وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

در این مقاله راجع به وقت سفارت سوئد و مدارک لازم برای این امر توضیحاتی ارائه می شود، به شما پیشنهاد میگردد که جهت تسریع در انجام امور ویزا و وقت سفارت سوئد از آژانس های مسافرتی مجرب کمک بگیرید. همان طور که می دانید این کشور از سطح رفاه بالایی برخوردار است و سالانه افراد زیادی به آن جا سفر می کنند. شما نیز می توانید با اخذ ویزای مربوطه اقدامات لازم برای سفر خود به سوئد و بازدید از جاذبه هایش را فراهم کنید. البته ناگفته نماند که سفر می تواند با هدف های متعددی انجام پذیرد که این موضوع بر نوع ویزا و مدارک لازم نیز تاثیرگذار خواهد بود.

[caption id="attachment_794" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت سوئد
وقت سفارت سوئد[/caption]

وقت سفارت سوئد

برای تعیین وقت سفارت سوئد از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید، پس از پر کردن فرم و پرداخت هزینه تعیین شده روال کار شروع شده و می توانید امید به صدور ویزای تان داشته باشید. ناگفته نماند که از سال 2016 روش های تعیین وقت سفارت سوئد تغییر کرده و اگر شخص متقاضی موفق به حاضر شدن در وقت تعیین شده نباشد ملزم به پیمودن مجدد مراحل خواهد بود و این امر می تواند روند صدور ویزا را عقب بیندازد. بنابراین اگر می خواهید به پرونده شما سریع تر رسیدگی گردد زمان تعیین شده را به خاطر بسپارید و در آن تاریخ شخصا در سفارت حاضر شوید. تور سوئد از بهترین های تور اروپا است.

وقت سفارت سوئد و مکان سفارت

اگر می خواهید از مکان سفارت سوئد آگاه شوید در ادامه این بخش آدرس را مشاهده می کنید. برای دریافت وقت سفارت سوئد باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید، آدرس سفارت سوئد در تهران: خیابان پاسداران شمالی، بالاتر از خیابان فرمانیه، خیابان بوستان، نبش نسترن پلاک 27مراجعه کنید. این سفارت همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان است، البته در روز پنج شنبه نیز می توانید در ساعات 8 صبح تا 3 بعد از ظهر به سفارت مراجعه کنید.

[caption id="attachment_795" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت سوئد
وقت سفارت سوئد[/caption]

دریافت وقت سفارت سوئد

به شما پیشنهاد میگردد جهت تسریع در امور وقت سفارت سوئد و ویزای کشور سوئد از طریق تماس با آژانس های مسافرتی با تجربه اقدام نمایید و مدارک را تحویل دهید. ارائه کپی مدارک نیز در این مرحله الزامی است و توجه به ناقص نبودن آن ها روند رسیدگی به درخواست شخص را سرعت می بخشد.

[caption id="attachment_796" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت سوئد
وقت سفارت سوئد[/caption]

مراحل لازم برای اخذ وقت سفارت سوئد

از مهم ترین مراحل تعیین وقت سفارت سوئد پر کردن فرم مربوطه توسط آژانس های مسافرتی است. پس از آن باید فرم باید همراه با مدارک اولیه برای سفارت ارسال شود و منتظر تاییدیه از سمت آن ها بمانید، در صورت تایید شدن تاریخ دقیق مصاحبه و مدارک لازم درج می شود. اگر در مراحل تعیین وقت سفارت با مشکل مواجه شدید کارشناسان ما شما را همراهی خواهند کرد و مسئولیت پیمودن مراحل لازم را بر عهده می گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین آژانس های مسافرتی در تماس باشید.

وقت سفارت سوئد  و ارائه دعوتنامه

یکی از مدارک لازم که باید در وقت سفارت ارائه شود مدارک مربوط به محل اقامت می باشد، اگر درعوتنامه داشته باشید و فرد دعوت کننده مسئولیت اقامت شما را بر عهده گرفته باشد نیازی به ارائه مدارک رزرو هتل ندارید. همچنین ناگفته نماند که دعوتنامه می تواند به روند رسیدگی به درخواست سرعت ببخشد و این موضوع را باید مورد توجه قرار داد. جهت کاهش هزینه های سفر از تور سوئد که از بهترین های تور اروپا ست بهره ببرید.

تعیین وقت سفارت سوئد و مدارک لازم

پس از تعیین وقت سفارت سوئد باید مدارکی را برای ارائه به مسئول مربوطه آماده نمایید، در این بخش لیست مدارک را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. فرم پر شده درخواست ویزا و تعیین وقت سفارت که به امضا فرد متقاضی نیز رسیده باشد.
  2. افرادی که سن آن ها قانونی نیست باید از طریق والدین خود مراحل را پیگیری نمایند.
  3. ارائه گذرنامه معتبر نیز الزامی ست.

سوئد عضو اتحادیه اروپاست و اجازه ورود را به راحتی صادر نمی کند بنابراین هنگام گذر از مرز نیز مدارک را به همراه داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. ماموران مربوطه مدارک را به یکدیگر تطابق می دهند و مشاهده هر گونه تضاد می تواند برای شخص مشکل آفرین باشد.

[caption id="attachment_797" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت سوئد
وقت سفارت سوئد[/caption]

وقت سفارت سوئد و خدمات ما در این زمینه

آن دسته از اشخاصی که برای اخذ ویزا عجله دارند و یا فرصت کافی برای پیگیری امور را ندارند می توانند با کارشناسان آژانس های مسافرتی در ارتباط باشند و طی امضای یک قرارداد انجام همه مراحل را به آژانس بسپارند. در این صورت می توانید احتمال رد شدن درخواست را نیز کاهش دهید و مراحل را با نگرانی کم تری پشت سر بگذارید.

