درباره پرتغال

درباره پرتغال

یکی از کشورهای اروپایی جذاب و پر بازدید کشور پرتغال است. این کشور پیشرفته اروپایی یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در این قاره می باشد. سفر به کشور پرتغال شامل گردش های مختلف و بازدید از مراکز گردشگری مهم این شهر می باشد. کشور پرتغال با توجه به آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری و تفریحی زیاد، بسیار مورد توجه است. در این مقاله به نکاتی در مورد سفر به کشور پرتغال و درباره پرتغال و جذابیت های آن اشاره می کنیم.

کشور پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای عضو منطقه یورو می باشد که دارای قدمتی طولانی و تاریخچه ای گسترده است. کشور پرتغال تنها با کشور اسپانیا دارای مرز مشترک می باشد. این کشور همچنین با اقیانوس اطلس نیز هم مرز می باشد. کشور پرتغال در گذشته ای نه چندان دور دارای قدرت و شکوه خاصی در جهان بوده است. کشور پرتغال جزء کشور های عضو پیمان شینگن می باشد. زبان پرتغالی به عنوان زبان اصلی مردم کشور پرتغال می باشد. شهر لیسبون به عنوان پایتخت کشور پرتغال دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. از جمله بهترین جذابیت های کشور پرتغال آب و هوای معتدل و مناسب آن می باشد. وجود جنگل های سرسبز با مناظر زیبا و چشم نواز از خصوصیات جاذبه های این کشور است. میانگین بارش در کشور پرتغال بسیار بالا است. کشور پرتغال دارای شرایط اقتصادی و صنعتی بسیار مناسبی است و یکی از قطب های اصلی قدرت در قاره اروپا می باشد که دارای حکومتی مقتدر و مردم سالار می باشد. بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی این کشور با سفر به کشور پرتغال فراهم می شود. تور اروپا فرصت مناسبی برای دیدن این کشور زیباست.

[caption id="attachment_680" align="aligncenter" width="780"]کشور پرتغال کشور پرتغال[/caption]

سفر به کشور پرتغال

یکی از اصلی ترین مزایای سفر به کشور پرتغال عضو بودن این کشور در پیمان شینگن می باشد. براساس این پیمان اخذ ویزا از یکی از کشورهای عضو این پیمان، امکان سفر به سایر کشور های عضو پیمان شینگن را برای شما فراهم می کند. یکی از اصلی ترین وظایف تورهای گردشگری، اخذ ویزای شینگن می باشد. البته شما می توانید به صورت شخصی نسبت به اخذ ویزای شینگن از سفارت کشور پرتغال در تهران نیز اقدام کنید. با توجه به آب و هوا و زیبایی کشور پرتغال و وجود مناطق جنگلی زیاد این کشور محل مناسبی برای گردشگران می باشد. سفر به این کشور این امکان را به شما می دهد تا درباره پرتغال بیشتر بدانید.

[caption id="attachment_670" align="aligncenter" width="780"]سفر به کشور پرتغال سفر به کشور پرتغال[/caption]

سفر به کشور پرتغال و آشنایی با فرهنگ مردم این کشور

سفر به کشور پرتغال امکان آشنایی با آداب و رسوم مردم این کشور را برای گردشگران فراهم می کند. مردم کشور پرتغال مردم با روحیه و خونگرمی می باشند. شما برای ارتباط گیری با مردم این کشور نیاز به دانستن مقداری زبان اسپانیولی دارید. البته بسیاری از مردم این کشور قابلیت صحبت به زبان انگلیسی را دارند. جمعیت کشور پرتغال در حدود 10.5 میلیون نفر می باشد. اکثریت مردم این کشور دارای مذهب مسیحیت کاتولیک هستند. قسمت عمده ای از جمعیت کشور پرتغال را مهاجران تشکیل می دهند. مردم کشور پرتغال مردمی شاد می باشند و در بیشتر زمان های سال دارای جشن ها و مراسمات مختلفی هستند. با توجه به میانگین بارش بالای این کشور تعداد زیادی از مردم کشور پرتغال مشغول به حرفه کشاورزی می باشند. نژاد مردم این کشور با سایر کشورهای اروپایی فرق دارد. مردم این کشور دارای پوستی زرد رنگ و قدی کوتاه می باشند.

[caption id="attachment_671" align="aligncenter" width="780"]سفر به کشور پرتغال و آشنایی با فرهنگ مردم این کشور سفر به کشور پرتغال و آشنایی با فرهنگ مردم این کشور[/caption]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا و سفر به کشور پرتغال

یکی از نکات مهم در سفر به کشور پرتغال اخذ ویزای این کشور می باشد. همانطور که گفته شد کشور پرتغال عضو پیمان شینگن می باشد و بسیاری از افراد برای اخذ ویزای شینگن به سفارت این کشور مراجعه می کنند. شما برای اخذ ویزا نیازمند اخذ وقت سفارت پرتغال می باشید.برای اخذ وقت سفارت پرتغال شما می توانید به سایت سفارت این کشور مراجعه کرده و با تکمیل فرم درخواست ویزا نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنید. با توجه به زمان ارائه شده برای مراجعه حضوری متقاضی به سفارت این کشور، فرد متقاضی باید با در دست داشتن اصل و کپی مدارک به یکی از سفارت های کشور پرتغال مراجعه کند. گذرنامه فرد متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. مدارک اصلی برای اخذ ویزای کشور پرتغال عبارتند از پر کردن فرم مربوط به اخذ ویزا، هدف اصلی از سفر به کشور پرتغال، چند قطعه عکس برای گذرنامه، کپی تمامی صفحات شناسنامه و مدارک شناسایی همراهان، ارائه مدارک رزرو هتل و بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، ترجمه سند ازدواج، ارائه مدارک مربوط به توانایی مالی و رابطه فرد متقاضی با کشور مبدأ می باشد.

