دیدنی های پاریس

دیدنی های پاریس

پاریس بزرگ ترین شهر اقتصادی جهان است. پاریس پایتخت فرانسه بیش از دو میلیون جمعیت دارد. این شهر سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد. برای سفر به پاریس باید ویزای شینگن فرانسه را دریافت نمایید. از دیدنی های پاریس می توان به برج ایفل، موزه ی لوور، خیابان شانزه لیزه و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_286" align="aligncenter" width="780"]دیدنی های پاریس دیدنی های پاریس[/caption]

پاریس پایتخت فرانسه

کشور فرانسه با 67 میلیون جمعیت یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین کشورهای قاره ی اروپا از نظر فرهنگی، اقتصادی، نظامی و... است. بیش از 60 درصد مردم فرانسه دین مسیحی دارند. واحد پول فرانسه یورو می باشد. فرانسه یکی از معدود کشورهاییست که در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس ساحل دارد. فرانسه در اروپای غربی واقع شده و با کشورهای بلژیک، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا هم مرز است. این کشور آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد. شهرهای زیبای فرانسه پاریس، مارسی، تولوز، نیس، نانت و... است.

پاریس پایتخت فرانسه می باشد. این شهر زیبا به دلیل موقعیت جغرافیایی و مراکز تجاری و تفریحی بی نظیری که دارد، سالانه شاهد گردشگران و توریست های بسیاری است. پاریس از نظر سطح زندگی در سطح عالی قرار دارد. کیفیت بالای زندگی در پاریس از نظر تحصیلی، تفریحی، اقتصادی و ... باعث جذب مهاجران زیادی به این شهر شده است. جمعیت پاریس بیش از دو میلیون نفر است و جزء پر جمعیت ترین شهرهای اروپا به حساب می آید. دیدنی های پاریس سالانه میزبان 45 میلیون توریست است. اگر شما هم قصد سقر به شهر زیبای پاریس را دارید با ما همراه باشید تا شما را با دیدنی های پاریس آشنا نماییم.

مکان های دیدنی پاریس

پاریس یکی از شهرهای زیبای اروپا و حتی جهان است. شهر رویایی پاریس را می توان به دو قسمت مدرن و تاریخی تقسیم کرد. مرکز شهر پاریس پر است از بناهای تاریخی قرن 18 و 19 که به خوبی حفظ شده اند. اما در حومه ی شهر ساختمان های مدرن خودنمایی می کنند. رود سن که از داخل شهر پاریس می گذرد به زیبای این شهر بیش از پیش افزوده است. پاریس شهر زیبای اروپا، مکان های دیدنی فراوانی دارد که در سطح جهان شناخته شده و معروف هستند. برج ایفل، موزه ی لوور، خیابان شانزلیزه و ... از جمله ی این مکان های جذاب و دیدنی های پاریس می باشند. در ادامه به توضیح دیدنی های پاریس می پردازیم.

[caption id="attachment_355" align="aligncenter" width="780"]مکان های دیدنی پاریس مکان های دیدنی پاریس[/caption]

برج ایفل از دیدنی های پاریس

مطمئناً شما بارها نام برج ایفل را شنیده اید. برج ایفل به عنوان نماد کشور فرانسه نیز شناخته می شود. برج ایفل در سال 1889 ساخته شده و نام آن از نام سازنده اش گرفته شده است. این برج فلزی در میدان شان دو مارس قرار دارد. برج ایفل پاریس از جمله دیدنی های پاریس است که می توان با تهیه ی بلیط از بالای برج، شهر پاریس را تماشا کرد. با خرید بلیط شما می توانید با آسانسور به نوک برج ایفل یا طبقه ی دوم آن بروید و از بالای آن رود زیبای سن و خیابان های دیدنی پاریس را ببینید. یادتان باشد که ارتفاع ایفل 324 متر است و اگر ترس از ارتفاع دارید، بهتر است به طبقه ی دوم اکتفا کنید.

[caption id="attachment_356" align="aligncenter" width="780"]برج ایفل از مکان های دیدنی پاریس برج ایفل از مکان های دیدنی پاریس[/caption]

موزه ی لوور از مکان های دیدنی پاریس

از دیگر دیدنی های پاریس می توان موزه ی معروف لوور را نام برد. این موزه ی زیبا و بزرگ پر است از مجسمه ها و آثار تاریخی که از مکان های مختلف دنیا در آن جای گرفته اند. در سفرتان به موزه ی لوور یادتان باشد که چند روز را برای بازدید از این بنای باشکوه برنامه ریزی کنید. تابلوی مونالیزا، تکه هایی از تخت جمشید، کتیبه ی داریوش و ... از جمله آثار ارزشمند این موزه است. ورودی موزه ی لوور یک هرم شیشه ای زیبا است که چشم تماشاگران را نوازش می دهد. تحمل صف های طولانی موزه لوور ارزش دیدن این موزه را دارد.

