وقت سفارت مالت

وقت سفارت مالت

اگر شما نیز به دلایلی مختلفی از جمله گردشگری، اقامت، تحصیل، کار و ... قصد سفر به کشور مالت را داشته باشید لازم است تا نسبت به دریافت وقت سفارت مالت از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید و مدارک مربوط به نوع ویزای خود را به سفارت تحویل دهید. دریافت وقت سفارت مالت تقریباً کار حساسی است و باید علاوه بر کامل بودن مدارک، به هنگام پر کردن فرم های اولیه دقت و صداقت کامل به خرج دهید. مدت زمان تعیین وقت سفارت مالت بسته به فصل و میزان تقاضا متفاوت است و ممکن است چندین ماه طول بکشد.

مالت کجاست؟

مالت کشوری کوچک با 316 کیلومتر مربع مساحت است و در نزدیکی کشورهای ایتالیا، تونس و لیبی قرار دارد. این کشور کوچک در مرکز مدیترانه واقع شده است. برخلاف مساحت کوچک کشور مالت، این کشور یکی از برترین کشورها برای زندگی معرفی شده است. زیبایی های بی نظیر، جاذبه های گردشگری و تفریحی و همچنین امکانات رفاهی مالت باعث شده است سالانه گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. کشور مالت در واقع از 6 جزیره ی کوچک تشکیل شده است و علاوه بر زیبایی ها و جاذبه های طبیعی، دارای مناطق تاریخی و روستاهای قدیمی بسیار زیبایی است. هزینه ی زندگی در این کشور نسبتاً پایین و هزینه ی تحصیل در آن نیز رایگان است. آب و هوای این کشور مدیترانه ای و بسیار مناسب است و این یکی از دلایل محبوبیت این کشور به شمار می رود.

[caption id="attachment_885" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مالت وقت سفارت مالت[/caption]

ویزای مالت

شما برای سفر به اکثر کشورها نیازمند دریافت ویزا هستید که بر حسب نوع سفر شما می تواند ویزای کاری، تحصیلی، گردشگری و ... باشد. یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت ویزای کشور مالت، اقدام به دریافت ویزا از نوع کاری آن است. برای اینکه شما بتوانید ویزای کشور مالت را تهیه کنید، باید نسبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز خود اقدام کرده و فرم های مربوطه را از طریق سفارت دریافت و پر نمایید. دقت کنید که مدارکی که برای ویزا نیاز است نسبت به ویزایی که می خواهید دریافت کنید، متفاوت خواهد بود. بعد از تهیه مدارک شما باید نسبت به اخذ وقت سفارت مالت اقدام کنید که از طریق سایت سفارت و افراد متخصص در این زمینه انجام می شود. پس از دریافت وقت شما باید در زمان اعلام شده حاضر شده و مدارک خود را برای بررسی و تائید تحویل سفارت بدهید. سپس شما هزینه ی ویزای خود را پرداخت کرده و محل اقامت خود را مشخص می کنید.

[caption id="attachment_887" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مالت وقت سفارت مالت[/caption]

وقت سفارت چیست؟

شاید برای شما نیز پیش بیاید که بخواهید به یک کشور خارجی سفر کنید. هدف این سفر نیز ممکن است برای کار کردن، زندگی کردن، گردش و تفریح، تحصیل و ... باشد. برای هر کدام از این موارد لازم است شما نسبت به دریافت ویزا اقدام کرده و ویزای مربوط به نوع سفر خود را تهیه نمایید. هر ویزایی نیازمند مدارک مخصوص به خودش است که باید آن ها را فراهم کرده و همراه با فرم های مربوطه به سفارت در وقتی که تعیین کرده اید، تحویل دهید. افراد زیادی وجود دارند که به دلیل پر دردسر بودن و وقت گیر بودن اخذ وقت سفارت مسئولیت دریافت وقت سفارت را به عهده می گیرند و در حداقل زمان ممکن آن را برای شما انجام می دهند. اگر شما نیز حوصله ی کافی برای پیگیری های لازم را ندارید می توانید اخذ وقت سفارت را به آژانس های مسافرتی بسپارید. در ادامه به نحوه ی دریافت وقت سفارت مالت می پردازیم. تور مالت از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

وقت سفارت مالت

اگر شما تصمیم داشته باشید که به کشور مالت سفر کنید بدون شک نیاز خواهید داشت تا نسبت به دریافت ویزای مالت اقدام کنید. این کشور تا چندین سال قبل وابسته به اروپا بود که هم اکنون از آن جدا شده است. بی تردید شما باید همانند ویزای سایر کشورها، برای تهیه ویزای کشور مالت اقدام به اخذ وقت سفارت مالت از طریق آزانس های مسافرتی کنید و مراحل آن را پشت سر بگذارید. این کار به این سادگی ها که به نظر می آید نیست. شما موظف هستید که فرم ها و مدارک مربوطه را برای دریافت ویزا به سفارت کشور مالت تحویل دهید، اما بدون شک سفارت خانه ها معمولاً مراجعه کننده های زیادی دارند و شما لازم است زمانی نسبتاً طولانی را برای دریافت وقت سفارت منتظر بمانید و سپس فرم ها و مدارک خود را به هنگام مصاحبه حضوری تحویل دهید. شما باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به دریافت وقت سفارت نمایید.

