وقت سفارت لوکزامبورگ

وقت سفارت لوکزامبورگ

 کشور لوکزامبورگ یکی از زیباترین  کشورهای اروپای شمالی شناخته شده است. جهت سفر به این کشور زیبا باید وقت سفارت لوکزامبورگ را رزرو نمایید. کشور لوکزامبورگ دارای جاذبه های توریستی فراوانی می باشد. از همسایگان این کشور می توان به آلمان  فرانسه و بلژیک اشاره کرد.  به همین علت است که  در اروپا دارای موقعیت مناسبی از لحاظ جغرافیایی می باشد  و کشور امنی به شمار می رود.

 کشور لوکزامبورگ

علیرغم وسعت کم این کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی قوی و با ثبات می باشد و از کشورهای ثروتمند اروپا است. کشور لوکزامبورگ یکی از مکان های مورد علاقه ی اروپاییان و همچنین خارجی ها جهت سفر به شمار می رود که با سرعت و به راحتی و هر روز با قطار می توان به آن سفر کرد و نیازی به ویزا برای اروپاییان نیست.این کشور از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن  می باشد. جهت مهاجرت به این کشور نیاز به گرفتن ویزای شینگن لوکزامبورگ می باشد.

پایتخت این کشور شهر لوکزامبورگ می باشد که شامل جمعیتی بالغ بر۹۰ هزارنفر می باشد اما در طول روز جمعیت آن به ۱۳۰ هزار نفر می رسد و دلیل این افزایش جمعیت افرادی است که از کشورهای همسایه برای کار وارد آنجا شده و در پایان روز به کشور خود باز می گردند. به علت شرایط کاری مناسب افراد ترجیح می دهند در این کشور مشغول به کار شوند .

[caption id="attachment_496" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

 

در دهه های اخیر سفر به کشورهای خارجی رو به افزایش است و تهیه  ویزای سفر از موارد ضروری جهت نیل به مقصود به شمار می رود. همانطور که مطلع هستید کشور لوکزامبورک دومین کشور ثروتمند دنیا است. درآمد این کشور عمدتا از طریق بانکداری بدست می آید بنابراین شغل اصلی و عموم مردمش در این زمینه می باشد. جهت سفر به این کشور زیبا از تور اروپا بهره مند شوید.

زبان فرانسه زبان اصلی این کشور است ولی به زبان های انگلیسی و آلمانی نیز صحبت می کنند. جهت تسلط بر این سه زبان تدبیر دولت لوکزامبورگ این بوده که در سنین کودکی زبان آلمانی در زمان خردسالی زبان فرانسه و در زمان نوجوانی زبان انگلیسی آموزش داده می شود. با این روش افراد بر سه زبان تسلط کامل پیدا می کنند. در مکاتبات بین المللی و مکاتبات سفارت لوکزامبورگ برای گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ و در مطبوعات از زبان آلمانی و زبان رایج در بین مردم زبان لوکزامبورگی می باشد. از زبان فرانسه مذهب اکثر مردم این کشور مسیحی و کاتولیک رم است. ناگفته نماند مخارج زندگی در این کشور بسیار بالاست و با اقتصاد قوی و درآمد بالای مردم کشور همخوانی دارد. به همین دلیل است که مردم در تامین نیازهای زندگی خود با مشکل مواجه نمی شوند.

[caption id="attachment_497" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

از مزیت های عضویت در اتحادیه شنگن این است که مردم کشورهای اروپایی به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای به کشورهای دیگر مسافرت می کنند و نیازی به گرفتن ویزا ندارند. ولیکن اگر ساکن کشورهای غیر اروپایی باشید الزاما باید جهت گرفتن ویزا به وقت سفارت لوکزامبورگ مراجعه کنید. سپس راهی این کشور زیبا شوید و از مناظر شگفت انگیز آن لذت ببرید.

 همانطور که اطلاع دارید برای سفر به کشورهای خارجی ابتدا باید به سفارت آن کشور مراجعه کرد با توجه به اینکه کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد باید به کشورهای دیگری رفته تا بتوان برای اخذ ویزا اقدام نمود. نزدیک ترین همسایه ی ایران که دارای سفارت لوکزامبورگ است شهر آنکارا واقع در کشور ترکیه می باشد در نتیجه راحت ترین راه برای دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ سفر به ترکیه می باشد. در ابتدا باید برای گرفتن  وقت سفارت لوکزامبورگ  مدارک مورد نیاز به صورت حضوری  ارائه داده شود. مدارک مورد نیاز جهت گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ باید طبق درخواست آن ها جمع آوری شده باشد. 

