وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک

دانمارک یکی از کشور های بسیار خوش آب و هوا و توریست پذیر در اروپا دانمارک می باشد. جاذبه های طبیعی گردشگری این کشور نیز خود باعث شده است افراد زیادی اقدام به سفر به دانمارک بکنند. اگر شما چنین قصدی دارید باید با کارهایی نظیر تعیین وقت سفارت دانمارک آشنایی داشته باشید، تا بتوانید راحت تر ویزای این کشور را اخذ کنید.

[caption id="attachment_518" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت دانمارک وقت سفارت دانمارک[/caption]

معرفی کشور دانمارک

دانمارک یکی از کشور های اروپایی است که از لحاظ بیش تر معیار های کیفی زندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. طبق آخرین تحقیقات انجام شده مردم دانمارک جزء چند کشوری هستند که می توان از آن ها به خوشبخت ترین انسان های جهان یاد کرد. سطح آموزش در این کشور بالا است و تقریباً تمام مردم کشور باسواد بوده و از سطح آموزش بسیار خوبی برخوردار می باشند. وضعیت اقتصادی نیز کاملاً مناسب بوده و مردم مشکلات اقتصادی زیادی ندارند. اما گاهی اتفاق افتاده است که به خاطر بحران اروپا این کشور نیز دچار مشکلات اقتصادی شده است. دیگر معیار های یک زندگی ایده آل در این کشور کاملاً رعایت شده است و شاید به همین دلیل است که افراد زیادی از دیگر کشور ها و به خصوص از کشور های آسیایی از جمله ایران علاقه مند به زندگی در این کشور هستند. مخصوصاً از نظر وضعیت شغلی و تجارت نیز می تواند شرایط بسیار خوبی را برای افراد با استعداد غیر اروپایی فراهم کند که این مورد بسیار خوب است.

[caption id="attachment_519" align="aligncenter" width="780"]معرفی کشور دانمارک معرفی کشور دانمارک[/caption]

وقت سفارت چیست؟

اما با همه این ها اگر شما هم قصد سفر به دانمارک حتی برای تفریح هم دارید، باید کمی بیش تر درباره ی مراحل سفر به این کشور اطلاعات کسب کنید. شما برای سفر به هر کشور خارجی از جمله دانمارک باید کار های متفاوتی انجام دهید. برای مثال شما می بایست ابتدا کار های ابتدایی نظیر خرید بلیط و رزرو هتل، دریافت وقت سفارت دانمارک، دریافت ویزا و ... را انجام دهید. وقت سفارت دانمارک یکی از کار هایی است که حتماً می بایست برای اخذ ویزا انجام شود. در واقع شما برای اخذ ویزای دانمارک ابتدا باید از سفارت این کشور وقت گرفته و سپس اقدام کنید، که دریافت وقت سفارت دانمارک خود نیز شرایط خاصی دارد. در ادامه بیش تر در این باره صحبت خواهیم کرد.

[caption id="attachment_520" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت چیست؟ وقت سفارت چیست؟[/caption]

مراحل دریافت وقت سفارت دانمارک

گرفتن وقت سفارت دانمارک خود دارای یک پروسه است که حتماً می بایست آن مراحل را بگذرانید تا بتوانید وقت سفارت کشور دانمارک را اخذ کنید. در ذیل مراحل اصلی دریافت وقت سفارت دانمارک را عنوان خواهیم کرد:

  1. درخواست تعیین وقت سفارت دانمارک به صورت غیر حضوری
  2. پرداخت هزینه ی تعیین وقت دانمارک
  3. دریافت تأییدیه وقت سفارت دانمارک