[caption id="attachment_672" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا و سفر به کشور پرتغال مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا و سفر به کشور پرتغال[/caption]

سفر به کشور پرتغال با استفاده از دعوت نامه

یکی از گزینه های سفر یا به عبارتی مهاجرت به کشور پرتغال اخذ دعوت نامه های مختلف می باشد. این دعوت نامه شامل گونه های مختلفی از جمله دعوت نامه کاری، دعوت نامه تجاری، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه نمایشگاهی و دعوت نامه خانوادگی می باشد. در واقع دعوت نامه، نامه ای است که از طرف شرکت یا فرد خاصی از کشور مقصد برای فرد متقاضی ارسال می شود. دعوت نامه پشتیبانی است که از طرف فرد یا شرکتی در کشور مقصد برای متقاضی ویزا ارسال می شود<تا شرایط مناسب برای اخذ ویزا و ایجاد شرایط مناسب برای اقامت فرد مورد نظر فراهم شود. برای این کار باید درباره پرتغال و شرایط این کشور بیشتر بدانید.

[caption id="attachment_673" align="aligncenter" width="780"]سفر به کشور پرتغال با استفاده از دعوت نامه سفر به کشور پرتغال با استفاده از دعوت نامه[/caption]

بهترین زمان برای سفر به کشور پرتغال

درباره پرتغال و سفر به کشور پرتغال معمولاً در زمان های خاصی دارای طرفدار می باشد. این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد. گرمای هوا در این کشور در بازه زمانی بین جولای تا سپتامبر به اوج خود می رسد. گردشگران معمولاً ماه آگوست را برای بازدید از سواحل کشور پرتغال انتخاب می کنند. گردش و تفریح در این ماه از سال معمولا هزینه های بالاتری نسبت به سایر زمان های سال دارد. بارش های شدید و طولانی مدت در کوهستان های شمالی این کشور بسیار اتفاق می افتد. اما با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب این کشور در فصل بهار، این فصل بهترین زمان برای سفر به کشور پرتغال می باشد. معمولا گردشگران در هر سه ماه سال به این کشور سفر می کنند. البته ماه اکتبر نیز زمان مناسبی برای سفر به کشور پرتغال می باشد. گفتنی است تور اروپا مناسبترین گزینه برای سفر به پرتغال است.

[caption id="attachment_674" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای سفر به کشور پرتغال بهترین زمان برای سفر به کشور پرتغال[/caption]

بازدید از جاذبه های گردشگری معروف در سفر به کشور پرتغال

بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی مختلف کشور پرتغال یکی از بهترین ویژگی های سفر به پرتغال است، این کشور دارای بناهای تاریخی بسیار با ارزش و زیبایی می باشد. درباره پرتغال همین بس که سواحل زیبای کشور پرتغال یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این کشور است. یکی از جاذبه های اصلی این کشور کاخ ملی پنا می باشد. این کاخ که در شهر لیسبون قرار دارد از جمله بناهای با قدمت کشور پرتغال است. این کاخ امروزه محل برگزاری جشن های دولتی می باشد. یکی از بناهای تاریخی و مهم اطراف شهر لیسبون قلعه تاریخی سائو خورخه می باشد. بازدید از این قلعه زیبا و تماشای منظره شهر در فصل بهار جذابیت خاص و ویژه ای دارد. یکی از مناطق ساحلی جذاب و دیدنی کشور پرتغال، منطقه کابو جیراو می باشد. این ساحل صخره ای زیبا محل مناسبی برای دیدن منظره ای زیبا و منحصر به فرد می باشد.

[caption id="attachment_679" align="aligncenter" width="780"]بازدید از جاذبه های گردشگری معروف در سفر به کشور پرتغال بازدید از جاذبه های گردشگری معروف در سفر به کشور پرتغال[/caption]

بازدید از مراکز خرید مهم در سفر به کشور پرتغال

بازدید از مراکز خرید یکی از برنامه های اصلی در سفر به کشور پرتغال می باشد. مراکز خرید مجهز و جذاب کشور پرتغال شما را به سمت خود جذب می کند. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید سنترو واسکو می باشد. این مرکز خرید از جمله بزرگترین و مجهز ترین مراکز خرید کشور پرتغال است. وجود برندهای معروف اروپایی و آمریکایی از جمله ویژگی های این مرکز خرید می باشد. این مرکز خرید دارای 164 واحد تجاری است که انواع پوشاک، جواهرات و لوازم ورزشی در آن عرضه می شود.

نکات مهم در سفر به کشور پرتغال

با رعایت یکسری نکات هزینه سفر به درباره پرتغال خود را به حداقل برسانید. یکی از هزینه هایی که بسیاری از گردشگران می پردازند، هزینه ورودی موزه ها و بناهای تاریخی در این کشور است. سعی کنید بازدید از موزه ها را برای روز یکشنبه بگذارید زیرا اکثر موزه های کشور پرتغال در روز یکشنبه رایگان هستند. برای جابه جایی درون شهری سعی کنید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید زیرا کرایه تاکسی ها در کشور پرتغال بسیار بالا می باشد. هزینه وعده های غذایی نیز در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر می باشد. شما با پرداخت 10 تا 20 یورو می توانید غذایی مناسب را میل کنید.

[caption id="attachment_668" align="aligncenter" width="780"]نکات مهم در سفر به کشور پرتغال نکات مهم در سفر به کشور پرتغال[/caption]

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا 88851080-021.