بلیط پاریس

بلیط پاریس

در این مقاله قصد داریم به ارائه ی اطلاعاتی در مورد بلیط پاریس بپردازیم. اگر به دنبال خرید بلیط پاریس هستید در این مقاله همراه ما باشید. پاریس یکی از مهم ترین شهرهای اروپایی است و با توجه به زیبایی و جاذبه هایی که دارد به عروس شهرهای اروپا مشهور است. این شهر پایتخت فرانسه بوده و یکی از شهرهاییست که در بسیاری از عرصه ها از جمله فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاست، علم و ... در جهان پیشتاز است. پاریس از لحاظ گردشگری نیز بسیار پیشرفته است و به همین دلیل است که این شهر هیچوقت خالی از مسافر نیست.

اگر قصد سفر به شهر زیبای پاریس را دارید، لازم است که بلیط پاریس را تهیه کنید، برای تهیه ی بلیط پاریس لازم است که نکاتی را قبل از خرید بلیط یاد بگیرید تا به آسانی بتوانید بلیط پاریس را تهیه کنید. بلیط پاریس از مقصد تهران به پاریس در فرانسه می باشد که شما با استفاده از پروازهای مستقیم و غیر مستقیم می توانید به این شهر سفر کنید. اکثر بلیط هایی که برای مقصد پاریس است از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه شارل دوگل می باشد. شرکت های مختلفی بلیط پاریس را ارائه می دهند که می توانید با توجه به شرایط و سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

[caption id="attachment_366" align="aligncenter" width="780"]بلیط پاریس بلیط پاریس[/caption]

نحوه خرید بلیط پاریس

نحوه خرید بلیط پاریس آسان است و شما به دو روش می توانید خرید بلیط را انجام دهید. یکی از این روش ها حضوری است که می توانید به یکی از آژانس های مسافرتی واقع در سطح شهر مراجعه کنید و خرید بلیط پاریس را انجام دهید یا این که خودتان می توانید بدون مراجعه به آژانس های مسافرتی، خرید آنلاین بلیط پاریس را انجام دهید. خرید بلیط شهر پاریس را از سایت ما نیز می توانید انجام دهید. برای همین منظور از کادر تعبیه شده برای خرید بلیط پروازهای خارجی مبدأ تهران و مقصد پاریس را انتخاب کنید و با اعمال فیلترها جست و جو را انجام دهید و در ادامه لیستی از پروازها آورده می شود که می توانید انتخاب کرده و مراحل خرید را تکمیل کنید.

[caption id="attachment_367" align="aligncenter" width="780"]نحوه خرید بلیط پاریس نحوه خرید بلیط پاریس[/caption]

نکاتی در مورد خرید بلیط پاریس

در هنگام رزرو بلیط پاریس رعایت چند نکته می تواند از مشکلات احتمالی بعدی پیشگیری کند:

  1. در هنگام خرید بلیط اطلاعات خود را با دقت وارد کنید و پیش از تأیید نهایی خرید نیز بلیط خود را بررسی کنید تا در اطلاعات وارد شده مشکلی نباشد.
  2. پس از اتمام مراحل خرید از بلیط خود پرینت گرفته و هنگام مراجعه به فرودگاه آن را به همراه داشته باشید.
  3. اگر مبدأ یا مقصد پرواز خود را اشتباه وارد کرده باشید به هیچ وجه قابل اصلاح نمی باشد و باید بلیط را کنسل کرده و خرید بلیط را از اول انجام دهید.
  4. اگر به هر دلیل به پرواز پاریس نرسید، بابت از دست دادن پرواز هیچ هزینه ای به شما عودت نخواهد شد.

بهترین زمان خرید بلیط پاریس

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید بلیط هواپیما پاریس و بسیاری دیگر از پروازهای خارجی باید به آن توجه کرد این است که باید بلیط در زمان مناسبی خریداری شود. از آنجایی که در برخی از مواقع به دلیل بالا بودن تعداد مسافران، بلیط ها پیش خرید می شوند، لذا لازم است که از قبل برای خرید بلیط اقدام شود. برای خرید بلیط پروازهای خارجی در شرایط عادی بهتر است که 45 تا 50 روز قبل از سفر اقدام شود. در شرایط غیرعادی مثل روزهایی که در پاریس تعطیل است و مسافران زیادی در این شهر حضور دارند، بهتر است که حتی قبل تر از این مدت برای خرید بلیط اقدام شود چرا که ممکن است بعداً نتوانید بلیط این شهر را تهیه کنید.

[caption id="attachment_368" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان خرید بلیط پاریس بهترین زمان خرید بلیط پاریس[/caption]

بهترین زمان پرواز به پاریس

بسیاری از کسانی که می خواهند بلیط پاریس را تهیه کنند و به این شهر سفر کنند، معمولاً به دنبال این هستند که در بهترین شرایط به پاریس سفری داشته باشند. بر این اساس شرایط آب و هوایی می تواند عامل بسیار مهمی در تعیین بهترین زمان پرواز به پاریس باشد. آب و هوای این شهر به طور کلی اقیانوسی است و در طول سال شاهد هوای مرطوب و دمای متوسطی هستیم. تابستان های پاریس معمولاً گرم است ولی در حدی نیست که نتوان آن را تحمل کرد. زمستان هایش نیز آنچنان سرد نبوده و بارش برف کم است. اگر می خواهید در بهترین زمان، بلیط این شهر را خریداری کنید و سفری لذت بخش داشته باشید، بهترین گزینه فصل های بهار و پاییز می باشد که در این فصل ها پاریس بسیار دیدنی است.

[caption id="attachment_369" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان پرواز به پاریس بهترین زمان پرواز به پاریس[/caption]

مدارک لازم برای خرید بلیط پاریس

اگر می خواهید خرید بلیط پاریس را به صورت حضوری و با مراجعه به آژانس های مسافرتی انجام دهید، حتماً کارت شناسایی و پاسپورت خود را به همراه داشته باشید تا اطلاعات شما به درستی و دقیق از روی آن ها وارد شود. ولی اگر قصد خرید بلیط این شهر را به صورت اینترنتی دارید نیاز به داشتن مدرک خاصی نیست. در صورتی که مشخصات خود را به صورت دقیق نمی دانید حتماً از پاسپورت استفاده کنید و با توجه به آن مشخصات خود را وارد کنید.

پروازها از تهران به پاریس

چندین شرکت هواپیمایی هستند که خدمات پروازی آن ها از تهران به پاریس و بالعکس وجود دارد، برخی از این پروازها مستقیم از تهران به پاریس هستند و برخی نیز غیر مستقیم بوده و از طریق مسیر میانی انجام می پذیرند که شامل پروازهای ذیل هستند:

  • پرواز مستقیم:

1. هواپیمایی ماهان که روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 6.45 صبح به پاریس پرواز دارد.

2. هواپیمایی ایران ایر که روزهای سه شنبه و جمعه ساعت 9.15 صبح به پاریس پرواز دارد.

  • پرواز غیرمستقیم: با هواپیمایی اتریش از طریق وین که مدت پرواز 755 دقیقه است، با هواپیمایی ایران ایر و ایر فرانس از طریق میلان که مدت پرواز 755 دقیقه است و هواپیمایی لوفت هانزا که از طریق فرانکفورت با مدت پرواز 805 دقیقه است.
[caption id="attachment_370" align="aligncenter" width="780"]پروازها از تهران به پاریس پروازها از تهران به پاریس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