آدرس سفارت مالت در کشور ایران

با توجه به این که مراجعه به این کشور کم است و همچنین میزان درخواست ویزا نیز در آن کمتر می باشد، از سفارت مالت آدرس کامل و دقیقی در اختیار نیست اما طی چندین سال اخیر که کشور مالت به ایتالیا وابسته بود در شهر تهران، خیابان آفریقا، کمی بالاتر از تقاطع میرداماد و ابتدای فرزان شرقی واقع شده بود. البته سفارت مالت در استانبول نیز فعال است و با اخذ وقت سفارت مالت از استانبول قادر خواهید بود تا کارتان را پیگیری کنید.

[caption id="attachment_899" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مالت وقت سفارت مالت[/caption]

نحوه ی دریافت وقت سفارت مالت

همان طور که اشاره کردیم دریافت وقت سفارت مالت با دردسرهای زیادی همراه است و همواره در تمامی مراحل احتمال شکست وجود دارد. اما شما به راحتی می توانید این کار را به مشاورین آژانس های مسافرتی که با فنون و راه حل های سریع تر اخذ وقت سفارت مالت آشنا هستند، واگذار کنید. توجه به این نکته ضروری است که این افراد تنها در سریع تر شدن زمان نتیجه و همچنین افزایش احتمال موفقیت شما تأثیر دارند و در صورتی که مدارک شما ناقص یوده یا دارای ایراد باشد این افراد نمی توانند کمکی برای شما باشند. بنابراین از کامل بودن و بی ایراد بودن مدارک اطمینان حاصل کرده و سپس دریافت وقت سفارت مالت را به متخصص آن بسپارید.

مراحل دریافت وقت سفارت مالت

هر نوع ویزایی نیازمند مدارک مخصوص به خودش است که در قسمت های بعدی به صورت دقیق تر به آن ها اشاره خواهیم کرد. اکنون به مراحل اخذ وقت سفارت مالت اشاره می کنیم. در مرحله ی اول شما باید با دقت و حساسیت زیاد مدارک خود را تکمیل کنید. ناقص بودن مدارک هیچ راه جبرانی ندارد و باعث نپذیرفته شدن شما در مصاحبه خواهد شد. در مرحله ی بعدی باید فرم مربوط به ویزای خود را از طریق آژانس های مسافرتی متخصص پر نمایید. پس از ارسال فرم به سفارت در قدم بعدی جهت اخذ وقت سفارت مالت، باید منتظر پاسخ سفارت باشید تا به شما اعلام شود که فرم اولیه ی شما قابل قبول است یا رد شده است. در صورتی که فرم شما تائید شود فرم دیگری برای شما ارسال می شود که وقت های خالی سفارت در آن نوشته شده اند. البته گاهی ممکن است وقت های خالی سفارت نوشته نشوند و در این صورت شما باید منتظر بمانید تا در مراحل بعدی وقت خالی به شما اعلام شود. شما بر اساس وقت های آزاد خود یکی از تاریخ های اعلام شده را انتخاب می کنید و مجدداً منتظر پاسخ سفارت می مانید. با انتخاب تور مالت که از بهترین های تور اروپا بشمار میاید، از دیدنی های این کشور زیبا لذت ببرید.

زمان لازم برای دریافت وقت سفارت مالت

بی تردید بسته به این که میزان مراجعه کنندگان به سفارت برای اخذ ویزا و سایر کارها چقدر باشد، مدت زمان لازم برای دریافت وقت سفارت مالت متفاوت خواهد بود. فرم اولیه معمولاً در مدت زمان کوتاه تری پاسخ داده می شود و ممکن است از یک روز تا چند هفته طول بکشد که بستگی به فصل و نوع وقت سفارت مالت شما دارد. اما به طور میانگین پاسخ اولیه تقریباً بین 7 الی 14 روز به طول می انجامد. اما تعیین روز مصاحبه برای مراجعه حضوری معمولاً مدت زمان بسیار طولانی تری را داشته و نمی توان دقیقاً آن را تعیین کرد. وقت سفارت مالت برای مصاحبه معمولاً حدود 3 ماه طول می کشد که بهتر است شما هر چه زودتر اقدام کرده و زودتر نیز به نتیجه برسید.

