ویزای یونان

ویزای یونان

یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپا کشور یونان می باشد که امروزه به یکی از مقاصد گردشگری مردم جهان تبدیل شده است. همه افراد برای سفر به این کشور باید ویزای یونان را دریافت کنند تا بتوانند به راحتی از تمامی جاذبه های آن دیدن کنند و لذت ببرند. اخذ ویزای یونان مانند سایر کشورها شامل مراحل مختلفی که هر فردی باید این مراحل را طی کند. افرادی که می خواهند ویزای یونان را دریافت کنند، می توانند از این اطلاعات استفاده کنند تا به راحتی و خیلی ساده ویزای این کشور را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. جهت اخذ ویزای یونان باید وقت سفارت یونان را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

[caption id="attachment_1328" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

 کشور یونان

همانطور که گفته شد کشور یونان یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپا است که در شبه جزیره بالکان قرار دارد. پایتخت یونان شهر آتن است که یکی از شهرهای پرجمعیت یونان می باشد. واحد پول مردم این کشور یورو است. مردم این کشور به زبان یونانی صحبت می کند و زبان انگلیسی را زبان دوم خود می دانند.

این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است که عضو اتحادیه اقتصادی و پولی اتحادیه اروپا نیز می باشد. این کشور در همسایگی کشورهای آلبانی، مقدونیه، بلغارستان و ترکیه قرار دارد. این کشور با دو دریای مدیترانه و دریای یونان در تماس است. کشور یونان یکی از کشورهایی است که می توان گفت محل پیوند سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا می باشد.

این کشور یکی از کشورهای محبوبی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. این کشور دارای موزه های دوران باستان و بیزانس می باشد که نشانگر فرهنگ این کشور است. هر فردی که می خواهند به این کشور سفر کند بهتر است ابتدا ویزای یونان را دریافت کند و بعد راهی سفر به انجا شود.

[caption id="attachment_1329" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

آب و هوای کشور یونان

از آن جایی که کشور یونان از جمله کشورهایی است که یکی از مقاصد گردشگری محسوب می شود بهتر است با آب و هوای آن نیز آشنا شویم. آب و هوای این کشور در مناطق مختلف فرق می کند. این کشور در تمامی فصل ها دارای آب و هوای گرمی است. در فصل تابستان دمای هوا بسیار بالا است و گاهی اوقات به سی و دو درجه می رسد اما گرمای آن زیاد عذاب آور نیست که نتوان آن را تحمل کرد. در فصل زمستان نیز هوا خوب و گاهی و اوقات سرد می باشد و دمای آن به ده درجه می رسد. در فصل زمستان شاهد بارش باران و گاهی اوقات برف هستیم. هر فصلی برای سفر و دریافت ویزای یونان زیبایی دارد که می توان برحسب سلیقه انتخاب کرد.

[caption id="attachment_1340" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

 

[caption id="attachment_1330" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

 بهترین زمان سفر به کشور یونان

همانطور که می دانید آب و هوای در انتخاب زمان سفر بسیار اهمیت دارد. همانطور که گفته شد کشور یونان دارای آب و هوای گرم و خوبی می باشد. اما بهتر است بدانید که بهترین زمان سفر به این کشور فصل بهار و پاییز می باشد که با آب و هوای بسیار خوب معتدلی رو به رو خواهید شد. این دو فصل دما زیاد بالا نمی رود و هر چیزی بسیار زیبا خواهد بود. در این دو فصل تعداد توریست ها کم است و می تواند با کم ترین قیمت های اقامتی و توریستی مواجه شوید. البته فصل تابستان نیز مناسب است چرا که با توریستان زیادی در این کشور رو به رو خواهید دید و از همه چیز لذت خواهید برد. هر فصلی را که برای سفر خود انتخاب می کنید بهتر است از قبل برای سفر ویزای یونان را دریافت کنید تا در زمان سفر خود با مشکل رو به رو نشوید.

چند جاذبه گردشگری کشور یونان

حتما در زمان سفر به کشور یونان برای بازدید از جاذبه های گردشگری آن برنامه ریزی کنید تا در مدت زمان سفر خود بتوانید همه چیز را ببینید و لذت ببرید. با گرفتن ویزای یونان می توانید با خیالی راحت این مکان ها را در لیست خود قرار دهید.

