ویزای هلند

ویزای هلند

امروزه بیشتر مردم دوست دارند به کشور هلند سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و توریستی آن بازدید کنند. اما برای سفر به این کشور باید ویزای هلند را دریافت کرد. در کشور هلند هر ساله نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که یکی از بهترین نمایشگاه های آن نمایشگاه گل لاله می باشد. این کشور یکی از بهترین مناطق توریستی دنیا می باشد و بازدید کنندگان برای سفر به آنجا باید ویزای هلند را دریافت کنند. شما نیز اگر می خواهید به کشور هلند بروید بهتر است در ابتدا درباره نحوه ویزای هلند اطلاعاتی کسب کنید. با ما همراه شوید.

[caption id="attachment_1089" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

کشور زیبای هلند

کشور هلند در شمال غربی اروپا واقع شده است که یکی از قلمروهای پادشاهی هلند می باشد. پایتخت این کشور آمستردام است. این کشور دارای جمعیتی بیش از شانزده و نیم میلیون نفر است. اکثر مردم کشور هلند مسیحی هستند و جمعیت مسلمان نیز دارد. این کشور با کشورهای آلمان، بلژیک و بریتانیا همسایه است و در مجاورت دریا قرار دارد. این کشور یکی از زیباترین کشورهای جهان است و این زیبایی را مدیون آب های خود می داند.

 کشور هلند هیچ کوهی ندارد و خاک آن بیشتر ماسه ای است. این کشور در قسمت های مختلف خود دارای کشتزارها و چراگاه های زیادی می باشد. این کشور مملو از دریاچه ها و جنگل های طبیعی می باشد که همین دریاچه ها و جنگل ها باعث جذب گردشگر می شود که نیازمند ویزای هلند است. مردم در بیشتر کشورها کشور هلند را به خاطر آسیاب های بادی، دوچرخه و گل لاله می شناسند. این کشور برای هر فردی با هر سلیقه چیزی برای دیدن و لذت بردن دارد.

[caption id="attachment_1090" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

 آب و هوای کشور زیبای هلند

کشور هلند یکی از کشورهایی است که دارای آب و هوای بسیار خوب و مطلوبی است. این کشور در فصل تابستان آب و هوای گرمی دارد و دما به بیش از 30 درجه سانتی گراد می رسد. در سرتاسر کشور هلند این آب و هوا یکسان و شاهد تغییرات آب و هوایی زیادی نیستیم. در فصل زمستان آب و هوای کشور هلند سرد است، اما این سرما اصلا آزار دهنده نیست. چرا که به ندرت دما به زیر صفر می رسد. در فصل زمستان شاهد وجود بادها در این کشور هستیم.

به گونه ای می توان گفت که کشور هلند یکی از پربارش ترین کشورهای جهان است که باران فراوانی در آن باریده می شود. این کشور یکی از فوق العاده ترین مکان ها برای توریست ها و گردشگران می باشد.

[caption id="attachment_1091" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

بهترین زمان سفر به کشور هلند

بهتر است بدانید که بهترین زمان سفر به کشور هلند در بهار می باشد. چرا که در اردیبهشت ماه شاهد شکوفایی تمامی گل های لاله در این کشور خواهید بود. بیشتر گردشگران در این فصل به هلند می روند. در مرداد ماه نیز می توانید از بهترین شرایط آب و هوایی لذت ببرید و از تمامی جاذبه های گردشگری کشور دیدن کنید. کشور هلند در هر فصلی جذابیت های خاص خود را دارد و با زیبایی های منحصر بفرد خود مناظر باشکوهی را برای توریست ها ایجاد می کند. این کشور نه زمستان سردی دارد و نه تابستانی گرم که گردشگر را آزار دهد. گردشگران می توانند با تهیه ویزای هلند از تمامی مناطق این کشور بازدید کنند. تور هلند از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

دریافت ویزای هلند

هر فردی برای اینکه بتواند به سایر کشورها برود باید ویزای آن کشور را دریافت کند. گردشگران برای سفر به کشور هلند نیز باید ویزای هلند را دریافت کنند تا بتوانند به راحتی وارد این کشور شوند. همانطور که می دانید کشور هلند یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد و گردشگران ابتدا باید ویزای شینگن هلند را بگیرند. مسافرین برای گرفتن ویزای هلند باید مدت زمان سفر خود را مشخص کنند چرا که با این ویزا فقط می توان مدت خاصی را در این کشور ماند. پس شما نیز اگر می خواهید ویزای هلند را دریافت کنید، قبل از هر کاری هدف خود و مدت زمان اقامت خود را مشخص کنید تا بتوانید به راحتی این ویزا را بگیرید.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای هلند

  • ارائه اصل گذرنامه فرد متقاضی که دارای اعتباری بیش از 6 ماه باشد و به همراه کپی از تمامی ویزاهای قبلی شینگن

