درباره لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ

اگر می خواهید به کشور لوکزامبورگ سفر کنید حتماً این مقاله را مطالعه نمایید. در این جا با این کشور و جاذبه هایش آشنا می شوید و می توانید با آگاهی بیشتری سفر خود را آغاز نمایید. در بخش ابتدایی توضیحاتی درباره لوکزامبورگ درج می شود که حتما برایتان مفید خواهد بود.

درباره کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ در بخش شمالی اروپا واقع شده است و از مساحت کمی برخوردار است، این کشور جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری را در خود جای داده است که می توانید با شرکت در تور لوکزامبورگ از آن ها دیدن کنید. از جاذبه هایی که در فهرست جهانی یونسکو نیز قرار گرفته اند می توان به قلعه ها و کلیساهای قرون وسطایی اشاره کرد. نمای این جاذبه ها خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان به جا می گذارد. برنامه سفر به لوزامبورگ را به شکلی برنامه ریزی کنید که امکان شرکت در فستیوال ها را نیز داشته باشید. چرا که در این جشن ها لحظات بسیار خوبی را سپری خواهید کرد. اگر به طبیعت علاقه دارید سفر به آن کشور گزینه ای مناسب برایتان محسوب می شود، چرا که مسیرهایی خاص برای پیاده روی و کوه نوردی نیز در دل طبیعت تعبیه شده است.

[caption id="attachment_393" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

اطلاعاتی مهم از کشور لوکزامبورگ

در این بخش به ذکر اطلاعات مهم در ارتباط با این کشور می پردازیم تا هنگام سفر به کشور لوکزامبورگ از آگاهی کامل برخوردار باشید. در ابتدا بدانید که این کشور 2 ساعت و نیم با ایران اختلاف ساعت دارد و این اختلاف در جهت عقب تر بودن ساعت لوکزامبورگ پیش می رود. مردم آن جا به زبان های آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی صحبت می کنند و واحد پول این کشور نیز یورو می باشد. از فرودگاه های مهم بین المللی آن می توان به فرودگاه لوکزامبورگ اشاره کرد، این فرودگاه مقصد سفر شما نیز خواهد بود.

آب و هوای کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که آب و هوای کلی این کشور به نسبت متعادل است و با این نوع از آب و هوا میان فصول مختلف تغییر چشمگیری از شرایط جوی را مشاهده نمی کنید. فصل تابستان لوکزامبورگ روزهای گرم و زمستان های آن روزهایی سرد را رقم می زند. اگر می خواهید ماه نوامبر یا فوریه را برای سفر خود انتخاب کنید، باید بدانید که ممکن است شاهد دمای زیر صفر درجه نیز باشید آمار بارش باران در طول یک سال حدود 32 اینچ می باشد. آب و هوایی که بسیار مورد پسند توریست ها قرار گرفته است بازه زمانی مه تا اکتبر است.

زمان مناسب برای سفر به کشور لوکزامبورگ

در این بخش بهترین زمان سفر به کشور لوکزامبورگ مورد بررسی قرار می گیرد، پس بدانید که فصول بهار و پاییز کشور لوکزامبورگ طرفداران زیادی دارد و اگر این بازه زمانی را برای سفر انتخاب کنید ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری هم هستید. بهترین تایم گردشگری در این کشور مه و سپتامبر است. دمای هوا در روزهای ذکر شده میان 8 تا 20 درجه سانتی گراد است و اگر عاشق برف هستید فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید. چرا که در بخش های شمالی می توانید شاهد بارش برفی فراوان باشید. دسامبر و فوریه ماه های مناسبی برای افراد علاقه مند به برف است.

اگر می خواهید هزینه های هتل را کاهش دهید روزهای آخر هفته را برای سفرتان انتخاب کنید. چرا که در این روزها سفرهای کاری تاجران و بازرگانان کاهش می یابد و قیمت هتل ها در رنج مناسب تری قرار می گیرد. در ادامه بهترین زمان سفر به کشور لوکزامبورگ را از نظر شرکت در جشن ها و فستیوال ها تعیین می شود، لوکزامبورگ فستیوال ها و جشن های فراوانی را به خود می بیند که یکی از برترین های آن در بازه زمانی ماه مارس تا مه برگزار می شود. فستیوال زمستانی نیز می تواند از برترین جشن های برگزار شده در این کشور باشد. بنابراین حتماً حضور در چنین فستیوالی را تجربه نمایید. انتخاب تور لوکزامبورگ که از برترین های تور اروپا است، گزینه مناسبی بشمار میاید و موجب کاهش هزینه های سفرتان میگردد.

جاذبه های کشور لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ و جاذبه های این کشور توضیحاتی ارائه میدیم. پس با ما همراه باشید. مساحت لوکزامبورگ 1650 کیلومتر مربع است و جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است. درباره جمعیت آن نیز خوب است بدانید که جمعیتی معادل 500 هزار نفر در آن سکونت دارند. برای بازدید از طبیعی ترین و جذاب ترین زیبایی های طبیعی دنیا به این کشور سفر کنید، در این جا چشم اندازهایی بی نظیر را می یابید.

