درباره اتریش

درباره اتریش

در این مقاله در مورد یکی از زیباترین کشورهای اروپایی صحبت می کنیم و آنچه گردشگران و دوستداران اروپا درباره اتریش باید بدانند را  بررسی می کنیم. سالانه هزاران گردشگر دوستدار طبیعت به اتریش وارد می شوند و در شهرها و مناطق مختلف زیبای این کشور به گردش می پردازند. اتریش کشوری آرام با طبیعتی زیبا و خیره کننده و دارای پیشینه تاریخی دور و درازی است. ایرانیانی که دوست دارند تفریحات خود را در اتریش بگذرانند یا برای ادامه تحصیل اتریش را انتخاب کرده اند یا افرادی که تمایل دارند به اشتغال و کسب و کار در اتریش بپردازند، ابتدا باید ویزای شینگن تهیه کنند و پس از موافقت با ویزای آن ها به این کشور وارد شوند. و یا با استفاده از تور اتریش و تور اروپا به این کشور سفر کنند.

هنگامی که تصمیم می گیرید مکانی را برای مسافرت انتخاب کنید ابتدا باید اطلاعات لازم در مورد آن را کسب نمایید. افرادی که تمایل دارند برای مقاصد گوناگون به اتریش سفر کنند ابتدا باید اطلاعات ضروری درباره اتریش را به دست آورند. یکی از نکات مهم درباره اتریش جغرافیای آن و محل قرارگیری آن است. اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که قدمت آن به سال های دور باز می گردد. اتریش سال های سال تحت تسلط رومی‌ها قرار داشت که بخش مهمی از تاریخ آن را رقم زده است. در جنگ جهانی اول  نقش اتریش بسیار چشمگیر بود. در قرن 19 اتریش مدرن پایه گذاری شد و روز به روز به پیشرفت های فراوانی دست یافت. در حال حاضر اتریش به یکی از بهترین مکان های زندگی در میان کشورهای اروپایی تبدیل شده است. این کشور به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی دارای طبیعت زیبا و دل انگیزی است که گردشگران در فصل‌های مختلف سال می توانند از زیبایی های متنوع آن لذت ببرند.

[caption id="attachment_329" align="aligncenter" width="780"]درباره اتریش درباره اتریش[/caption]

درباره اتریش و جغرافیای آن

درباره اتریش و موقعیت جغرافیایی آن باید بگوییم این کشور دارای حدود ۸۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت است و در اروپای مرکزی قرار گرفته است. این کشور با آلمان، اسلواکی، جمهوری چک و کشور مجارستان هم مرز است. ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین نیز همسایگان جنوبی اتریش هستند. بیشتر خاک اتریش را رشته کوه های آلپ که از شرق به غرب آن امتداد دارند در برگرفته است که رودخانه های فراوانی مانند دانوب و انس از کوه های آلپ سرچشمه گرفته اند و در جای جای این کشور جاری هستند. درباره اتریش و زیبایی های طبیعی آن زیاد شنیده اید؛ اینجا نیز ما به این نکته اشاره می کنیم که وجود رشته کوه های آلپ رودخانه های فراوان در سراسر اتریش مناطق زیبا و چشم نوازی را به وجود آورده است.

[caption id="attachment_330" align="aligncenter" width="780"]درباره اتریش و جغرافیای آن درباره اتریش و جغرافیای آن[/caption]

آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به اتریش

یکی از با اهمیت ترین نکات درباره اتریش بررسی وضعیت آب و هوایی آن است. وضعیت آب و هوایی اتریش معتدل شناخته می شود به گونه ای که در تمامی فصول سال می توانید به این کشور سفر کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. هنگام سفر به اتریش با تور اتریش و یا تور اروپا مشاهده خواهید کرد که مناطق شرقی کشور از مناطق غربی آن خشک تر است و زمستان سردتر و تابستان گرم تری را تجربه می کند. بسیاری از کوهستان های اتریش در تمامی فصول سال از برف پوشیده شده است. درباره اتریش و اعتدال آب و هوای آن باید بگوییم که تمامی فصل های سال را با دما و ویژگی های خاص آن فصل به همراه دارد. زمستان اتریش در نواحی کوه آلپ اندکی طولانی تر است ولی بقیه قسمت های این کشور آب و هوای اروپایی دارد. در صورتی که در فصل زمستان به این کشور سفر کنید شاهد بارش برف و باران بسیار خواهید بود و از ورزش های زمستانی لذت خواهید برد. در بهار و تابستان آب و هوای اتریش معتدل است و گردشگران در مناطق مختلف به گردش می پردازند.

