وقت سفارت اسلواکی

وقت سفارت اسلواکی

کشور اسلواکی در قاره اروپا قرار گرفته است که در اطراف آن هیچ گونه دریایی وجود ندارد و به اصطلاح کشوری محصور به خشکی است کشور اسلواکی با کشورهای جمهوری چک، اتریش، لهستان، اوکراین و مجارستان در قاره اروپا همسایه می باشد. این کشور در حدود ۵.۴ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن نیز شهر براتیسلاوا می باشد. بیشتر سطح کشور اسلواکی را کوهستانها فرا گرفته است و واحد پول کشور اسلواکی یورو می باشد و اکثر مردمان این کشور مسیحی هستند اقتصاد کشور اسلواکی به تولید و صدور وسایل الکترونیکی و خودرو می باشد. جهت اخذ ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را رزرو نمایید.

[caption id="attachment_641" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت اسلواکی وقت سفارت اسلواکی[/caption]

تعیین وقت سفارت اسلواکی

برای گرفتن ویزای کشور اسلواکی باید از مدت قبل تعیین وقت سفارت اسلواکی را انجام دهید. افرادی که قصد سفر به کشور اسلواکی را دارند لازم است که از سفارت خانه این کشور در تهران وقت سفارت برای خود بگیرند و باید در وقت سفارت اسلواکی که برای متقاضیان قرار می دهند در سفارت خانه حضور یابند و ارائه کلیه مدارک خود پاسخ گوی سوالات باشد تا بتوانند مجوز ورود به این کشور را بگیرند مدارک افراد در جلسه که با گرفتن وقت سفارت اسلواکی برگزار می شود مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و در صورتی که مدارک بدون هیچ گونه مشکلی باشد تعیین میشود و به فرد متقاضی ویزا داده خواهد شد. تور اسلواکی از بهترین های تور اروپا است.

مدارک مورد نیاز برای ویزای اسلواکی

اگر قصد سفر به کشور اسلواکی را دارید پس از این که وقت سفارت اسلواکی را دریافت کردند باید مدارکی در زیر اعلام می کنیم را در زمانی که مشخص شده است به سفارت خانه این کشور تحویل دهند و متقاضیان جهت اخذ ویزای کشور اسلواکی باید دقت کافی را داشته باشند در وقت تعیین شده و با ارائه مدارک کامل حضور یابند. مدارک مورد نیاز برای ویزای اسلواکی -سه قطعه عکس رنگی سه در پنج - سند مسافرتی که معتبر باشد - اسناد مرتبط به محل اقامت باید کامل باشد - اسناد مربوط به بیمه درمانی مسافرتی و پرداخت کردن هزینههای مربوط به ویزا.
در اینجا به چند مورد اساسی شرکت متقاضیان برای ویزای اسلواکی می توانند با تماس به سفارت اسلواکی در تهران تمامی سوالات خود را مبنی بر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا بپرسند.

انواع ویزای اسلواکی

با گرفتن وقت سفارت اسلواکی به شرطی که مدارک متقاضی کامل بوده باشد می توان در زمینه های مختلفی درخواست نمایند مانند ویزای اتحادیه شنگن ویزای ملی که شامل اقامت طولانی مدت در این کشور می باشد. ویزای کشور اسلواکی بر اساس مدت زمان و هدفی که برای اقامت در اسلواکی وجود دارد به چهار دسته طبقه بندی می شود که شامل:
ویزا شنگن نوع یک، ویزای ترانزیت فرودگاهی نوع یک، ویزای شینگن نوع یک و ویزای بلند مدت ویزای نوع نامیده میشود می باشند.
ویزای تحصیلی کشور اسلواکی
دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در اروپا و کشور اسلواکی را دارند باید پس از گرفتن وقت سفارت اسلواکی به هنگامی که مدارک خود را جهت گرفتن ویزای اسلواکی به سفارت خانه اسلواکی میدهند ویزای نوع دی را درخواست کنند زیرا این نوع ویزا به دانشجویان گرامی این امکان را می دهد که برای مدت شش ماه یا یک سال در این کشور برای تحصیل و رفتن به دانشگاه اقامت داشته باشند.
چگونگی دریافت وقت سفارت اسلواکی
مسافر هایی که قصد سفر به کشور اسلواکی را دارند باید حداقل ۶ هفته که یعنی در حدود دو ماه قبل از سفر خود به این کشور می شود اقدام به درخواست وقت سفارت اسلواکی کنند. متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانند با مراجعه حضوری به سفارت خانه این کشور در تهران و یا تلفنی و یا آنجا رزرو آنلاین تاریخی را برای حضور خود در سفارت این کشور مشخص کنند و مدارک خود را تحویل بدهند اما هنگامی که متقاضیان برای دریافت وقت سفارت اسلواکی از طریق اینترنت به صورت آنلاین اقدام می کنند دیگر نیازی به حضور ویزای اسلواکی نیست چرا که به صورت اینترنتی و الکترونیکی اخذ میشود. تور اسلواکی از بهترین های تور اروپا محسوب میشود.