[caption id="attachment_389" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

کشور لوکزامبورگ و محله قدیمی

درباره لوکزامبورگ جالب است بدانید که محله قدیمی کشور لوکزامبورگ در جایگاه برترین جاذبه های گردشگری این کشور جای گرفته است. این جاذبه در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و قدمت آن به سال 1994 باز می گردد. این منطقه قلعه ها و بناهای قدیمی بسیاری را در خود جای داده که در راستای آن علاقه مندان به فرهنگ و هنر را به سمت خود می کشاند. نام دیگر محله قدیمی، جبل الطارق شمال است و بازدید از آن برای همیشه در ذهن شما حک می شود. اکنون خیابان های این ناحیه را سنگ فرش کرده اند و فضای سبز بسیاری را احداث نموده اند، بنابراین امکانات لازم برای یک روز تفریحی را پیش رو خواهید داشت. تور لوکزامبورگ از بهترین های تور اروپا است.

کشور لوکزامبورگ و بازدید از موزه ملی

موزه لوکزامبورگ از برترین موزه هایی است که در جهان مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. سالانه افراد بسیاری از آن دیدن می کنند که شما نیز می توانید در میان این آمار جای بگیرید. این جا نیز مکانی مناسب برای علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ است. اگر به کشور لوکزامبورگ سفر کردید بازدید از این موزه تاریخی را از دست ندهید. در ادامه به برخی از جذابیت های این بخش از کشور اشاره می شود:

  1. در این جا به مجموعه ای از صنایع دستی قدیمی دسترسی دارید که مورد توجه بسیاری از گردشگران نیز قرار گرفته است.
  2. وسایل و ابزار مختلفی را نیز مشاهده می کنید که متعلق به بخش های مختلفی از تاریخ هستند.
  3. اگر می خواهید از نحوه زندگی مردم کشور لوکزامبورگ آگاه شوید حتماً از این موزه دیدن کنید چرا که بخش خاصی از بنا به این موضوع اختصاص یافته است.
[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

سنگپوز صخره ای از جاذبه های کشور لوکزامبورگ

سنگپوز صخره ای است که یک قلعه بسیار زیبا را در خود جای داده است و می تواند در لیست بهترین زیبایی هایش قرار بگیرد. یک مسیر 21 کیلومتری در دل کوه تعبیه شده که با رد شدن از آن می توانید خود را به آن جا برسانید. قلعه ذکر شده یک قلعه نظامی است که می توانید مسیر پیش رو تا رسیدن به آن را با پای پیاده طی کنید. دیگر بخش های این منطقه قدمت زیادی دارند و برخی از آن ها در سال های 1390 میلادی بنا و در سال 1963 میلادی کشف شده اند. سربازخانه نیز بسیار قدیمی است و قدمت آن به قرن 19 باز می گردد.

[caption id="attachment_391" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

میدان گیوم دوم از جاذبه های کشور لوکزامبورگ

میدان گیوم دوم نیز از برترین جاذبه های کشور لوکزامبورگ است که از بنای یک صومعه جدا شده است. در حال حاضر یک میدان است و عابران پیاده از آن جا عبور و مرور می کنند. مرکز میدان مجسمه ای از پادشاه هلند را به نمایش گذاشته است، پادشاهی که بر اسبی سوار است و چشم اندازی زیبا به محیط می بخشد. این فرد در سمت دوک اعظم لوکزامبورگ نیز بوده است. تالار شهر و مجسمه شیر سنگی از جذابیت های قرار گرفته در اطراف میدان هستند. البته ناگفته نماند که مجسمه ها توسط یک مجسمه ساز مشهور ساخته شده اند و طرفداران بسیاری دارند. فصل تابستان زمانی بسیار مناسب برای بازدید از این مکان گردشگری است. در بخش بعدی یکی دیگر از جاذبه ها را به شما معرفی و راجع به آن صحبت می کنیم. قبل از سفر به این کشور زیبا نیاز است تا درباره لوکزامبورگ اطلاعات جامعی کسب نمایید.

اشترناخ از جاذبه های کشور لوکزامبورگ

این جاذبه، یک شهر است که در مرز کشور لوکزامبورگ با آلمان واقع شده است، اگر به طبیعت علاقه دارید حتماً به این مکان بروید و از حضور در پارک هایش لذت ببرید. مسیرهای پیاده روی محشری در دل طبیعت شناخته اند که می توانید با همراهان خود از قدم زدن در هوای مطبوع و تمیز جنگل لذت ببرید. رقص ها و جشن های بسیاری را در این جا مشاهده می کنید. بنابراین روزی مناسب را برای رفتن به این منطقه انتخاب نمایید.

[caption id="attachment_394" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

در ادامه به برخی از جذابیت های این ناحیه از کشور لوکزامبورگ اشاره می شود:

قبل از سفر به این کشور زیبا درباره لوکزامبورگ باید اطلاعات جامعی کسب نمایید.

  1. خانه های اشرافی که قدمت بسیاری دارند.
  2. خیابان هایی با عرض کم که در کنار باریک بودنشان بسیار زیبا هستند.
  3. قلعه هایی با قدمت طولانی
  4. کلسیای بندیکتی در این ناحیه واقع شده و قدمت بسیاری دارد.
  5. بازیلیکا نیز از بناهای مذهبی منطقه است که لقب مهم ترین بنا را نیز به خود اختصاص داده است.
  6. فستیوال موسیقی نیز در همین ناحیه از کشور لوکزامبورگ برگزار می شود و می توانید در آخرین روزهای ماه مه تا روزهای ابتدایی ماه ژوئن در آن شرکت کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ، تور لوکزامبورگ و تور اروپا 88851080-021.