مدارک لازم برای دریافت ویزا

مدارک موردنیاز برای پذیرش و دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ به شرح ذیل می باشد

اصل کارت ملی- 

اصل شناسنامه- 

ارائه بیمه نامه مسافرتی- 

برگه مبنی بر اثبات رزرو هتل همراه با مشخص کردن  مدت زمان اقامت- 

بلیط هواپیمای رفت و برگشت- 

گواهی اشتغال به کار- 

گواهی اشتغال به تحصیل فرد- 

گواهی بازنشستگی- 

ارائه پرینت حساب مالی ۶ ماه آخر- 

فرم درخواست ویزا از سایت سفارت لوکزامبورگ- 

ارائه اصل گذرنامه با اعتبار 6 ماهه- 

دو قطعه عکس ۴*۶- 

کشور لوکزامبورگ حدود 500000 هزار نفر جمعیت دارد با این حال از ثروتمندترین کشورهای اروپا محسوب می شود اکثر مهاجرین این کشور را برای کار و ادامه تحصیل برگزیده و برای اخذ ویزای تحصیلی و ویزای کاری به سفارت لوکزامبورگ مراجعه می کنند.

[caption id="attachment_465" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

 

  انواع ویزای شینگن

ویزای  نوع A

عبور و مرور تنها درمحدوده فرودگاه مجاز است که به ویزای ترانزیت معروف شده است و شخص حق ندارد فرودگاه را ترک کند و تنها راه حل این مشکل این است که به سمت کشوری خارج از شینگن پرواز کرده و در آن سکنی گزینید.

ویزای نوع B

تردد فقط به مدت 5 روز قابل انجام است و ویزای عبور نام دارد وبه  مسافر مجوز خروج از فرودگاه داده می شود تا امکانات سفر خویش را به کشوری غیر از شینگن از طریق راه های زمینی  فراهم کند.

ویزای نوع C

 برای توریست ها صادر میشود و مهلت 90 روزه دارد که بیشتر افراد و همینطور ایرانیان از این طریق وارد شینگن می شوند .

ویزای نوع D

 مخصوص تاجرین می باشد و ویزای بلند مدت می باشد و در طول سال چندین بار و به دفعات به شنگن رفت و آمد داشته باشند. این نکته را به ذهن بسپارید درصورتیکه تمایل دارید بیشتر از 90 روز در شنگن بمانید باید اقدام به اخذ اقامت دائم نمایید و با مراجعه به سفارت لوکزامبورگ مراحل قانونی این کار را انجام دهید. ضمنا اگر تا قبل از پایان یافتن این زمان نتوانید کارهای اقامتتان را به اتمام برسانید بایستی اجبارا به مدت سه ماه از شینگن خارج شوید تا بتوانید یک بار دیگر برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید. در این صورت تمامی مراحل طی شده باید مجددا تکرار شود. لازم به ذکر است که صرفا داشتن ویزای شینگن به معنای ورود به هر کشور عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن نمی باشد و به راحتی می توانند شما را اخراج کنند.

مراحل گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ

افراد بسیار زیادی و با دلایل متعددی جهت مهاجرت به کشورهای خارجی اقدام به اخذ ویزا و اقامت می کنند. ویزای تحصیلی ویزای کاری ویزای توریستی ویزای ازدواج از انواع ویزا به شمار می روند. اولین کاری که جهت اخذ ویزا بایستی انجام شود گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد زیرا مطابق با قوانین مهاجرت این کشور پس از گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ و طی مراحل قانونی با توجه نوع ویزای درخواستی اقدامات لازم را انجام داد. در اینجا مطالب گرد هم آمده تا اطلاعات لازم و کاملی راجع به گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ و همینطور نحوه انجام این کار برای شما ارائه می دهیم.

انواع مهاجرت به کشور لوکزامبورگ

ویزای تحصیلی

ویزای دانشجویی جهت ادامه تحصیل در کشور لوکزامبورگ صادر می شود. باید از وقت سفارت لوکزامبورگ ویزای دانشجویی گرفته و اقامت موقت سه ماهه برای آن ها در نظرگرفته می شود. دانشجویان جهت اقامت دائم و دریافت ویزای تحصیلی لوکزامبورگ باید در این مدت موفق به اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های این کشور شوند.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

 

ویزای کاری

 با توجه به مطالب فوق الذکر جهت گرفتن ویزای کاری باید بتوانید در این کشور سرمایه گذاری  و شرکتی را به ثبت رسانده باشید و مراحلی همچون گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ  را سپری کرده تا  موفق به گرفتن اقامت دائم شوید. تور لوکزامبورگ  از برترین های تور اروپا بشمار میاید.