دو مرحله اول باید توسط شما صورت پذیرد و مرحله سوم وظیفه سفارت است که درخواست شما را بررسی کرده و تاییدیه لازم را برای شما ارسال کنند. البته شما می توانید انجام این کار ها را برای راحتی خود به آژانس های مسافرتی که به صورت قانونی این خدمات را انجام می دهند، واگذار کنید. اما اگر خود تان نیز می خواهید این کار را انجام دهید، باید عرض کنیم که کار بسیار راحت است و ما در این مقاله شما را بیش تر در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_521" align="aligncenter" width="780"]مراحل دریافت وقت سفارت دانمارک مراحل دریافت وقت سفارت دانمارک[/caption]

نحوه ی درخواست وقت سفارت دانمارک

ارسال درخواست تعیین وقت سفارت دانمارک بسیار آسان است. البته همان طور که گفتیم این تعیین وقت باید به صورت غیر حضوری انجام شود. اما منظور ما درخواست به صورت تلفنی می باشد. شما می توانید به صورت تلفنی مراحل کار را طی کنید. شما از طریق تلفن های سفارت با این سفارت تماس حاصل نموده و برای تعیین وقت سفارت دانمارک اقدام کنید. کارگزاران سفارت شما را راهنمایی خواهند کرد و نحوه پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت را به شما توضیح خواهند داد. پس از این کار و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت شما تنها کافی است منتظر بمانید تا سفارت دانمارک به درخواست شما رسیدگی کند و سپس نتیجه درخواست را اعلام نماید.

[caption id="attachment_522" align="aligncenter" width="780"]نحوه ی درخواست وقت سفارت دانمارک نحوه ی درخواست وقت سفارت دانمارک[/caption]

مدارک لازم جهت وقت سفارت

برای تعیین وقت سفارت مدارک خاصی جزء چند مورد لازم نیست. شما باید فرم پر شده درخواست تان را به همراه کارت شناسایی، شناسنامه و فرم دعوت نامه در صورت لزوم به همراه داشته باشید. بهترین کار تعیین وقت سفارت دانمارک از طریق آژانس های معتبر می باشد. اما این مورد را نیز باید اضافه کنیم که در وقت سفارت نیز باید به سفارت دانمارک مراجعه کرده و مدارکی را به همراه داشته باشید تا بتوانید نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. این مدارک شامل: کارت ملی- شناسنامه- پاسپورت- دو قطعه عکس 6*4- مدرک رزرو هتل- دعوت نامه (در صورت لزوم)- مدرکی که نشان دهد شما توانایی مالی سفر به دانمارک و اقامت در این کشور را دارید.- بلیط هواپیما- بیمه مسافرتی و دیگر مدارکی که بسته به هدف تان از سفر به دانمارک دارید لازم است. برای مثال اگر می خواهید برای تحصیل به این کشور سفر کنید، باید فرم پذیرش از دانشگاه های دانمارک را داشته باشید.

[caption id="attachment_523" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم جهت وقت سفارت مدارک لازم جهت وقت سفارت[/caption]

مدت زمان مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت دانمارک

همان طور که می دانید شما پس از ارسال درخواست تعیین وقت سفارت دانمارک باید مدت زمانی را منتظر بمانید تا درخواست تان بررسی شده و به شما اجازه حضور در سفارت این کشور داده شود. این اعلام نتیجه ممکن است بین 1 تا 3 هفته به طول بینجامد. البته شما می توانید از طریق مراکزی که به صورت قانونی اقدام به اخذ ویزا می کنند، کمک گرفته و اقدام به دریافت تعیین وقت فوری سفارت دانمارک بکنید. نکته ای که بسیار مهم است، این است که حتماً 1 ماه قبل از سفر و حتی زود تر اقدام به تعیین وقت سفارت دانمارک و اخذ ویزا بکنید، تا سفر تان دچار مشکل نشود.

