درباره هلند

درباره هلند

هلند کشوری کوچک ولی بسیار زیبا در شمال غربی قاره اروپا می باشد، این کشور یکی از کشورهای توریستی و فوق العاده زیبا در قاره اروپا می باشد که هر ساله تعداد بسیار زیادی توریست را از سرتاسر دنیا علی الخصوص ایران می پذیرد. در ادامه توضیحات و توصیفاتی را درباره هلند بسیار زیبا می آوریم تا بیشتر با این کشور آشنا شوید.

تاریخچه هلند

درباره هلند لازم است بدانید که این کشور تا سال 1648 مستعمره امپراتوری هابسبورگ می بود که طی یک جنگ بسیار خونین و بزرگ که هشتاد سال به درازا انجامید خود را از این امپراتوری جدا کرده و یک کشور مستقل را تاسیس کرد، بعد از این جنگ بود که موجی از آرامش این کشور را در بر گرفت و پیشرفت های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی بعد از این جنگ اتفاق افتاد و این دوران به نام دوران طلایی هلند نامیده شد.

[caption id="attachment_294" align="aligncenter" width="780"]درباره هلند درباره هلند[/caption]

جغرافیای هلند

موقعیت جغرافیایی این کشور در عرض جغرافیایی 50 درجه و 54 درجه شمالی قرار دارد و طول جغرافیایی این کشور نیز بین 3 تا 8 درجه شرقی واقع می باشد. این کشور دارای مساحتی بالغ بر 40000 کیلومتر مربع می باشد و کشوری کم ارتفاع  و هموار است و در حدود 26 درصد از مردم آن در ارتفاعات زیر سطح دریا زندگی می کنند. هلند دارای سه رودخانه بسیار بزرگ می باشد به نام های راین، رود موز و اسخلده که آب بسیاری را سالانه وارد دریاها می کنند. پایتخت هلند شهر آمستردام می باشد که بزرگ ترین شهر این کشور نیز می باشد.تور هلند از بهترین های تور اروپا ست.

[caption id="attachment_293" align="aligncenter" width="780"]درباره هلند درباره هلند[/caption]

  آب و هوای هلند

این کشور یکی از کشور های پر بارش در اروپا می باشد، قبل از سفر به هلند نیاز است تا درباره هلند بدانید که این کشور را در یکی از ماه هایی که کمترین میزان بارش را دارد ببینید پیشنهاد می شود در ماه آوریل حتما به این کشر سفر کنید. برای بسیاری از مردم این کشور دیدن یک روز آفتابی و گرم همانند یک سورپرایز بسیار بزرگ می باشد. کشور هلند به دلیل داشتن درختان و محیط های سبز بسیار زیاد، آب و هوای بسیار معتدل دارد و به هیچ وجه شما در این کشور از گرما اذیت نمی شوید.

[caption id="attachment_295" align="aligncenter" width="780"]درباره هلند درباره هلند[/caption]

اقتصاد هلند

هلند کشوری بسیار اقتصادی می باشد، بیشتر درآمد این کشور از طریق تولید ناخالص ملی می باشد. واحد پول این کشور یورو می باشد، بیشتر اقتصاد این کشور از طریق پرورش گل بدست می آید هم چنین اقتصاد این کشور از طریق دام داری و مخصوصا گاوداری تامین می شود. هم چنین این کشور دارای مشهور ترین دادگاه های دنیا می باشد که به نام دادگاه های لاهه مشهور می باشند و وجود این دادگاه ها تاثیر بسیار زیادی بر روی اقتصاد این کشور می گذارد. این کشور از لحاظ صادرات در رتبه ششم کشور های صادرکننده قرار دارد و از لحاظ واردات نیز در ربته هشتم قرار دارد، این کشور از لحاظ شاخصه های اقتصاد رقابتی نیز در رتبه دهم دنیا قرار دارد. از لحاظ جهانی سازی اقتصاد این کشور در رتبه هشتم دنیا قرار دارد، به لحاظ فضا سازی اقتصادی برای ایجاد یک اقتصاد بسیار کاربردی در رتبه نهم قرار دارد و شاید بهترین رتبه این کشور در صادرات کالاهای کشاورزی می باشد که این کشور بعد از آمریکا در رتبه دوم قرار دارد و نسبت به مساحت کم آن، در زمینه کشاورزی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. از لحاظ صادرات خدمات بازرگانی در رتبه نهم قرار دارد و در پایان از لحاظ سرمایه گذاری اقتصادی در رتبه ششم دنیا قرار دارد.

سیاست هلند

درباره هلند بدانید که این کشور دارای حکومتی مشروطه می باشد به این معنی که در آن پادشاه و یا ملکه این کشور نقش بسیار کمی در حکومت و حکمرانی و تصمیمات سیاسی و اقتصادی در این کشور دارد و بیشتر برای نگه داشتن وحدت ملی به عنوان یک نماد استفاده می شود. این کشور دارای دو مجلس نمایندگان مردم می باشد که در امور سیاسی و اقتصادی این کشور تاثیر گذار هستند. در انتخابات پارلمانی در این کشور هر کدام از حزب هایی که بیشترین رای را بیاورند این قدرت را دارند که نخست وزیر این کشور را که به عنوان نفر نخست در این کشور به فعالیت می پردازد را انتخاب کنند.