مهاجرت به دلیل اقامت همسر

 تنها با ارائه مدرک که نشان از قانونی بودن ازدواجتان باشد  فزندان دارای سن زیر 18 سال و پدر و مادر تان  از این نوع ویزا می توانند استفاده کنند.

ویزای ازدواج

  یکی از زوجین باید الزاما مقیم این کشور باشد. حداقل سن برای داماد 18 و برای عروس 16 سال می باشد. از دیگر شرایط ازدواج دختر کسب اجازه از پدر و مادر می باشد. در صورت دسترسی به اینترنت به آسانی می توان وقت سفارت لوکزامبورگ را تعیین کرد و در تاریخ مشخص شده جهت رائه مدارک و انگشت نگاری و مصاحبه به شهر آنکارای ترکیه که دارای سفارت لوکزامبورگ می باشد مراجعه کرد. اگر خود شخص نتواند در سفارت لوکزامبورگ حضور پیدا کند می تواند از وکلای مجربی که در موسسات مهاجرتی مشغول به کار هستند کمک گرفت تا در تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ صرفه جویی شود.

لازم به ذکر است  که  تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ به تعداد مراجعین  بستگی دارد و از این لحاظ رزرو وقت سفارت لوکزامبورگ با دیگر کشورهای اروپایی متفاوت می باشد. روند این کار بدین صورت است که بایستی مدارک درخواستی شان را به سایت سفارت لوکزامبورگ ارسال کنید و منتظر پاسخ از سوی آن ها بمانید. آن ها پس از بررسی مدارک اسکن شده شما نتیجه را به شما اعلام می کنند.

[caption id="attachment_503" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت لوکزامبورگ وقت سفارت لوکزامبورگ[/caption]

مزایای اصلی اقامت  کشور

به علت درآمد بسیار بالای افراد و سیستم مالیاتی قوی در این کشور همسایگان کشور لوکزامبورگ تمایل بسیار زیادی جهت تجارت و داد و ستد با این کشور از خود نشان می دهند همانطور که گفته شد سیستم بانکداری این کشور بسیار قوی است و این مسئله دلیل اصلی سفر اکثر افراد مهاجر به این کشور است تا بتوانند از این مزایا بهره ی کافی ببرند. امید به زندگی مردم بسیار بالاست و دارای روحیه شادی هستند. میانگین سنی مردم 39 سال امید به زندگی زنان 83 و امید به زندگی مردان 76 سال می باشد. افراد ساکن این کشور هیچ گاه در تامین هزینه های زندگی با مشکل مواجه نمی شوند. سیستم آموزشی که در جهان زبانزد است و فرزندانتان به سه زبان آلمانی انگلیسی و فرانسوی مسلط می شوند و به تبع آن می توانند در بهترین دانشگاه های اروپا تحصیل کنند.

عوامل اصلی پذیرفته نشدن وقت سفارت لوکزامبورگ

در مواردی به چشم می خورد که درخواست وقت سفارت لوکزامبورگ با عدم پذیرش روبرو می شود. به دلایل خاصی این کار ممکن است انجام می شود. وقت  سفارت لوکزامبورگ درخواست افرادی که دارای سوئ پیشینه هستند را به هیچ وجه نمی پذیرد. هنگام تحویل مدارک تمام تلاشتان باید بر ارائه مدارک اصلی باشد و با هم صدق کنند در غیر اینصورت شما با پاسخ منفی روبرو خواهید شد. از دیگر موارد به نامشخص بودن محل اقامت و داشتن بیمه نامه معتبر می توان اشاره کرد. بنابراین توصیه می شود جهت جلوگیری از این پیشامدها در زمان درخواست وقت سفارت لوکزامبورگ مدارک ارائه شده براساس اصول و ضوابط این کشور تکمیل شده باشد.

موسسات حقوقی برای دریافت ویزای سفارت لوکزامبورگ

قبل از سفر به کشور لوکزامبورگ باید به موسسات مهاجرتی قابل اعتماد و قانونی مراجعه کرده تا به طور کامل شما را در زمینه ضوابط اخذ ویزا و دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ یاری دهند و از مشاورین و وکلای باتجربه و حاذق آن ها بهره ببرید تا دچار ضرر و زیان مالی نگردیده و گرفتار افراد سودجو نشوید. 

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ، تور لوکزامبورگ و تور اروپا 88851080-021.