  • ارائه 2 قطعه عکس جدید با پشت زمینه روشن و سفید

  • اصل شناسنامه به همراه کپی از تمامی صفحات و ترجمه این مدرک

  • کارت ملی به همراه کپی و ترجمه

  • ارائه مدرک اشتغال به کار فرد متقاضی

  • ارائه مدرک اشتغال به تحصیل در صورت محصل بودن به همراه ترجمه

  • مدرک بازنشستگی در صورت بازنشسته شدن فرد و ترجمه این مدرک

  • پرینت گردش مالی 6 ماه اخیر

  • فیش حقوقی فرد متقاضی

  • ارائه سند مالکیت به نام فرد متقاضی و یا همسر او

  • ارائه بیمه برای مدت زمان اقامت

  • بلیط رزرو هواپیمای رفت و برگشت

  • برگه مبنی بر رزرو هتل برای مدت زمان اقامت

تمامی این مدارک در زمان مراجعه به سفارت هلند باید همراه فرد باشد. این مدارک برای دریافت ویزای هلند لازم است و نبود آنها مشکل ایجاد می کند. در صورتی که بخواهید سایز ویزاها را دریافت کنید باید مدارک دیگری را نیز به این مدارک اضافه کنید.

[caption id="attachment_1092" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

هزینه ویزای هلند

همانطور که می دانید در بیشتر مواقع برای دریافت ویزا باید هزینه ای را پرداخت کرد. ویزای هلند نیز هزینه هایی دارد و افراد متقاضی باید هزینه این ویزا را پرداخت کنند. ویزای هلند برای افرادی که بالای سن 11 سال هستند و به گونه ای می توان گفت بزرگ سال هستند مبلغ 60 یورو می باشد. برای کودکان بین 6 تا 11 سال هزینه ویزای هلند 35 یورو است. البته بهتر است بدانید که کودکان زیر 6 سال نباید هیچ هزینه ای برای ویزای هلند پرداخت کنند. این هزینه را باید به سایت سفارت هلند پرداخت کنید. در زمان مراجعه به سفارت باید مبلغ پرداختی شما  همراهتان باشد تا آن را به همراه مدارک خود ارائه دهید. تور هلند از جذاب ترین و برترین های تور اروپا است و بدون شک سفری بینظیر را برایتان در پی خواهد داشت.

[caption id="attachment_1093" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

دریافت نوبت برای ویزای هلند

بهتر است بدانید که اگر می خواهید ویزای هلند را دریافت کنید باید ابتدا نوبت از سفارت بگیرید. برای انجام اینکار از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو نمایید. بعد سایت سفارت به آژانس مسافرتی مربوطه یک نوبت می دهد که باید در همان تاریخ اعلام شده به سفارت مراجعه کنید. در زمان مراجعه فرم را باید کاملا بر اساس اطلاعات فردی خود تکمیل کنید و هیچ مغایرتی با اطلاعات اصلی نداشته باشد. برای این فرم باید یک کپی نیز تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. هر فردی که درخواست ویزای هلند را دارد باید در زمان تعیین شده به سفارت برود و در آنجا حضور داشته باشد.

مراجعه به سفارت هلند برای اخذ ویزای هلند

بعد از اینکه نوبت سفارت هلند را دریافت کردید، باید منتظر بمانید تا روز مصاحبه فرا رسد. در روز مصاحبه تمامی افراد درخواست کننده ویزای هلند باید در سفارت حضور یابند. این افراد باید در ساعت ذکر شده در سفارت باشند. برای دریافت ویزای هلند این افراد مورد مصاحبه قرار می گیرند و تمامی مدارک گفته شده از آنها تحویل گرفته می شود. منظور از مصاحبه این است که از فرد دلیل سفر او پرسیده خواهد شد و او باید دلیل سفر را بیان کند. لازم است که بدانید مدارک شما باید کاملا درست و تکمیل باشد و در صورتی که این اطلاعات مغایرت داشته باشد، هیچ گونه ویزایی به شما داده نمی شود. در این مورد فرد دوباره باید درخواست ویزای هلند را بدهد تا دوباره به او زمانی برای مراجعه داده شود.

مدت زمان انتظار برای دریافت ویزای هلند

در بیشتر موارد دیده شده است که افرادی که درخواست ویزای هلند را از سفارت می دهند باید مدت زمانی را منتظر ویزا بمانند. این مدت زمان چیزی حدود 3 ماه است. این به این معنی است که فرد متقاضی باید چیزی حدود 3 ماه صبر کند تا بتواند ویزای هلند را دریافت کند و راهی سفر به این کشور زیبا و منحصر بفرد شود. شما نیز اگر می خواهید به هلند بروید، بهتر است 3 ماه قبل از برنامه سفر خود برای دریافت ویزای هلند اقدام کنید تا بتوانید تا روز سفر ویزا را در دست داشته باشید.

