درباره ایتالیا

درباره ایتالیا

درباره ایتالیا باید گفت ، کشور ایتالیا یکی از کشورهای جنوبی قاره اروپا می باشد و زبان رسمی این کشور ایتالیایی است. این کشور جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد؛ و سالانه هزاران گردشگر را در دل خود جای می دهد.

کشورایتالیا

درباره ایتالیا یکی از کشور های جنوب قاره اروپا می باشد. ایتالیا کشوری بسیار زیبا است و در این کشور فرهنگ غذایی شهرت بسیاری به خود گرفته است مردم این کشور به خورد و خوراک خود بسیار اهمیت می دهند. تور اروپا فرصت مناسبی برای سفر به ایتالیاست ، به همین دلیل غذاهای این کشور بسیار معروف می باشند و طعم بسیار لذیذی نیز دارند. این کشور مساحت زیادی دارد و نیز جمعیت نسبتا زیادی در این کشور زندگی می کنند و هم چنین رفاه در این کشور به بهترین شکل برقرار می باشد و مردم این کشور در آسایش کامل زندگی می کنند و افراد کمی در این کشور پیدا می شود که شغل ندارند و بی کار هستند. هم چنین مردم این کشور انسان های مهربان و مهمان نواز و خوش منش و خونگرمی هستند و  پایتخت این کشور شهر رم می باشد. در این کشور موزه های بسیاری وجود دارد و مردمان کشور ایتالیا علاقه بسیاری به هنر دارند از دوران روم باستان هنر در ایتالیا تغییر شکل داده و روز به روز در این زمینه پیشرفت کرده است.

[caption id="attachment_587" align="aligncenter" width="780"]کشورایتالیا کشورایتالیا[/caption]

آب و هوای کشور ایتالیا

درباره ایتالیا و آب و خوای آن بدانید که آب و هوای کشور ایتالیا مدیترانه ای است و دارای تابستان های گرم و خشک می باشد. در تیر ماه هوا بسیار گرم می شود و در زمستان نیز بسیار سرد است و اغلب روزها با برف همراه می باشد. فصل زمستان این کشور مناسب برای افرادی است  که علاقه بسیاری به اسکی و ورزش های زمستانی دارند؛ اما در برخی مناطق این کشور برف و بارش باران بسیار نادر اتفاق می افتد. آب و هوا همواره در این کشور متغیر می باشد و کوه های ایتالیا در تغییر آب و هوا تاثیر دارد. بهترین زمانی که گردشگران می توانند به این کشور سفر کنند از فروردین ماه تا خرداد ماه می باشد زیرا در این ماه ها هوا آفتابی است و زیاد هم گرم نمی باشد؛ اما در ماه های تیر و مرداد تا می توانید به این کشور سفر نکنید زیرا بسیار هوا گرم و طاقت فرسا می باشد. این کشور در فصل تابستان بسیار دیدنی می باشد و مسافران بسیاری در این فصل برای گذراندن اوقات فراغت خود این کشور را برای سفر انتخاب می کنند. درختان سرسبز و چشمه های خروشان و هوای خنک در فصل تابستان بهترین لحظات را برای مسافران و گردشگران ایجاد می کند.

[caption id="attachment_588" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای کشور ایتالیا آب و هوای کشور ایتالیا[/caption]

جمعیت کشور ایتالیا

کشور ایتالیا همان طور که در بخش قبلی اشاره شد دارای جمعیت نسبتا زیادی است جمعیت ایتالیا حدود 60 میلیون نفر می باشد. بیشتر مردم این کشور مسیحی هستند اما به دلیل این که قوم های مختلفی در این کشور زندگی می کنند مذهب و دین های مختلفی نیز در این کشور وجود دارد. مسلمانان نیز حدود 7 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. هم چنین رشد جمعیت در این کشور هر سال افزایش می یابد. هم چنین هرساله افراد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند و هر کدام دلایل خاصی را برای مهاجرت خود دارند.برخی برای ادامه تحصیل و برخی برای اشتغال و برخی نیز برای سرمایه گذاری به این کشور سفر می کنند.

[caption id="attachment_589" align="aligncenter" width="780"]جمعیت کشور ایتالیا جمعیت کشور ایتالیا[/caption]

زبان کشور ایتالیا

مردم کشور ایتالیا به زبان های مختلفی تکلم می کنند و این به دلیل مهاجرت قوم های مختلفی در زمان های باستان به کشور می باشد. زبان رسمی این کشور ایتالیایی است و خیلی کم به زبان انگلیسی تسلط دارند. درباه ایتالیا بدانید اگر می خواهید به کشور ایتالیا سفر کنید بهتر است تا حدودی زبان ایتالیایی را یاد بگیرید. هم چنین فرهنگ کشور ایتالیا به فرهنگ کشور ایران بسیار نزدیک می باشد. به همین دلیل ایرانیان هنگام حضور در این کشور احساس غریبی نمی کنند و به مانند آن است که در کشور خود هستند.

[caption id="attachment_590" align="aligncenter" width="780"]زبان کشور ایتالیا زبان کشور ایتالیا[/caption]

جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا

از جاذبه های زیبای ایتالیا می توان به خرابه های شهر پمپنی و کانال های ونیز و کلوسنوم و دریاچه کومو و هم چنین به موزه ساحل امالفی که در شبه جزیره سورنتین واقع است اشاره کرد سالیانه گردشگران بسیاری از این اماکن زیبا و هنری دیدن می کنند تا درباره ایتالیا بیشتر بدانند. بی شک بازدید از این همه زیبایی ها برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و سفری به یاد ماندنی خواهید داشت. تور اروپا فرصتی خوب برای دیدن این جاذبه های گردشگری است.