[caption id="attachment_331" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به اتریش آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به اتریش[/caption]

درباره اتریش و زبان فرهنگ و مذهب مردم

درباره اتریش و فرهنگ بالای قابل مشاهده در میان مردم این کشور باید بگوییم اتریش و پایتخت آن وین به پایتخت فرهنگی اروپا شهرت دارد. اتریش نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان دارای لباس محلی و پوشش های سنتی است که مردم آن در مراسم ها و مناسبت های خاص لباس های سنتی خود را در بر می کنند. اتریش روزها و مناسبت های بسیاری مانند بزرگ داشت مادر، پدر و بزرگداشت مناسبت های مذهبی و تاریخی فراوانی در فرهنگ خود دارد. مردم اتریش به زبان آلمانی صحبت می کنند که زبان رسمی آن ها است اما به دلیل وجود گردشگران فراوان در طول سال معمولاً به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. در سراسر اتریش مردم به گویش های خاص نیز گفتگو می کنند.

درباره اتریش و اعتقادات مذهبی مردم آن ذکر این نکته ضروری است که بیشتر مردم اتریش مسیحی کاتولیک هستند و بخشی از آنان نیز پروتستان می باشند. بخش اندکی از مذهب مردم را مسلمانانی که از ترکیه، ایران، افغانستان، هند و پاکستان به اتریش مهاجرت کرده اند تشکیل داده اند.

[caption id="attachment_332" align="aligncenter" width="780"]درباره اتریش و زبان فرهنگ و مذهب مردم درباره اتریش و زبان فرهنگ و مذهب مردم[/caption]

درباره اتریش و غذاهای خوشمزه آن

در این کشور انواع غذاهای منطقه اتریش و مجارستان سرو می شود.  یکی از نکات مهمی که درباره اتریش باید بدانید نوع غذاها و خوراکی هایی است که در این کشور تهیه می شود. بیشتر غذاهای اتریشی را گوشت مرغ، خوک و گاو تشکیل داده است. غذاهای خوشمزه اتریشی را به هیچ عنوان از دست ندهید و هنگام سفر به این کشور حتماً از غذای رستوران های محلی نوش جان کنید. مهم ترین غذاهای اتریشی عبارتند از شنیتسل وینی، تارات لینز، اشترودل سیب، دامپلینگ اتریشی که می توانید در بیشتر رستوران های معتبر آن ها را سفارش دهید. نوشیدنی های خوشمزه، سالادهای متنوع و انواع دسرها را در کنار غذای خود امتحان کنید.

[caption id="attachment_333" align="aligncenter" width="780"]درباره اتریش و غذاهای خوشمزه آن درباره اتریش و غذاهای خوشمزه آن[/caption]

درباره اتریش و دیدنی های آن

مهم ترین نکته درباره اتریش و هدف از سفر گردشگران به این منطقه بازدید از جاذبه های گردشگری آن است. درباره اتریش و جاذبه های گردشگری آن تصاویر فراوانی را دیده اید که در اینجا به بررسی هر کدام با ذکر نام می پردازیم. شهر بد گستین یکی از زیباترین شهرهای اتریش است که دارای هوای پاکیزه با چشم اندازهای خیره کننده  است و یکی از مقاصد اصلی گردشگران می باشد. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اتریش شهر گراتز  که تعداد زیادی دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل هستند و مراکز دیدنی فراوانی دارد.

اگر در بازی اسکی مهارت فراوان دارید روستای آنتون آم آلبرگ را فراموش نکنید زیرا هیجان انگیزترین اسکی را در این منطقه تجربه خواهید کرد. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اتریش بازدید از شهر بی ان و گوشه و کنار آن است. به یاد داشته باشید موسیقیدانان نامدار بتهوون و یوهان اشتراوس در این شهر زندگی می کرده اند. دریاچه ورث یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش است که در آن  می توانید به قایقرانی و بازدید از غارهای مختلف بپردازید. زل آم سی نیز منطقه گردشگری بسیار بااهمیت اتریش است که سالانه میزبان گردشگران فراوانی می باشد.