  • بیزانتین و موزه مسیحیت. یکی از زیباترین و بهترین جاذبه های گردشگری کشور یونان این موزه می باشد که جذابیت خاصی دارد. این کلیسا مربوط به مسیحیان ارتدوکس است که آثار تاریخی زیادی از دوره های مختلف دارد. آثاری مانند کوزه ها و بعضی از دست نوشته ها به گونه ای بهترین و کمیاب ترین جاذبه های این کشور هستند.

  • تپه فیلوپاپوس. این تپه یکی از مهم ترین تپه های کشور یونان می باشد که در اتن قرار دارد. با قرار گرقتن در بالای تپه می توان چشم اندازی زیبا از شهر داشت. شما نیز می توانید با دریافت ویزای یونان از این جاذبه زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

  • آنافیوتیکا. یکی از زیباترین خرابه های کشور یونان، آنافیوتیکا می باشد که یکی از محله های قدیمی است. البته در جریان حفاری بعضی از مناطق خراب شدند ولی خانه های اصلی باقی ماندند.

    سازه زئوس. یکی از بهترین سازه های یونان سازه زئوس است که به مدت قرن ساختش طول کشید. به گونه ای می توان گفت که این بنا یادآوری از تاریخ یونان می باشد که فقط پانزده ستوان از ان باقی مانده است. این یکی از مناطقی است که جزء جاذبه های تاریخی و زیبای این کشور می باشد. هر فردی می تواند با گرفتن ویزای یونان از این مناطق دیدن کند.

[caption id="attachment_1331" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

دریافت ویزای یونان

کشور یونان یکی از کشورهایی است که عضو پیمان شینگن می باشد. افرادی که می خواهند به این کشور سفر کنند ابتدا باید ویزای شینگن را دریافت کنند. با گرفتن ویزای شینگن فرد می تواند به راحتی به یونان سفر کند و از طریق آن به سایر کشورهای اروپایی برود. این افراد می توانند با گرفتن ویزای شینگن بدون ویزا به بقیه کشورهای اروپایی بروند. همه افراد برای اینکه بتوانند ویزای یونان را بگیرند باید مراحلی را طی کنند. این مراحل را به ترتیب در اینجا ذکر می کنیم. تور یونان از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

انواع ویزای یونان

کشور یونان از جمله کشورهایی است که ویزاهای مختلفی را برای مسافرین ارائه می دهد. این ویزاها متفاوت هستند و شرایط خاص خود را دارند. این ویزاها شامل ویزای توریستی کشور یونان، ویزای تجاری، ویزای ترانزیت، ویزای دیدن اقوام و خانواده ها، ویزای تحصیلی و گردشی می باشد. افراد متقاضی هر نوع از این ویزاها باید برای دریافت ویزا به سفارت این کشور مراجعه کنند. گرفتن ویزای یونان بسیار راحت است و می توان با رعایت شرایط گرفت.

[caption id="attachment_1332" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان

برای اینکه هر فردی بتواند ویزای یونان را دریافت کند باید از طریق آژانس های مسافرتی وقت سفارت یونان را رزو کرده و مدارکی را به سفارت تحویل دهد. این مدارک شامل:

  • ارائه پاسپورت فرد متقاضی که دارای اعباری 3 ماهه باشد

  • فرم درخواست ویزا

  • ارائه کارت ملی به همراه ترجمه و کپی

  • ارائه شناسنامه به همراه کپی و ترجمه

  • 2 قطعه عکس با پشت زمینه سفید و روشن مربوط به همان سال

  • در صورت گرفتن ویزاهای قبلی شینگن، باید کپی از این ویزاها داد

  • پرینت حساب بانکی 6 ماه اخیر که نشان دهنده تمکین مالی باشد

  • گواهی اشتغال به کار

  • کپی فیش حقوقی فرد متقاضی

  • پروانه کسب و یا برگه ثبت شرکت

  • گواهی بازنشستگی

  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در صورت محصل بودن

  • بیمه نامه مسافرتی

  • برگه رزرو هتل

  • بلیط هواپیمای رفت و برگشت

در زمان حضور در سفارت بهتر است تمامی مدارک را برای درخواست ویزای یونان ارائه داد.

[caption id="attachment_1333" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

تعیین وقت سفارت برای اخذ ویزای یونان

فرد متقاضی برای اینکه بتواند ویزای یونان را دریافت کند باید ابتدا وقت سفارت یونان را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نماید. این به این معنی است که باید آژانس ایمیلی مبنی بر درخواست وقت، به سفارت بفرستد. سفارت نیز با بررسی درخواست، ایمیلی به فرد متقاضی می فرستد که تاریخ وقت را نشان می دهد. این ایمیل بعد از دو روز درخواست به فرد داده می شود. فرد متقاضی می تواند تمامی مدارک را آماده کند و در زمان تعیین شده به سفارت یونان تحویل دهد.

