وقت سفارت بلژیک

وقت سفارت بلژیک

امروزه عده زیادی برای انتخاب مقصد سفر خود به سمت کشور بلژیک می ‌روند وقت سفارت بلژیک یکی از مراحلی است که شما برای سفر به این کشور و گرفتن ویزای آن قطعا سر و کاری با آن خواهید داشت ما در ادامه در مورد کشور بلژیک و وقت سفارت بلژیک برای شما توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد تا با خیالی آسوده ‌تر اقدام به گرفتن ویزا و وقت سفارت بلژیک نمایید پس اگر شما نیز از متقاضیان وقت سفارت بلژیک هستید در ادامه همراه ما باشید.

[caption id="attachment_539" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت بلژیک وقت سفارت بلژیک[/caption]

شاید تاکنون در مورد وقت سفارت بلژیک کمتر شنیده باشید و بهتر است در این مورد بدانید که سفر به کشور بلژیک چون یک سفر خارج از کشور محسوب می شود نیاز به تهیه ویزا دارد و در گرفتن ویزا شما مجاب به عبور از مراحل خاص و متعددی هستید یکی از این مراحل گرفتن وقت سفارت بلژیک است این وقت که نام آن وقت سفارت بلژیک می باشد به منظور انجام مصاحبه و گرفتن اطلاعات از افرادی که قصد سفر به کشور بلژیک را دارند داده می شود.

گرفتن وقت سفارت بلژیک خود نیز دارای مراحل مختلفی است که تا وقتی این مراحل پشت سرگذاشته نشوند سفر به بلژیک غیرممکن خواهد بود در ادامه نیز مراحل پروسه گرفتن وقت سفارت بلژیک ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

توضیحاتی در مورد کشور بلژیک

در ابتدا توضیحات مختصری در مورد کشور بلژیک برای شما ارائه می ‌کنیم، این کشور زیبا که عضو اتحادیه اروپا نیز است در ناحیه غرب قاره اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر بروکسل است، وسعت این کشور حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع می باشد در کشور بلژیک ۳ منطقه جغرافیایی وجود دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و عبارتند از منطقه دشت های ساحلی که غالبا شامل زمین‌هایی که قبلا در دریا بوده و خشک شده اند و تپه‌های شنی است این منطقه در ناحیه شمال غربی کشور برزیل قرار دارد منطقه بعدی فلات مرکزی و کوه‌های آردن هستند که شامل زمین ‌هایی می‌ شوند و حاصلخیزی فراوانی دارند و با روش‌های خاص نیز آبیاری می ‌شوند.

منطقه سوم هم که به نام آردن است نسبت به دو منطقه قبلی پستی و بلندی های بیشتری دارد و شامل جلگه ‌های جنگلی که در آن صخره‌های وجود دارد و این جنگل‌ها را برای انجام کشاورزی نامناسب کرده‌ اند می ‌شود در این کشور جاذبه های زیادی وجود دارد که می‌ تواند دلیل خوبی برای انتخاب سفرهای شما باشد، حتما شما می‌دانید که برای سفر به این کشور ابتدا باید وقت سفارت بلژیک را گرفته باشید در ادامه توضیحات بیشتری در مورد گرفتن وقت سفارت بلژیک می‌دهیم.

[caption id="attachment_540" align="aligncenter" width="780"]توضیحاتی در مورد کشور بلژیک توضیحاتی در مورد کشور بلژیک[/caption]

اخذ وقت سفارت بلژیک

همانطور که گفته شد اخذ وقت سفارت بلژیک با عبور از مراحل متفاوت و نسبتا آسانی امکان ‌پذیر است برای گرفتن این وقت متقاضیان سفر به کشور بلژیک باید مدارک مورد نیاز را به سفارت مربوط به این کشور تحویل دهند در مورد محل این سفارتخانه در تهران نیز در ادامه توضیح خواهیم داد، پس از تحویل این مدارک وقتی به شما داده می شود که همان وقت سفارت بلژیک نام دارد و شما باید در این زمان مشخص شده به آن مکان مراجعه کرده و به انجام مصاحبه بپردازید.

شاید عده ای از نام این مصاحبه بترسند ولی باید گفت در طول این مصاحبه سوالاتی در مورد خودتان از شما پرسیده خواهد شد و مثل یک امتحان نیست که شما نتوانید به این سوالات پاسخ دهید و استرس نگرفتن نمره را داشته باشید اما همین سوالات آسان که در طول مصاحبه پاسخ می دهید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بهتر است بدانید که پاسخ های شما در سفارتخانه ثبت می شوند و شخصی هستند لذا به تمام سوالات پرسیده شده با صبوری و صحت کلام پاسخ دهید تا خدایی نکرده در وقت سفارت بلژیک و سفر به این کشور دچار مشکل و مشقت نشوید.