[caption id="attachment_335" align="aligncenter" width="780"]درباره اتریش و دیدنی های آن درباره اتریش و دیدنی های آن[/caption]

اطلاعات ضروری درباره اتریش

 اطلاعاتی درباره اتریش تاکنون کسب کردید اما هنگامی که به این شهر سفر می کنید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مدت زمان سفر به اتریش از تهران حدود ۴ ساعت است.
  • اختلاف زمانی با تهران  به گونه ای است که وین دو ساعت و نیم از تهران عقب تر است.
  • زبان هایی که مردم اتریش به آن تکلم می کنند عبارتند از آلمانی، مجاری و کرواتی
  • واحد پول اتریش یورو  و نوع برق شهری ۲۳۰ ولت ۵۰ هرتز دوشاخه است
  • کد کشور: 0043
  • 112  یکی از شماره تلفن های ضروری است که در صورت بروز مشکل می توانید با این شماره تماس بگیرید. برای تماس با آتش نشانی 122،  پلیس 133،  آمبولانس 144 و  امداد و نجات کوهستان 140 را شماره گیری کنید.
[caption id="attachment_336" align="aligncenter" width="780"]اطلاعات ضروری درباره اتریش اطلاعات ضروری درباره اتریش[/caption]

هتل ها و اقامتگاه های اتریش

در سفر به اتریش باید اقامتگاه مناسبی را برای خود در نظر بگیرید که بتوانید استراحت کافی در میان بازدیدها و فعالیت های روزانه داشته باشید. هتل ها و اقامتگاه های اتریش با قیمت های مختلف در سطح شهرها و اطراف آن ها وجود دارد. هتل هایی که در شهرها و به ویژه در مرکز شهر قرار دارند قیمت های بالاتری دارند و نسبتاً گران هستند. اگر به دنبال هتل با درجه کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تر هستید می توانید از هتل های حومه شهر استفاده کنید. اقامت در هاستل ها یا پانسیون هایی که در جاهای مختلف اتریش وجود دارد هزینه سفر شما را به میزان چشمگیری کاهش می دهد زیرا این هاستل ها با قیمت بسیار پایین تر نسبت به هتل ها پذیرای مهمانان و مسافران هستند. درباره اتریش و مکان های گردشگری آن گفتگو کردیم و به خاطر دارید که این مراکز فراوان هستند و برای بازدید از آن ها باید انرژی کافی داشته باشید. اقامتگاه های مختلف این امکان را برای شما فراهم خواهند نمود.

[caption id="attachment_337" align="aligncenter" width="780"]هتل ها و اقامتگاه های اتریش هتل ها و اقامتگاه های اتریش[/caption]

جابجایی در اتریش و سیستم حمل و نقل

اطلاعات لازم درباره اتریش را در بخش حمل و نقل ادامه می دهیم. برای جابجایی در سطح شهرها می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. در اتریش وسایل حمل و نقل عمومی شامل مترو، تراموا، اتوبوس و قطار شهری می ‌شود. مسافران با داشتن کارت سفر به راحتی می توانند از این وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در جای جای شهر درباره اتریش و مکان های مختلف آن اطلاعات کسب کنند و به تفریح بپردازند. وین کارت علاوه بر استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی برای بازدید از موزه ها، مکان های تاریخی، فروشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه گردش در شهرها با استفاده از کارت شهری هزینه حمل و نقل شما را به میزان زیادی کاهش می دهد. حمل و نقل ریلی نیز یکی دیگر از سیستم های جابجایی در شهر است که با دارا بودن کارت شهری می توانید از آن استفاده کنید. کارت های حمل و نقل شهری با تخفیف های ویژه ای به فروش می رسد که می توانید یکی از این تخفیفات را انتخاب کنید و با استفاده از آن در سطح شهر به گردش بپردازید.

[caption id="attachment_338" align="aligncenter" width="780"]جابجایی در اتریش و سیستم حمل و نقل جابجایی در اتریش و سیستم حمل و نقل[/caption]

درباره اتریش و دریافت ویزای آن

همانگونه که گفته شد اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که عضو اتحادیه اروپا می باشد. تور اروپا بهترین فرصت برای سفر به این کشور است. درباره اتریش و وارد شدن به این کشور باید بگوییم افراد مختلف با اهداف گوناگون می توانند ویزای شینگن را تهیه کرده و به این کشور سفر کنند. برای دریافت ویزای شینگن باید در سایت سفارت اتریش درخواست خود را ثبت کنید و پس از  تائید مدارک موجود منتظر زمان مصاحبه بمانید. پس از دریافت وقت سفارت اتریش باید برای مصاحبه ویزا به دفتر سفارت مراجعه کنید و طی گفتگو با مأمور سفارت هدف خود از سفر به اتریش را توضیح دهید. در صورت موافقت با ویزای شما و تائید مدارک ویزای شینگن برای ورود به خاک اتریش به شما داده می شود که با استفاده از آن می توانید به این کشور سفر کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا 88851080-021.