سفارت خانه کشور اسلواکی

افراد متقاضی که قصد سفر به کشور اسلواکی را دارند و می خواهند از این کشور دیدن فرمایند باید جهت گرفتن وقت سفارت اسلواکی و همچنین برای گرفتن ویزا به سفارت خانه این کشور در تهران مراجعه کنند یا در تهران خیابان ولیعصر - خیابان زعفرانیه - پلاک ۳۴

نکاتی در مورد ویزای کشور اسلواکی

مسافران برای گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانند به صورت تلفنی یا حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمایند. در حال حاضر هیچ گونه پرواز مستقیم بین ایران و کشور اسلواکی وجود ندارد و پرواز بین دو کشور به صورت غیرمستقیم انجام می گیرد.
بهترین زمان ممکن برای سفر
با توجه به این که کشور اسلواکی در قاره اروپا و در مرکز آن قرار گرفته است پس می توان گفت بهترین زمانی که مسافران و گردشگران می توانند به این کشور سفر کنند و از آن لذت ببرند از آوریل تا ژانویه یعنی ۱۲ فروردین ماه تا ۹ تیر ماه و یا اواسط سپتامبر یعنی ۲۴ شهریور تا ۹ آبان ماه می باشد ودر این مدت در فاصله زمانی آب و هوای کشور بسیار دلپذیر می باشد که کشور اسلواکی در این فاصله زمانی زیاد شلوغ نمی باشد.
مراکز دیدنی و تفریحی در کشور اسلواکی
معمولا یکی از دلایلی که افراد به گرفتن ویزای یک کشور بسیار مشتاق می باشند آن است که آن کشور از نظر تفریحی و گردشگری بسیار معروف و مشهور است و متقاضیان برای بازدید از این مراکز سعی در گرفتن ویزای آن کشور می کنند و باید گفت که کشور اسلواکی از این قاعده مستثنی نمی باشد. حال ما به زیبا ترین و معروف ترین مراکز دیدنی و تفریحی کشور اسلواکی اشاره می کنیم.

[caption id="attachment_640" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت اسلواکی وقت سفارت اسلواکی[/caption]

1. براتیسلاوار کشور اسلواکی
شهر براتیسلاوا یکی از بزرگترین شهر های این کشور و همچنین پایتخت این کشور به شمار می رود. این شهر یکی از شهر هایی است که هم مرز با کشور های اتریش و مجارستان می باشد که در کنار رودخانه دانوب قرار دارد و این رودخانه زیبایی این شهر را بسیار زیاد می کند. اگر شما به این شهر زیبا سفر می کنید حتما از قلعه براتیسلاوا که در بالای فلاتی در این شهر قرار دارد دیدن کنید و باید گفت که این قلعه مربوط به قرن دهم میلادی می باشد. جهت سفر به اسلواکی ابتدا باید وقت سفارت اسلواکی را رزرو نمایید.
این قلعه زیبا در میان یک فضای سبز بسیار بزرگ قرار دارد و به همین دلیل در کنار این عمارت پارک ها، فضا های سبز و دریاچه های بسیاری ساخته شده است و یکی از این دریاچه ها روزوفکی نام دارد. در شهر براتیسلاوا قطاری وجود دارد که اگر سوار آن شوید با تاریخچه ی این شهر آشنا می شوید و این قطار شما را به مراکز تاریخی این شهر می برد. شهر براتیسلاوا به دلیل موسیقی، کلوپ های زیر زمینی، فستیوال های سالانه موسیقی و ... بسیار مشهور و معروف می باشد و به همین دلیل مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند.