[caption id="attachment_542" align="aligncenter" width="780"]اخذ وقت سفارت بلژیک اخذ وقت سفارت بلژیک[/caption]

سفارتخانه بلژیک در تهران

به دلیل نیاز شما در گرفتن وقت سفارت بلژیک به آدرس سفارتخانه این کشور در تهران این مورد را نیز برای شما بیان خواهیم کرد اما باید توجه داشته باشید که ساعت کاری در این سفارتخانه از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر خواهد بود و روزهای تعطیل آن هم دو روز شنبه و جمعه است لذا توصیه می‌شود در این ساعات کاری و روزهای کاری به این مکان مراجعه کنید.

سفارتخانه بلژیک در خیابان فرشته، خیابان آقابزرگی، بن بست شیرین و در شماره ۴ واقع شده است.

[caption id="attachment_543" align="aligncenter" width="780"]سفارتخانه بلژیک در تهران سفارتخانه بلژیک در تهران[/caption]

نکات ضروری وقت سفارت بلژیک

گرفتن وقت سفارت بلژیک و انجام پروسه آن به مانند بسیاری از کارهای دیگر مدت زمانی را به خود اختصاص می دهد لذا برای اینکه بتوانید در زمان خاصی در کشور بلژیک باشید باید زودتر برای گرفتن وقت سفارت بلژیک اقدام کنید تا مراحل این کار قبل از زمان سفر شما انجام شوند.

همچنین توجه داشته باشید که فرم هایی که برای گرفتن وقت سفارت این کشور تهیه می‌ کنید به صورت رایگان باید در اختیار شما قرار بگیرند ولی عده‌ای سود جو از این طریق کسب درآمد می ‌کنند و آن ها را به صورت پولی به فروش می رسانند.

نکته بسیار مهم دیگر این است که شما باید مقداری پول به صورت یورو همراه خود داشته باشید زیرا مبالغ پرداختی در این زمان به صورت یورو از شما دریافت خواهند شد.

زمانی که به شما تحت عنوان وقت سفارت بلژیک داده می شود را  به خاطر بسپارید زیرا شما باید دقیقاً در آن زمان و سر وقت به این محل مراجعه کنید در غیر این صورت ممکن است عواقبی برای شما داشته باشد لذا برای اتفاق نیفتادن این مشکلات بهتر است در همان زمانی که به شما گفته می شود به سفارت خانه مراجعه کنید.

[caption id="attachment_545" align="aligncenter" width="780"]نکات ضروری وقت سفارت بلژیک نکات ضروری وقت سفارت بلژیک[/caption]

مراحل گرفتن وقت سفارت بلژیک

همانطور که گفته شد پس از تحویل مدارک اطلاعات اولیه خود که شامل موارد مختلفی مثل تاریخ سفر و پرواز، عکس پاسپورت و... می‌ شوند به سفارتخانه، این مکان  وقت سفارت بلژیک را به شما می دهد در مراحل بعد نیز از شما کاری برنمی‌ آید و توسط خود سفارتخانه انجام می ‌شود و پس از آن مدارک شما به شما داده می‌شود.

در نهایت مشاوره‌ هایی برای شما در نظر گرفته می ‌شود که می تواند شما را تا حد زیادی در مورد مسائل مختلف راهنمایی کند پس این مشاوره‌ها را نادیده نگیرید.

مدارک تحویلی به سفارتخانه بلژیک

طبیعتا شما باید مدارکی را به سفارتخانه کشور بلژیک ارائه کنید که با توجه به نوع ویزایی که شما می خواهید بگیرید ممکن است برخی از این مدارک تغییر کند اما مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، عکس پرسنلی، فرم دریافت ویزای کشور بلژیک، رسید رزرو هتل، گواهینامه شغلی و غیره ممکن است در لیست مدارک درخواستی از شما وجود داشته باشد.

[caption id="attachment_544" align="aligncenter" width="780"]مدارک تحویلی به سفارتخانه بلژیک مدارک تحویلی به سفارتخانه بلژیک[/caption]

انواع ویزای بلژیک

امروزه بنا به درخواست های متفاوت برای سفرهای خارجه ویزا های متفاوتی ارائه می شود قطعاً اگر شما برای گرفتن وقت سفارت بلژیک اقدام کرده اید هدفتان اخذ یکی از این نوع ویزا های کشور بلژیک است که آن ها را برای شما معرفی می کنیم.

انواع این ویزا عبارتند از ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای پزشکی، ویزای تحصیلی و...که توضیحات آن را در ادامه مشاهده می‌ کنید.

ویزای تحصیلی کشور بلژیک

ممکن است گرفتن وقت سفارت بلژیک توسط شما در نهایت ختم به گرفتن ویزای تحصیلی این کشور بشود این نوع ویزا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای درخواستی بلژیک محسوب می شود چون شرایط تحصیل در این کشور مناسب می باشد این مناسب بودن دلایلی مثل هزینه های تحصیلی، زبان هایی که قصد فراگیری آن را دارید و استفاده از برنامه های مختلف است .پس اگر شما هم در صف وقت سفارت کشور بلژیک هستید می توانید یکی از تهیه ‌کنندگان ویزای تحصیلی این کشور باشید و در صورت انتخاب این کشور برای تحصیل از کرده خود هرگز پشیمان نخواهید شد.