[caption id="attachment_1094" align="aligncenter" width="780"]ویزای هلند ویزای هلند[/caption]

انواع ویزاهای کشور هلند

کشور هلند ویزاهای مختلفی را برای همه افراد ارائه می دهد. این به این معنی است که هر فردی که به دلیلی می خواهد به این کشور برود باید ویزای مربوط به همان مورد را دریافت کند.  ویزاهایی مانند ویزای توریستی و گردشگری که مختص افرادی می باشد که قصد سفر به این کشور برای گردشگری را دارند و برای افرادی که برای اشتغال به این کشور می روند، ویزای کار صادر می شود . ویزای تحصیلی نیز برای دانشجویانی می باشد که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند. دیگر ویزای آن ویزای سرمایه گزاری و ویزای خرید خانه و ملک می باشد که برای افرادی مناسب است که قصد سرمایه گذاری در هلند را دارند. سفارت هلند این ویزاها را به افراد متقاضی می دهد ولی هر فرد باید برای دریافت ویزای خود نوبت دریافت کند. تمامی این ویزاها شرایط خاصی دارند و برای هر کدام مدارکی به مدارک گفته شده اضافه می شود.

آدرس سفارت هلند

بعد از اینکه از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو وقت سفارت هلند کردید، باید در روز تعیین شده به سفارت مراجعه کنید تا بتوانید مدارک را تحویل دهید و دلیل از سفر خود را بازگو کنید. برای اینکار باید به سفارت هلند در تهران مراجعه کنید. سفارت هلند در تهران: فرمانیه، دیباجی شمالی، ارغوان غربی، پلاک 8 می باشد. سفارت هلند شبیه یک دژ نظامی است. در صورتی که درخواست ویزای هلند شما رد شد، می توانید دوباره تمامی مراحل اخذ ویزا را انجام دهید تا اینکه بتوانید ویزا را دریافت کنید. بهتر است در همان زمان تعیین شده مراجعه کنید و در غیر این صورت درخواست شما رد می شود.

چند نکته در دریافت ویزای هلند

در هنگام دریافت نوبت و مراجعه به سفارت باید مواردی را راعایت کنید تا بتوانید هر چه سریعتر ویزای هلند را دریافت کنید. وقتی نوبت ویزای هلند را دریافت می کنید، هرگز نمی توانید آن را تغییر دهید. از آنجایی که مراحل دریافت ویزای هلند کمی طولانی است، بهتر است 3 ماه قبل از سفر خود اقدام کنید. در زمان مراجعه به سفارت باید فرم دریافتی از سایت را به همراه داشته باشید. در صورتی که درخواست ویزای هلند شما رد شود، دلیل آن در نامه ای به شما اعلام می شود. شما می توانید به آدرسی که در زیر نامه وجود دارد، شکایت کنید تا انها شکایت شما را مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر کارهای سفارت هلند مانند انگشت نگاری و تحویل مدارک توسط کارگزاری انجام می شود. در صورتی که شما می خواهید به هلند بروید باید به تمامی این نکات توجه کنید تا بتوانید در مدت کوتاهی ویزای هلند را دریافت کنید. این کارگزاری مخصوص انجام کارهای هلند می باشد و پاسخگوی تمامی سوالات فرد متقاضی می باشد.

اخذ ویزا

روند کاری دریافت ویزاها بسیار سخت است و زمانبر می باشد. گاهی اوقات فرد متقاضی زمان کافی برای انجام این کارها را ندارد و یا اینکه می خواهد این روند اداری را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهد. به همین منظور آژانس های مسافرتی بهترین خدمات را برای افراد متقاضی دریافت ویزای هلند ارائه می دهد. این افراد می توانند با سپردن کارهای خود به کارشناسان آژانس مسافرتی با خیالی آسوده مراحل دریافت ویزا را طی نمایند.

دیگر نکات دریافت ویزای هلند

در هنگام گرفتن ویزای هلند دقت کنید که به افراد غریبه یا کسانی که سعی در نشان دادن ظاهری مناسب در روند کارها دارند، اعتماد نکنید. بسیاری افراد سودجو هستند که قصد فریب افراد در این زمینه را خواهند داشت. شما نیز اگر می خواهید ویزای هلند را دریافت کنید می توانید با مشاورین برجسته در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها برخوردار شوید. این افراد به شما اطلاعات کامل در زمینه مدارک و نحوه دریافت ویزا را می دهند. برای دریافت ویزای هلند همین حالا با ما تماس بگیرید تا بتوانید ویزای خود را در مدت کوتاهی دریافت کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص  وقت سفارت هلند ، ویزای هلند ، تور هلند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