هتل های پاریس

هتل های پاریس

در سفر به پاریس پایتخت فرانسه، باید به فکر محل مناسبی برای اقامت در هتل های پاریس باشید تا با خیال راحت به گشت و گذار و کارهای تان برسید و جایی برای استراحت و کارهای شخصی داشته باشید. در هتل های پاریس امکانات و خدمات متنوعی به مسافران ارائه می شود که از قیمت های متنوعی نیز برخوردارند. در این مقاله نیز به بررسی انواع هتل های پاریس خواهیم پرداخت تا قادر به انتخاب آن ها باشید و اقامتی مناسب در طول سفرتان داشته باشید.

هتل های پاریس با توجه به خدماتی که ارائه می دهند هزینه ای را از مسافران دریافت می کنند. انواع خدمات هتل های پاریس شامل روم سرویس 24 ساعته، تراس، پذیرایی در اتاق، تهویه مطبوع، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، ماهواره، دسترسی به اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، میز کار، حمام دارای ست کامل، رستوران، پارکینگ و غیره است، در اینجا به معرفی هتل های پاریس خواهیم پرداخت تا برای اقامت با آن ها آشنا باشید. نزدیکی به جاذبه های پاریس از دیگر مزیت های هتل های پاریس است که سبب می شود به راحتی از هتل به این جاذبه ها بروید و به گشت و گذار بپردازید.

[caption id="attachment_375" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس

یکی از هتل های پاریس هتل ایبیس ایتالی تلبیاک است که با موزه لوور فرانسه فاصله نزدیکی دارد و از آنجا به راحتی به پارک Choisy می توانید بروید. هتل ایبیس هتلی سه ستاره است و ایستگاه مترو در نزدیکی آن قرار دارد. 60اتاق هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس در انواع یک تخته، دو تخته، سوئیت خانوادگی و استاندارد می باشد و برای تزیین آن از رنگ های ملایمی نیز استفاده شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و کارکنان آن به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران هستند. این هتل ترانسفر فرودگاهی دارد و به محض خروج از هواپیما شما را تا هتل خواهند برد. هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس یکی از انواع هتل های پاریس است که برای اقامت مناسب است و امکانات خوبی به مسافران ارائه می دهد.

[caption id="attachment_376" align="aligncenter" width="780"]هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس[/caption]

امکانات هتل ایبیس ایتالی تلبیاک پاریس

از امکانات این هتل می توان به تراس، اتاق با نور مناسب، خدمات 24 ساعته، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، صندوق امانات، خشکشویی مجهز، دسترسی به اینترنت رایگان، ماهواره، پذیرایی در اتاق، سیستم حرارتی و برودتی مناسب، تهویه مناسب، حمام، میز کار و ... اشاره کرد. این امکانات در هزینه های هتل تاثیرگذار هستند.

هتل نوتل پاریس پرت درلینس

یکی از هتل های پاریس هتل نوتل پاریس پرت درلینس است که موقعیت آن در قلب پاریس است و موقعیت بسیار عالی دارد. فاصله این هتل 4 ستاره از ایستگاه مترو به مدت 2 دقیقه است. تعداد صد و پنجاه اتاق به صورت لوکس و سوئیت خانوادگی دارد که امکانات کاملی دارند و از دکوراسیون مدرنی در آنها استفاده شده است. این هتل اتاق جلسه دارد که کاملاً مجهز است و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. در صورتی که مسافران درخواست اتومبیل داشته باشند به آن ها کرایه داده خواهد شد.

[caption id="attachment_377" align="aligncenter" width="780"]هتل نوتل پاریس پرت درلینس هتل نوتل پاریس پرت درلینس[/caption]

امکانات هتل نوتل پاریس پرت درلینس

از امکانات این هتل می توان به گاو صندوق، سیستم تهویه مناسب، تلفن مستقیم و ... اشاره کرد و در تریا آن نوشیدنی در هر ساعتی سرو می شود. در رستوران هتل نوتل پاریس پرت درلینس که یکی از هتل های پاریس است انواع غذاهای ترکی، رژیمی و متنوع برای مهمانان سرو می شود. کارکنان آن همگی خوش برخورد و مهربان هستند و به خدمت رسانی از مسافران مشغول می باشند