[caption id="attachment_591" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا[/caption]

اماکن تاریخی کشور ایتالیا

درباره ایتالیا جالب است بدانید این کشور دارای اماکن تاریخی بسیاری است و دلیل این اماکن تاریخی این است که کشور ایتالیا یک کشور باستانی با قدمت هزار ساله می باشد. برج کج پیزا از مهم ترین دیدنی های ایتالیا است بی شک تمامی گردشگران در سفر خود به کشور ایتالیا  از این برج دیدن می کنند. از دیگر اماکن تاریخی مهم کشور ایتالیا می توان به رومن فروم و شهر واتیکان و پنج سرزمین اشاره نمود. کلیسای سانتا ماریا دل فیوره از بهترین و معروف ترین کلیسای جهان به شمار می آید که در کشور ایتالیا واقع شده است این کلیسا در سال 1296 بنا شده است. و دارای معماری و طراحی خاصی می باشد و هر ببیننده ای را مجذوب خود می کند.

[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="780"]اماکن تاریخی کشور ایتالیا اماکن تاریخی کشور ایتالیا[/caption]

شهرهای مهم کشور ایتالیا

درباره ایتالیا می توان گفت کشور ایتالیا  یکی از پرجمعیت ترین کشور های قاره اروپا به شمار می آید؛ شهر رم یکی از معروف ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور ایتالیا  می باشد و نیز از نظر مرکز تجارت و اقتصاد و فرهنگی و مالی از مهم ترین شهرهای کشور ایتالیا می باشد. در این شهر حدود 2627 میلیون نفر جمعیت زندگی می کند و هم چنین این شهر مساحت زیادی نیز دارد. وقتی به این شهر وارد می شوید انگار که وارد یک موزه باستانی شده اید این شهر یکی از شهرهای بسیار تاریخی جهان به شمار می آید. یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت و بزرگ کشور ایتالیا  ونیز می باشد این شهر روی آب واقع شده است؛ و حدود 271663 میلیون نفر جمعیت دارد و این شهر هرساله توریست های بسیاری را به سوی خود جذب می کند. برای تردد در این شهر باید از کشتی و قایق استفاده نمود. شهر میلان نیز یکی دیگر از شهرهای معروف ایتالیا می باشد و دومین شهر پرجمعیت کشور ایتالیا است. این شهر زیبایی های بسیاری را در خود جای داده است.

[caption id="attachment_593" align="aligncenter" width="780"]شهرهای مهم کشور ایتالیا شهرهای مهم کشور ایتالیا[/caption]

ویزای شنگن کشور ایتالیا

کشور ایتالیا جزء کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. به همین دلیل از ویزای شنگن بهره مند می باشد و افرادی که می خواهند به این کشور سفر کنند اگر ویزای شنگن داشته باشند می توانند بدون هیچ مشکلی به ایتالیا سفر کنند و دیگر نیاز به گرفتن ویزای ایتالیا نمی باشد. ویزای شنگن 4 نوع دارد؛ و در صورتی که هر کدام  از این 4 نوع ویزا  را داشته باشید باید  قوانین و مقررات مربوط به آن ویزا را بدانید و رعایت نمایید. ویزای نوع اول ویزای ترانزیت می باشد در این نوع ویزا افراد حق خروج از فرودگاه را ندارند باید تا زمان پرواز بعدی خود در فرودگاه باشند. ویزای نوع دوم ویزای عبور می باشد در این نوع ویزا افراد می توانند از فرودگاه خارج شوند و با استفاده از راه زمینی کشور را ترک کنند. ویزای نوع سوم ویزای توریستی می باشد که ایرانیان بیشتر این نوع ویزا را اخذ می کنند؛ و در آخر ویزای طولانی مدت می باشد که بیشتر مد نظر تاجران و سرمایه گذارن می باشد که قصد دارند به مدت زیادی در کشور ایتالیا  اقامت داشته باشند.

[caption id="attachment_594" align="aligncenter" width="780"]ویزای شنگن کشور ایتالیا ویزای شنگن کشور ایتالیا[/caption]

اقتصاد کشور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از کشور هایی است که دارای منابع طبیعی و غیر طبیعی بسیاری می باشد و برای سرمایه گذاری گزینه بسیار خوبی است.اقتصاد کشور ایتالیا در حال پیشرفت و توسعه است و هم چنین مکان بسیار خوبی برای شروع یک تجارت و سرمایه گذاری برای تاجران شده است این کشور موقعیت جغرافیایی بسیار عالی دارد حمل و نقل و کشاورزی و ساخت ماشین الات و محصولات غذایی و موارد بسیار زیاد در این کشور روز به روز در حال توسعه می باشد. در کشور ایتالیا اقتصاد باز رایج می باشد و هم چنین عضو سازمان تجارت جهانی شده است. افرادی که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند هیچ گونه ترسی آنها را تهدید نمی کند و بی شک در کار خود موفق خواهند شد. کشور ایتالیا در اقتصاد روز به روز پیشرفت و توسعه خوبی از خود نشان می دهد. میزان درآمد اقتصادی هر سال روبه افزایش می باشد. این کشور از طریق صادرات و واردات نیز درآمد بسیار خوبی را بدست می آورد. ایتالیا جزء 7 کشور صنعتی در جهان است و از کشورهای مهم از نظر تجارت و اقتصاد به شمار می‌آید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا 88851080-021.