[caption id="attachment_546" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی کشور بلژیک ویزای تحصیلی کشور بلژیک[/caption]

ویزای توریستی کشور بلژیک

عده‌ای هم هدفشان از گذراندن وقت سفارت بلژیک گرفتن ویزای توریستی این کشور است این نوع ویزا هم طرفداران پرشمار و خاصی دارد زیرا همانطور که می دانید در کشور بلژیک جاذبه های گردشگری و توریستی فراوان وجود دارد و این مکان های زیبا خود باعث گرفتن ویزا وقت سفارت بلژیک و سفر خیل عظیمی از مردم به این کشور شده است.

گرفتن این نوع ویزا شرایط خاص خود را دارد که افراد متقاضی برای گرفتن آن باید حتما آن‌ها را بررسی و مطالعه کنند.

[caption id="attachment_547" align="aligncenter" width="780"]ویزای توریستی کشور بلژیک ویزای توریستی کشور بلژیک[/caption]

ویزای کاری کشور بلژیک

ویزای کاری  یکی از جمله ویزا هایی می باشد که در نهایت می ‌تواند موجب گرفتن اقامت دائم فرد برای کشور بلژیک بشود لذا عده زیادی پس از عبور از مرحله وقت سفارت بلژیک به دنبال تهیه آن هستند به طور کلی در شهری مثل شهر بروکسل که پایتخت کشور بلژیک است شرایط کاری خوب و مناسب می باشد و همواره عده ای برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال به این شهر مهاجرت کرده اند، در مورد گرفتن ویزای کاری کشور بلژیک باید گفت که افراد متقاضی و عبور کرده از مرحله وقت سفارت بلژیک از دو راه می توانند اقدام به گرفتن این ویزا بکنند.

راه اول داشتن یک دعوت نامه کاری از طرف شخص کارفرمایی که در کشور بلژیک اقامت دارد می باشد راه بعدی هم به دست آوردن شغل پس از گرفتن جست وجوی کار است، شما نیز می‌ توانید برای گرفتن ویزای کاری کشور بلژیک پس از سپری کردن وقت سفارت این کشور از یکی از این دو راه اقدام فرمایید.

[caption id="attachment_548" align="aligncenter" width="780"]ویزای کاری کشور بلژیک ویزای کاری کشور بلژیک[/caption]

ویزای ازدواج کشور بلژیک

نوع دیگر ویزای کشور بلژیک  ویزای ازدواج است این نوع ویزا هم شرایط مخصوصی را دارد که افراد متقاضی این نوع ویزا باید با فردی ازدواج کنند که تابع کشور بلژیک باشد یا اینکه در بلژیک اقامت دائم داشته باشد در مورد ازدواج با فردی که اقامت دائم داشته باشد نیز بهتر است بدانید که از زمان گرفتن این اقامت باید حدود سه ماه گذشته باشد.

در مورد ازدواج کردن در کشور بلژیک قوانین جالب و مهمی وجود دارد مثلا اینکه فردی که می خواهید با او ازدواج کنید اگر سن بالای ۱۸ سال را داشته باشد نیاز به اجازه والدین یا اجازه دادگاه ندارد اما اگر طرف مقابل شما زیر ۱۸ سال سن دارد باید از طرف والدین یا دادگاه اجازه ای برای ازدواج کردن داشته باشد اما شما شامل این قوانین نمی شوید و شرایط ازدواج در کشور خودتان یعنی ایران برای شما حاکم خواهد بود.

[caption id="attachment_549" align="aligncenter" width="780"]ویزای ازدواج کشور بلژیک ویزای ازدواج کشور بلژیک[/caption]

تا اینجا انواع مختلفی از ویزا را برای شما بیان کردیم اما بهتر است بدانید که محدود به گرفتن همین ویزا ها نیستید و ویزا های دیگری نیز وجود دارد که افراد متقاضی ویزا و وقت سفارت بلژیک در مورد آن‌ها نیز بهتر است اطلاعاتی کسب کنند تا با دید بازتر نسبت به گرفتن ویزا و وقت سفارت بلژیک اقدام فرمایند.

سخن پایانی در مورد وقت سفارت بلژیک

اگر شما هم از جمله کسانی بودید که قصد سفر به بلژیک و گرفتن ویزا و وقت سفارت بلژیک را داشتید مطمئناً با مطالعه این نکات ذکر شده به صورت خواسته یا ناخواسته در انجام مراحل مختلف این پروسه درست عمل خواهید کرد.

در پایان نیز باید گفت کسانی که با گرفتن وقت سفارت بلژیک به این کشور زیبا سفر می ‌کنند بهتر است در مورد اقامت و زندگی و سفر به آنجا نکاتی را با دقت دنبال کنند تا پس از سفر به این کشور از کرده خود پشیمان نشوند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط بلژیک، وقت سفارت بلژیک، ویزای دانمارک ، تور بلژیک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