[caption id="attachment_639" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت اسلواکی وقت سفارت اسلواکی[/caption]

2. لیپتوف کشور اسلواکی
یکی از مناطقی که در این کشور بسیار به خود گردشگر جذب می کند لیپتوف می باشد که در بین افراد محلی به جواهر این کشور نیز شناخته می شود. این منطقه ی تفریحی دارای یک پیست اسکی بسیار بزرگ می باشد که به نام جاسنا معروف است. این منطقه معمولا مورد بازدید افرادی قرار می گیرد که به ورزش های طمستانی از جمله اسکی، اسنوبرد و ... علاقه دارند.
یکی دیگر از مکان هایی که در این منطقه قرار دارد پارک آبی تاترالاندیا می باشد که آب آن از چشمه های آب گرم تامین می شود و همچنین این پارک آبی، بزرگ ترین پارک آبی در تمام قاره ی اروپا می باشد. در این منطقه علاوه بر پیست اسکی، پارک آبی مکان های تاریخی و دیدنی دیگری همچون روستای آرام ویکولینک، خانه ی سنتی، کلیسای چوبی، موزه ی محلی و ... وجود دارد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. جهت اخذ ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را رزرو نمایید.

3. غار های کارست کشور اسلواکی
کشور اسلواکی از آن دسته کشور هایی می باشد که دارای غار های زیادی می باشد و هنوز هم در حال کشف غار های جدیدی در این کشور می باشند. غار های کارست یک دسته از غار های کشور اسلواکی می باشد که به غار های گردی نیز معروف می باشد و همچنین این غار ها به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده اند. شما می توانید در این غار ها به قایق سواری نیز بپردازید و از آن لذت ببرید. در روزگار قدیم و در زمان اساطیر یونان به این رودخانه ها، رودخانه های مرگ معروف بودند و کسی جرئت رفتن به این غار ها و رودخانه های را نداشت.

[caption id="attachment_638" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت اسلواکی وقت سفارت اسلواکی[/caption]

4. کوشیتسه کشور اسلواکی
یکی از شهر هایی که هم طرح قدیمی و جدید را در خود دارد شهر کوشیتسه می باشد و نام این شهر هم به همین دلیل نام گذاری شده است به طوری که این شهر در سال 2013 عنوان پایتخت فرهنگی این کشور را به خود اختصاص داده است. در قسمتی از این شهر که بافت قدیمی دارد می توانید معماری هایی از قرون وسطا و همچنین ساختمان های محافظت می بینید که بسیار زیبا می باشند.
در این شهر کلیسا های زیبایی همچون سنت الیزابت و سنت مایکل قرار دارد که تاریخ ساخت آن ها به قرن چهاردهم میلادی باز می گردد و همچنین از سبک گوتیک پیروی می کنند. اگر دوست دارید از هنر و تاریخ این شهر زیبا مطلع شوید می توانید به گالری اسواک شرقی و همچنین موزه ی اسلواک شرقی بروید.

[caption id="attachment_637" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت اسلواکی وقت سفارت اسلواکی[/caption]

5. لوچا کشور اسلواکی
یکی از شهر هایی که از معماری رنسانس پیروی می کند شهر لوچا می باشد و اگر شما به این سبک معماری علاقه دارید می توانید از این شهر دیدن نمایید. در این شهر بزرگ ترین گنید چوبی قاره ی اروپا واقع شده است و همچنین بعضی از افراد سبک ساخت این شهر را با سبک ساخت کلیسای کاتولیک روم سنت جیمز برابر می دانند. این شهر یکی شهر قدیمی به حساب می آید و توسط دیواری احاطه شده است به طوری که به همین دلیل به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.
در شهر لوچا یک تالار قدیمی وجود دارد که اکنون به موزه ای بسیار زیبا تبدیل شده است و شما با مراجعه به این موزه می توانید از تاریخ این شهر و مطلع شوید و همچنین از قفس شرم که در قدیم برای تنبه و مجازات استفاده می شده دیدن کنید.

6. پیه شتانی کشور اسلواکی
یکی از شهر هایی که به خاطر داشتن چشمه های آب گرم در بین مسافران و گردشگران شهرت دارد شهر پیه شتانی می باشد به طوری که این شهر را بسیار مناسب برای استراحت می دانند. در این شهر زیبا علاوه بر چشمه های آب گرم می توانید از پارک ها، مجسمه ها و فواره های آن بازدید نمایید و همچنین این شهر دارای چندین موزه و گاری زیبا می باشد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسلواکی، ویزای اسلواکی ، تور اسلواکی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