[caption id="attachment_378" align="aligncenter" width="780"]امکانات هتل نوتل پاریس پرت درلینس امکانات هتل نوتل پاریس پرت درلینس[/caption]

هتل یورپ ساینت سورین نتر دام پاریس

یکی از هتل های پاریس هتل یورپ ساینت سورین نتر دام است که موقعیت آن در منطقه ای به نام Latin Quarter است و فاصله ای 250 متری از کلیسای نوتردام دارد. این هتل 3 ستاره است و با پیمودن 100 متر به ایستگاه مترو خواهید رسید. ویژگی ای که سبب تمایز این هتل شده است موقعیت جغرافیایی آن است و برای رفتن به موزه لوور تنها نیاز به 20 دقیقه زمان خواهید داشت و تعداد 59 اتاق در این هتل وجود دارد که در انواع سوئیت مخصوص تازه عروس، خانوادگی و استاندارد می باشد. اندازه اتاق ها متفاوت است و برای طراحی آن از رنگ های ملایمی استفاده شده است.

امکانات هتل یورپ ساینت سورین نتر دام پاریس

از امکانات این هتل به خدمات 24 ساعته، ماهواره، مینی بار، نور مناسب، پذیرایی در اتاق، سیستم حرارتی و برودتی مناسب، صندوق امانات، دستیابی به اینترنتی پرسرعت و رایگان، میز کار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی و تهویه مطبوع می توان اشاره کرد. در رستوران های هتل یورپ انواع غذاهای بین المللی، اصلی و رژیمی سرو می شود. کارکنان هتل های پاریس همگی مهربان هستند و به صورت 24 ساعته به مسافران خدمت رسانی می کنند.

[caption id="attachment_379" align="aligncenter" width="780"]امکانات هتل یورپ ساینت سورین نتر دام پاریس امکانات هتل یورپ ساینت سورین نتر دام پاریس[/caption]

هتل رجنس یکی از هتل های پاریس

یکی از هتل های پاریس هتل رجنس است که یکی از هتل های لوکس و زیبای آن است و 3 ستاره می باشد. این هتل 27 اتاق دارد که از سوئیت خانوادگی، یک تخته، دو تخته، استاندارد، اتاق ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار تشکیل شده است. چیدمان و طراحی اتاق های این هتل بسیار منحصر به فرد است و در اتاق های مدرن آن مبلمانی راحت، پنجره هایی رو به شهر، نور کافی و ... وجود دارد. از امکانات هتل به تلفن، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، حمام مجهز به وان، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع و غیره می توان اشاره کرد. رستوران آن نیز ویوی بسیار زیبایی دارد و انواع غذاهای بین المللی در آن سرو می شود. با سفر به پاریس شهر نور فرانسه، اقامت در هتل رجنس می تواند بسیار فوق العاده باشد و اقامتی دلنشین برای تان فراهم می کند.

[caption id="attachment_380" align="aligncenter" width="780"]هتل رجنس یکی از هتل های پاریس هتل رجنس یکی از هتل های پاریس[/caption]

هتل فلرید تویل یکی از هتل های پاریس

یکی از هتل های پاریس، هتل فلرید تویل پاریس می باشد که موقعیت آن در منطقه Arc de Triomphe  و Trocadero است و از آنجا به راحتی از جاذبه های دیدنی بازدید خواهید کرد. هتل فلرید تویل پاریس هتلی لوکس و مجلل است و از 52 اتاق تشکیل شده است که شامل سوئیت، اتاق معلولین و ... بوده است و هر کدام دارای انواع لوازم اختصاصی هستند. سوییت های بزرگ و خانوادگی آن برای گردشگرانی که با خانواده آمده اند و نیاز به فضای بزرگ تر دارند مناسب است. از امکانات هتل می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، بالکن، گاوصندوق، روزنامه، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی مناسب و غیره اشاره کرد. به دلیل داشتن شیشه های دو جداره سر و صدا به داخل وارد نمی شود و به راحتی می توان در آن استراحت کرد. تمام پرسنل هتل مهربان و خوش برخورد هستند و به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه می دهند. سالن کنفرانس نیز از دیگر امکانات هتل است که دارای اتاق های ملاقات با اندازه های گوناگون می باشد. این اتاق ها برای سازمان های خصوصی و برپایی جلسات اداری و کاری مناسب هستند و خدمات کاملی ارائه می دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