد.

[caption id="attachment_59" align="aligncenter" width="780"]ZAFOLIA HOTEL در لیست بهترین هتل های آتن ZAFOLIA HOTEL در لیست بهترین هتل های آتن[/caption]
  1. THE ATHENIAN CALLIRHOE یکی دیگر از بهترین هتل های آتن

 هتل 4 ستاره THE ATHENIAN CALLIRHOE دارای اتاق هایی با نظافت روزانه و تهویه مطبوع می باشد که علاوه بر برخورداری از اتاق های مناسب، امکانات جانبی متعددی مانند اینترنت رایگان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. افرادی که برای مدت طولانی تر به آتن سفر می کنند می توانند از مرکز تناسب اندام این هتل نیز بهره ببرند. در این هتل نیز مانند هتل های قبلی، پرسنل، به چندین زبان تسلط دارند که برقراری ارتباط با آنها جهت سرویس دهی بهتر ممکن می شود. این هتل اتاق های Suites ,Non-Smoking Rooms ,Family Rooms را  با توجه به نیاز مراجعه کنندگان در اختیار آنها قرار می دهد تا هر کس متناسب با نوع نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نماید.

  1. هتل METROPOLITAN HOTEL

هتل METROPOLITAN HOTEL یک هتل 5 ستاره در آتن با انواع مختلفی از اتاق ها با کاربری ها و امکانات مختلف می باشد. علاوه بر امکاناتی که در هتل های بالا به آنها اشاره شد، این هتل، امکانات بیشتری چون پارکینگ رایگان، اسپا، سرویس اتوبوس شاتل را نیز ارائه می‌دهد. در واقع هر آنچه شما در سفر به آن نیاز دارید در این هتل به صورت یکجا و با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار می گیرد. در واقع امکانات رفاهی این هتل به گونه ای است که شما نیازی برای بیرون رفتن جهت تهیه این امکانات نخواهید داشت. افرادی که از این هتل و امکانات آن دیدن کنند، حتما آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های آتن در ذهن خود ثبت می کنند.

[caption id="attachment_60" align="aligncenter" width="780"]هتل METROPOLITAN HOTEL هتل METROPOLITAN HOTEL[/caption]
  1. هتل Wyndham Grand

در انتخاب یکی از بهترین هتل های آتن یونان، حتما هتل 5 ستاره Wyndham Grand را نیز مد نظر قرار دهید. هتلی با امکانات مذکور در بالا، که حمل و نقل فرودگاهی مسافران را نیز انجام می دهد. مسافران این هتل می توانند از استخر، سالن و اسپا بهره ببرند. هر نوع جلسه یا ملاقات مهم با افراد مهم نیز در این هتل را می توان برگزار کرد. از نظر تمیزی و نظافت نیز کلیه اتاق های این هتل، در بهترین وضعیت می باشند.

البته تعداد بهترین هتل های آتن بیشتر از تعداد ذکر شده در این لیست است. برای آشنایی و رزرو هر یک از بهترین هتل های آتن به سایت های مربوط مراجعه نمایید تا علاوه بر اطلاع از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هر یک از آنها، از آدرس دقیق و هزینه آنها نیز مطلع شوید. همچنین برخی از سایت ها دارای مشاورین تلفنی نیز می باشند که می توانید با آنان مشورت کنید و بهترین و مناسب ترین هتل را بر حسب نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید..

[caption id="attachment_61" align="aligncenter" width="780"]هتل Wyndham Grand هتل Wyndham Grand[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