[caption id="attachment_900" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مالت وقت سفارت مالت[/caption]

وقت سفارت مالت برای ویزای تحصیلی

اگر شما قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور مالت را داشته باشید بدون شک باید اقدام به دریافت وقت سفارت مالت از نوع دانشجویی آن کنید. در این نوع درخواست شما باید مشخص کنید که قصد شما از دریافت ویزا تحصیل در یکی از دانشگاه های مالت است. اگر نیاز به زمان کوتاه تری برای وقت سفارت کشور مورد نظر داشته باشید باید در درخواست خود آن را اعلام کنید که بدون شک در لیست تاریخ هایی که برای شما ارائه خواهد شد تأثیر زیادی خواهد داشت. عمده مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت تحصیلی مالت مربوط به مدارک رشته ی تحصیلی و میزان تحصیلات شماست. شما باید دلیل قانع کننده ای از نظر علمی برای انتخاب کشور مالت بیان کنید.

وقت سفارت مالت برای ویزای تجاری

یکی دیگر از محبوب ترین انواع وقت سفارت مالت، وقت سفارت تجاری مالت است که دارای شرایط و قوانین بیشتر و سخت تری است. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید از طریق آن اقدام به دریافت وقت تجاری کنید، داشتن دعوت نامه از کشور مالت است. اگر شما دارای یک دعوت نامه از کشور مالت باشید باید آن را به همراه فرم اولیه ای که برای سفارت پر می کنید، ارسال کنید. در دعوت نامه ی شما شرایط کلی شرح داده شده و زمانی که باید به کشور مقصد مسافرت کنید نوشته می شود. سفارت مالت با توجه به آن اقدام به ارائه ی تاریخ های حضور شما می کند. تهیه مدارک شناسایی و ترجمه ی آن ها و همچنین مدارک و وضعیت مربوط به حساب های بانکی شما باید به هنگام حضور در سفارت به آن ارائه شود.

وقت سفارت مالت برای ویزای کاری و مهاجرت

مناسب بودن کشور مالت از نظر آب و هوایی باعث شده است افراد زیادی متقاضی گرفتن وقت سفارت مالت از نوع کاری و مهاجرتی شوند. افراد زیادی علاقه دارند تا در این کشور خوش آب و هوا و همچنین مدرن اقامت کنند. همچنین ویزای کاری مالت نیز در این کشور بسیار پر طرفدار است و افراد زیادی برای ثبت شرکت و کسب و کار اقدام به دریافت وقت سفارت مالت از نوع کاری آن می کنند.

[caption id="attachment_901" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت مالت وقت سفارت مالت[/caption]

فرم اولیه و مصاحبه حضوری

بسیار اتفاق افتاده است که فرم اولیه در همان ابتدا از طرف سفارت رد می شود و این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از مهم ترین دلایل رد شدن فرم اولیه می تواند وجود اشتباه در پر شدن فرم می باشد. یا گاهاً فرم درست پر می شود ولی اطلاعات وارد شده به دور از عقل و منطق هستند. بنابراین علاوه بر دقت در پر کردن فرم، آن را صادقانه و منطقی پر کنید. به هنگامی که وقت مصاحبه برای شما تعیین شد لازم است تا مدارک خود را به طور کامل آماده کنید. در مصاحبه سؤالات متفاوتی از شما پرسیده می شود که باید با دقت و صداقت به آن ها پاسخ دهید. سعی کنید به سؤالات به صورت مختصر و صریح پاسخ دهید. شما موظف هستید تا هزینه های غیر قابل برگشتی را در این مصاحبه پرداخت کنید که بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید.

نکاتی در مورد دریافت وقت سفارت مالت

بهتر است قبل از حضور و مصاحبه ی حضوری با یک مشاور یا فرد متخصص مشورت کنید. زیرا حتی در صورتی که مدارک شما بدون عیب و نقص باشد نیز در صورت عدم توانایی برای پاسخ گویی به سؤالات، درخواست شما رد خواهد شد. افرادی که بتوانند مدارکی ارائه دهند که تضمین کننده وضعیت مالی خوب آن ها باشد، بی تردید از شانس بیشتری برای پذیرش برخوردار خواهند بود. به هنگام پر کردن فرم ویزا از صحیح بودن اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید زیرا هر گونه اشتباه در آن باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی خواهد شد. درصورتی که تاریخ اعلام شده توسط شما از طریق سفارت پذیرفته نشود، سفارت لیست تاریخ جدید را به شما ارائه خواهد داد. در ضمن توجه کنید پس از تعیین وقت سفارت مالت شما حق تغییر ندارید و در صورتی که از حضور در سفارت خودداری کنید، ممکن است شرایط سختی برای اخذ مجدد وقت سفارت مالت داشته باشید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت مالت، ویزای مالت، تور مالت و تور اروپا 88851080-021