[caption id="attachment_1334" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

مدت زمان صدور ویزای یونان

افرادی که می خواهند ویزای یونان را دریافت کنند باید چیزی بیش از 3 ماه قبل از تاریخ سفر خود اقدام به دریافت ویزا کنند. سفارت بعد از اینکه مدارک را دریافت کند، چیزی حدود دو هفته طول می کشد تا مدارک را بررسی کند. بعد از بررسی تصمیم به دادن ویزای یونان می کند. تمامی افرادی که متقاضی دریافت ویزای یونان هستند باید تمامی مدارک را در روز مصاحبه به طور کامل ارائه دهند و منتظر سفارت باشند تا جواب درخواست ویزای یونان را بدهد. تور یونان از بهترین های تور اروپا بشمار میاید.

سفارت یونان در تهران

همانطور که می دانید بیشتر کشورهای اروپایی و آسیایی در تهران سفارت دارند تا افراد متقاضی ویزا بتوانند به راحتی مراحل اخذ ویزا را انجام دهند. کشور یونان از جمله کشورهایی است که در تهران سفارت دارد. سفارت یونان در تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک 43 قرار دارد. مراجعین برای اخذ ویزای یونان به این سفارت مراجعه کنند و به راحتی ویزای آن را بگیرند.

قوانین دریافت وقت سفارت یونان

برای اینکه بتوانید وقت سفارت یونان را بگیرید باید از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید. همانطور که گفته شد سفارت تاریخی را برای مراجعه به سفارت می دهد. در صورتی که نتوانید در روز مصاحبه در سفارت حضور یابید، درخواست اخذ ویزای شما رد می شود و باید دوباره درخواست تعیین وقت را داد. هر فردی که می خواهد ویزای یونان را دریافت کند باید در نامه ارسالی خود بنویسد که چه نوع ویزایی می خواهد. در غیر این صورت در اخذ ویزای یونان مشکلاتی او ایجاد می شود و به تاخیر می افتد.

تمامی مدارک فرد باید با مشخصات ارائه شده در فرم مطابقت داشته باشد و در صورتی که این مدارک با هم مغایرت داشته باشند درخواست ویزا رد می شود وفرد باید دوباره درخواست ویزای یونان را بدهد.

درخواست وقت سفارت فوری

آن افرادی که می خواهند ویزای یونان را خیلی سریع دریافت کنند، می توانند از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام کنند. فرم های مربوط به ویزا، چندین بار مورد بررسی قرار می گیرند و و هر گونه مغایرتی با واقعیت باعث می شود درخواست ویزای یونان رد شود. برای مثال اگر می خواهید برای درمان بروید باید تمامی مدارک و شرایط را به طور کامل توضیح دهید.

هزینه تعیین وقت و ویزای یونان

افرادی که می خواهند ویزای یونان را دریافت کنند باید دو بار هزینه بدهند. هزینه اول مربوط به زمانی است که آژانس مسافرتی برای فرد متقاضی، فرم درخواست ویزای یونان را ارسال می کند. در این زمان بعد از ارسال فرم سه ساعت وقت دارید تا هزینه را پرداخت کنید. مرحله دوم پرداخت هزینه مربوط به زمانی می باشد که فرد می خواهد برای مصاحبه در سفارت حضور یابد. این هزینه ها به سایت سفارت یونان پرداخت می شود. در صورتی که در خواست فرد متقاضی رد شود، هیچ کدام از این هزینه ها قابل برگشت نیستند و فرد نمی توان هزینه خود پس بگیرد. بهتر است تمامی مراحل اخذ ویزای یونان را به آژانس های مسافرتی بسپارید تا دچار مشکلاتی مانند این نشوید.

آژانس های مسافرتی

یکی از بهترین راه های دریافت ویزا که به صورت مطمئن انجام می شود، درخواست راهنمایی و کمک از آژانس های مسافرتی معتبر می باشد. شما نیز اگر می خواهید به یونان سفر کنید باید ویزای یونان را دریافت کنید، می توانید از راهنمایی های مشاورین آژانس های مسافرتی کمک بگیرید. این مشاورین با ارائه بهترین راهکارها، شما را به سوی گرفتن ویزا هدایت می کنند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت یونان ، ویزای یونان ، تور یونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