فرهنگ، زبان و مردم هلند

زبان رسمی این کشور هلندی می باشد، این زبان که برگرفته شده از زبان جرمنی یا همان آلمانی می باشد، در این زبان برخی واژه های فرانسوی نیز موجود می باشد که در حین صحبت می توان این کلمات را تشخیص داد. این زبان بسیار گسترده می باشد و در برخی استان های کشور های دیگر اروپایی همانند بلژیک نیز این زبان را استفاده می کنند. مردم این کشور مردمی هستند که علاقه بسیار زیادی به یادگیری زبان های خارجی دارند و بسیاری از مردم به زبان های انگلیسی یا اسپانیایی یا آلمانی یا فرانسوی صحبت می کنند. این کشور در هنر نقاشی نیز بسیار معروف می باشد به طوری که نقاش های بسیار بزرگی همانند رامبرانت ، یوهانس ورمر و جان استین در این کشور می زیسته اند. مردم هلند بلند قد ترین مردمان دنیا می باشند و میانگین قد مردان در این کشور 184 سانتی متر می باشد.

تور هلند

از بهترین های تور اروپا میتوان تور هلند را نام برد. همان طور که گفته شد کشور هلند یکی از کشور های توریستی و بسیار زیبای دنیا می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی توریست را میزبانی می کند. این کشور معروف به کشور گل ها می باشد و وجود گلستان ها و باغ های فراوان در این کشور بسیاری از مردم را جذب این کشور می کند. برای رفتن به تور هلند شما در ابتدا باید ویزای این کشور را تهیه کنید و سپس برای رفتن به این تور اقدام کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحاتی را درباره جاذبه های گردشگری هلند ارائه دهیم.

جاذبه های گردشگری

درباره هلند و جاذبه های گردشگری اش باید بدانید که این کشور جزء کشورهای توریستی دنیا قرار دارد. پارک ملی هوخه  پارکی بسیار زیباست که بدون دخالت انسان درست شده است شما با حضور در این پارک می توانید پوشش های گیاهی بسیار متنوع و انواع حیوانات از قبیل گوزن های بسیار زیبا و گراز های وحشی را مشاهده کنید. منطقه یوردان شهر آمستردام نیز از دیگر جاذبه های تفریحی کشور هلند می باشد منطقه ای با کافی شاپ های بسیار زیبا و دیدنی که شما را مجذوب زیبایی خود می کنند.

شهر اوترخت قدیمی ترین شهر کشور هلند می باشد که سالانه توریست های زیادی برای بازدید از این شهر وارد آن می شوند، باغ های کونکوف را شاید بتوان زیبا ترین جاذبه گردشگری این کشور دانست، باغ هایی که سرشار از گل های رنگارنگ می باشند که با ورود به این باغ ها احساس می کنید وارد بهشت شده اید، قسمت باغ گل های لاله  بیشترین بازدید را در سال های اخیر داشته است. شهر لایدن؛ شهری در نزدیکی آمستردام می باشد این شهر به دلیل وجود قدیمی ترین دانشگاه کشورهلند مکانی بسیار پر بازدید می باشد شما همواره در این شهر می توانید تعداد بسیار زیادی از دانشجو ها را مشاهده کنید.

[caption id="attachment_296" align="aligncenter" width="780"]درباره هلند درباره هلند[/caption]

مهاجرت به هلند

هلند یکی از کشور های مهاجر پذیر در دنیا می باشد که سالانه مهاجران بسیار زیادی را می پذیرد، مهاجرانی که سالانه وارد این کشور می شوند را می توان به چند دسته تقسیم کرد که در ادامه به معرفی این چند دسته می پردازیم. اولین دسته از مهاجران کسانی هستند که دارای یک تخصص و یا مهارت خاص می باشند، کشور هلند ارزش بسیار زیادی برای این دسته مهاجران قائل می باشد چرا که این افراد به پیشرفت علم و فناوری در این کشور بسیار کمک می کنند. دومین دسته افرادی هستند که جویای کار هستند و برای پیدا کردن کار وارد این کشور می شوند. سومین دسته از مهاجران، کسانی هستند که برای تحصیل وارد کشور هلند می شوند دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف برای ادامه تحصیل وارد این کشور می شوند و در دانشگاه های هلند بورسیه می شوند، هلند از کشورهایی می باشد که دانش جویان بسیار مستعد را از سرتاسر دنیا بورسیه می کند و این امکان را به دانش جویان می دهد تا بتوانند با شرایطی مناسب و بدون دغدغه های خرج و مخارج به تحصیل بپردازند.

شرایط دریافت ویزای هلند

برای رفتن به تور هلند و یا مهاجرت به هلند شما باید در ابتدا آگاهی کامل درباره هلند پیدا کنید. نسبت به دریافت ویزای هلند اقدام کنید برای دریافت این ویزا شما باید مراحلی را طی کنید و مدارکی را تحویل دهید که در ادامه به توضیح و توصیف این مدارک و مراحل می پردازیم: برای دریافت ویزای هلند شما باید دارای پاسپورتی باشید که حداقل سه ماه بیشتر از پایان مهلت ویزا، مهلت داشته باشد، سپس باید یک فرم درخواست ویزا را به منظور ارسال درخواست برای دریافت ویزا پر کنید، سپس کپی های شناسنامه و کارت ملی و اصل آن ها را به سفارت هلند تحویل دهید. برای دریافت ویزا باید دو قطعه عکس رنگی جدید در ابعاد 6 در 4 را تحویل دهید. دریافت ویزای شنگن نیز از دیگر مدارک مورد نیاز می باشد. برای دریافت ویزا شما باید یک نامه از بانک دریافت کنید که مدرکی بر تمکن مالی شما برای دریافت ویزا می باشد و هم چنین باید یک گردش مالی از شش ماه اخیر بانک خود را نیز ارائه دهید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021.