[caption id="attachment_357" align="aligncenter" width="780"]موزه ی لوور از مکان های دیدنی پاریس موزه ی لوور از مکان های دیدنی پاریس[/caption]

طاق پیروزی از مکان های دیدنی پاریس

طاق پیروزی از دیدنی های پاریس و نماد فداکاری هاییست که سربازان و فرماندهان فرانسه در جنگ جهانی مقابل آلمان از خود نشان دادند. این بنای زیبا با 50 متر ارتفاع از بزرگ ترین طاق های جهان است. بر روی دیوارهای این طاق زیبا نام فرماندهان فداکار کشته شده در جنگ جهانی نوشته شده است. طاق پیروزی که به دستور ناپلئون ساخته شده است نشان دهنده ی نبردهای پیروزی ناپلئون بناپارت است که برای مردم فرانسه و پاریس ارزش بسیار بالایی دارد. در داخل این طاق سرباز گمنامی دفن شده است که برای قدردانی از جانفشانی او همیشه آتشی در این مکان روشن است.

[caption id="attachment_358" align="aligncenter" width="780"]طاق پیروزی از مکان های دیدنی پاریس طاق پیروزی از مکان های دیدنی پاریس[/caption]

خیابان شانزلیزه از دیدنی های پاریس

خیابان های عاشقانه ی پاریس از گذشته بسیار معروف بوده است. یکی از این خیابان های رؤیایی و عاشقانه ی پاریس، خیابان شانزلیزه است. وجود بناهای تاریخی و موزه های مختلف در این خیابان، آن را جزء دیدنی های پاریس قرار داده است. خیابان شانزلیزه و پلی که روی رود سن قرار دارد، یک شاهکار هنری است و مجسمه های تزیین شده با طلا بر زیبایی آن افزوده است. این خیابان زیبا علاوه بر آثار هنری بسیار زیبا و دیدنی، پر است از فروشگاه های لوکس و برند که همگان را به سمت خود جذب می کند. فرانسوی ها این خیابان را زیباترین خیابان جهان می دانند.

[caption id="attachment_359" align="aligncenter" width="780"]خیابان شانزلیزه از مکان های دیدنی پاریس خیابان شانزلیزه از مکان های دیدنی پاریس[/caption]

کلیسای نوتردام از مکان های دیدنی پاریس

این کلیسای زیبا از دیدنی های پاریس به حساب می آید. ارتفاع 120 متری این کلیسا آن را به بنایی عظیم و شگفت انگیز تبدیل کرده است. گوژپشت نوتردام ناقوس کلیسای بزرگ نوتردام در کتاب ویکتور هوگو ما را با کلیسای نوتردام آشنا می کند. نمای بیرونی این کلیسا پر است از فرشته های گاردی که چشم همگان را به سمت خود خیره نگه می دارد. در داخل این کلیسا مجسمه ها و آثار بسیار ارزشمندی وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

[caption id="attachment_360" align="aligncenter" width="780"]کلیسای نوتردام از مکان های دیدنی پاریس کلیسای نوتردام از مکان های دیدنی پاریس[/caption]

باغ لوکزامبورگ از مکان های دیدنی پاریس

این باغ زیبا یکی دیگر از دیدنی های پاریس است. در باغ لوکزامبورگ چرخ و فلک قدیمی شهر وجود دارد که بسیار دیدنی است. این باغ یکی از معروف ترین و محبوب ترین مکان برای پاریسی ها می باشد. مردم پاریس بیش تر اوقات فراغت خود را در این باغ سپری می کنند. اگر روزهای شنبه و یک شنبه که روزهای تعطیل پاریس است، به این مکان دیدنی بروید با سیل عظیمی از جمعیت رو به رو خواهید شد. کودکان با ساختن قایق و رها کردن آن در حوض بزرگ باغ اوقات خوشی را سپری می کنند. علاوه بر طبیعت زیبای باغ لوکزامبورگ یک موزه نیز در این مکان وجود دارد.

باغ لوکزامبورگ از مکان های دیدنی پاریس

موزه ی پیکاسو از دیدنی های پاریس

موزه پیکاسو بعد از چند سال تعطیلی به خاطر بازسازی بنا از سال 2004 آماده ی پذیرایی از توریست هاست. در این موزه آثار ارزشمند نقاش معروف، پیکاسو به نمایش گذاشته شده است. در این موزه نمایشگاه های موقت نیز برگزار می شود. در سفر به پاریس این موزه ی دیدنی را از دست ندهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