وقت سفارت سوئد و کارهایی که در روز مقرر انجام می شود

در وقت سفارت تعیین شده از شما انگشت نگاری به عمل می آید و مصاحبه ای کوتاه انجام می شود، باید مصاحبه را موفقیت آمیز پشت سر بگذارید. مصاحبه که به اتمام رسید مدارک و صحت آن ها مورد بررسی قرار می گیرد، پس هرگز از مدارک جعلی برای اخذ ویزا استفاده نکنید. البته خوب است بدانید که برای رزرو وقت سفارت سوئد تنها به شماره تماس و اسکن صفحه ابتدایی گذرنامه نیاز دارید. تاریخ تعیین شده برای مراجعه را فراموش نکنید در غیر این صورت مجبور به تعیین مجدد وقت هستید.

مصاحبه در وقت سفارت سوئد تعیین شده

مراحل دریافت وقت سفارت سوئد برای انجام مصاحبه صورت می گیرد، بنابراین خود را برای مصاحبه آماده کنید، در این مصاحبه اثبات هدف سفر بسیار مهم است و در صورت ناموفق بودن در این مورد درخواستتان رد خواهد شد و ویزای کشور سوئد صادر نمی گردد. برای انجام مصاحبه باید به یکی از زبان های سوئدی یا انگلیسی تسلط داشته باشید در غیر این صورت با درخواست شما موافقت نمی گردد. همچنین مد نظر داشته باشید که نبودن نقصی در مدارک روند صدور ویزا و رسیدگی به درخواست را سرعت می بخشد.

وقت سفارت سوئد و نکاتی مهم در این خصوص

برای تعیین وقت سفارت سوئد نکاتی مطرح می شود که باید آن ها را به خاطر بسپارید:

  1. مدارک باید کامل و بدون نقص باشد، عدم توجه به این مورد می تواند روال رسیدگی به درخواست را دچار مشکل کند.
  2. از فرم تعیین وقت سفارت کشور سوئد پرینت بگیرید و امضای خود را روی آن درج کنید.
  3. قبل از هر اقدامی پاسپورت خود را تمدید کنید.
  4. از نداشتن سابقه جنایی ثبت شده اطمینان حاصل کنید، این موضوع بسیار مهم است.
  5. مدارک را به درستی تحویل دهید و از مدارک نامعتبر استفاده نکنید چرا که علاوه بر محروم شدن از سفر ملزم به پرداخت جریمه نیز خواهید بود.
  6. مدارک را تکمیل نمایید تا وقت را از دست ندهید.
  7. جواب همه سوالات مصاحبه را به درستی بدهید، استرس می تواند نظر منفی مسئول مصاحبه را به همراه داشته باشد.
[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت سوئد
وقت سفارت سوئد[/caption]

وقت سفارت سوئد و قوانین تعیین شده در سفارت این کشور

هنگام دریافت وقت سفارت سوئد باید از قوانینی مطلع باشید که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

  1. اگر هدف سفر درمانی است باید گواهی پزشکی معتبر ارائه گردد.
  2. داشتن گذرنامه برای رنج سنی 16 سال به بالا الزامی است.
  3. در پایان مراحل رسیدگی به درخواست می توانید گذرنامه خود را تحویل بگیرید.
  4. تعهد خود در خصوص ترک خاک کشور سوئد در تاریخ تعیین شده را به خاطر بسپارید. عملکردی نامناسب در این راستا می تواند برایتان مشکل ساز شود.
  5. در اختیار داشتن هزینه های اقامت در کشور سوئد الزامی است و این موضوع باید به اثبات مسئول سفارت برسد.
  6. نداشتن سوء سابقه
  7. ارائه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی

دریافت وقت سفارت سوئد و هزینه لازم

در ابتدا بدانید که فرد متقاضی باید از توانایی مالی مناسبی برخوردار باشد در غیر این صورت امکان صدور ویزا برای او وجود ندارد، در این راستا نیز مدارکی درخواست می شود. هنگام مصاحبه باید هزینه تعیین شده برای ویزا و وقت سفارت را پرداخت نمایید پس سعی کنید این پول را به صورت نقدی و در واحد پولی یورو به همراه داشته باشید.

ترجمه مدارک در وقت سفارت سوئد

ترجمه مدارک از بخش های مهم در تعیین وقت سفارت سوئد است، در درجه اول ترجمه مدارک خود را به دارالترجمه های رسمی بسپارید تا بعدها دچار مشکل نشوید. در درجه بعد مدارک را به دو زبان انگلیسی و سوئدی ترجمه کنید، توجه به این موارد روند رسیدگی به درخواست را جلو می اندازد و نیاز به صرف زمان بیشتر برای تهیه و یا تصحیح مدارک ارائه شده هنگام مصاحبه ندارید.

وقت سفارت سوئد فوری

اخذ وقت سفارت سوئد به صورت فوری توسط مشاورین آزانس های مسافرتی انجام می شود اگر سفر ضروری در پیش رو دارید با کارشناسان آژانس های مسافرتی تماس حاصل نمایید و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید.

آگاهی از وقت های خالی سفارت

برای آگاهی از این امر با آژانس های مسافرتی مجرب در تماس باشید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت سوئد، ویزای سوئد، تور سوئد و تور اروپا 88851080-021.