مدت زمان مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت دانمارک

نقش دعوت نامه در پیشبرد درخواست وقت سفارت دانمارک

درباره ی دعوت نامه و تاثیر آن در وقت سفارت دانمارک و البته دیگر کشور ها سوالات بسیار زیاد و البته شایعات پراکنده ای نیز وجود دارد. برای مثال گفته می شود که اگر دعوت نامه دانمارک را داشته باشید، به صورت تضمینی به شما وقت سفارت و ویزای این کشور داده می شود. در این مورد باید عرض کنیم که اصلا این طور نیست. درست است که بیش تر افرادی که با داشتن دعوت نامه نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام کرده اند، در این کار موفق بوده اند، اما این نمی تواند تضمین همیشگی باشد. دعوت نامه تنها یک نقش را برای شما ایفا می کند و آن ها ایجاد اطمینان بیش تر در کارگزاران سفارت که شما می توانید به دانمارک سفر کرده و در آن جا اقامت داشته باشید. به این معنی که فردی که برای شما دعوت نامه ارسال کرده است، هزینه های اقامت شما در دانمارک را پرداخت می کند و سفارت از این جهت نگرانی ندارد. معمولاً هم به افرادی که دعوت نامه دارند، راحت تر ویزا داده می شود. اما اگر چنان چه دعوت نامه ندارید، می توانید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را به همراه داشته باشید.

لزوم حضور فرد متقاضی در وقت سفارت دانمارک

خیلی ها سوال می پرسند که چرا باید خودمان در وقت سفارت دانمارک حضور داشته باشیم. آیا نمی شود فرد دیگری به جای ما به سفارت دانمارک برود؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. در وقت سفارت علاوه بر تحویل مدارک مربوطه، از شما اثر انگشت گرفته می شود و به همین دلیل شما باید خود در این روز در سفارت دانمارک حضور داشته باشید. علاوه بر این در مواردی ممکن است، با شما مصاحبه نیز شود که اگر خود تان حضور داشته باشید، بهتر می توانید از پس آن برآیید.

[caption id="attachment_525" align="aligncenter" width="780"] لزوم حضور فرد متقاضی در وقت سفارت دانمارک لزوم حضور فرد متقاضی در وقت سفارت دانمارک[/caption]

مشخصات سفارت دانمارک در تهران

دانمارک در تهران دارای سفارت می باشد و شما برای کار های مربوط به اخذ ویزا باید به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. در ادامه مشخصات کلی سفارت این کشور را عنوان خواهیم کرد:

آدرس سفارت دانمارک: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی، شماره ۱۰

ساعات کاری سفارت:

برای مراجعه حضوری به سفارت باید در روز های دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر به این سفارت در تهران مراجعه کنید.

[caption id="attachment_526" align="aligncenter" width="780"]مشخصات سفارت دانمارک در تهران مشخصات سفارت دانمارک در تهران[/caption]

نکات مهم در هنگام وقت سفارت دانمارک

چند نکته است که بهتر است در این جا آن ها را یاد آور شویم تا در وقت سفارت دانمارک دچار مشکل نشوید.

  • از به همراه داشتن اشیاء تیز و برنده در وقت سفارت دانمارک جدا خودداری کنید.
  • حضور کودکان زیر 12 سال در وقت سفارت الزامی نیست.
  • شخص متقاضی خود باید شخصا در وقت سفارت حضور پیدا کند.
  • از اعتماد بدون تحقیق به شرکت های کار گزاری و اخذ ویزا جدا اجتناب کنید.
  • در وقت سفارت دانمارک بهتر است ظاهری رسمی و رفتاری کاملاً عادی داشته باشید و از ایجاد جلب توجه برای کارکنان خودداری کنید.
  • بدون وقت قبلی به سفارت این کشور مراجعه نکنید.
  • داشتن دعوت نامه در تعیین وقت سفارت دانمارک و اخذ ویزا بسیار می تواند به شما کمک کند.
  • سعی کنید اصل صداقت را در تمام مراحل کار رعایت کنید و از جعل مدارک و دروغ گویی پرهیز کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط دانمارک، وقت سفارت دانمارک، ویزای دانمارک ، تور دانمارک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