درباره لهستان

درباره لهستان

کشور لهستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که امروزه افراد زیادی از سرتاسر دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری لهستان می روند. درباره لهستان بدانید که این کشور دارای جاذبه ها و مناطق گردشگری و تاریخی بسیار زیادی است که برای هر فرد با هر سلیقه ای چیزی برای دیدن و لذت بردن دارد. هر کسی که می خواهد از جاذبه های گردشگری کشور لهستان بازدید کند می تواند با ما همراه شود تا کمی اطلاعات درباره این کشور و جاذبه های آن پیدا کند. با ما همراه شوید.

[caption id="attachment_262" align="aligncenter" width="780"]درباره لهستان
درباره لهستان[/caption]

کشور لهستان

همانطور که گفته شد کشور لهستان یکی از کشورهای واقع در اروپای مرکزی است. پایتخت کشور لهستان ورشو می باشد و پول رایج این کشور زلوتی است. مردم کشور لهستان به زبان رسمی لهستانی صحبت می کنند. درباره لهستان نیاز است بدانید که این کشور دارای مساحت بسیار زیادی است و به همین منظور نهمین کشور بزرگ دنیا شناخته می شود. این کشور با کشور های آلمان، جمهوری چک، اسلووکی، لیتوانی، روسیه، بلاروس، اوکراین و دریای بالتیک همسایه است. این کشور توسط رئیس جمهور به مدت 5 سال اداره می شود. نام بین المللی این کشور پولند است و نام محلی آن پولسکا می باشد. مردم کشور لهستان دارای مذهب کاتولیک، ارتدوکس و پروتستان هستند. تور لهستان از برترین های تور اروپا بشمار میاید و همه ساله مسافرین زیادی به کشور لهستان سفر میکنند.

  1. این کشور دارای صادرات عمده ای مانند ماشین آلات، خوار و بار، فرآورده های کشاورزی و حیوانات زنده می باشد. جاذبه های گردشگری کشور لهستان بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند و هر کسی را به خود جذب می کنند. افرادی که می خواهند به کشور لهستان سفر کنند باید از آب و هوای این کشور آگاه باشند تا بتوانند نهایت لذت را از سفر خود ببرند.
[caption id="attachment_263" align="aligncenter" width="780"]درباره لهستان
درباره لهستان[/caption]

آب و هوای لهستان

کشور لهستان دارای آب و هوای متنوعی می باشد. گفته شده است که این کشور دارای آب و هوای بسیار خوب و مناسبی برای گردشگری می باشد. این کشور از آب و هوای چهار فصل برخوردار می باشد. در زمستان ها هوا تقریبا سرد است و در فصل تابستان هوا گرم و خشک می باشد و در این فصل با افزایش دما رو به رو می شویم. گرمای این فصل حتی تا فصل پاییز نیز ادامه دارد. در فصل پاییز آب و هوا معتدل است. در کشور لهستان رودخانه ها و جزایر زیادی وجود دارد که همه از آن دیدن می کنند. این جاذبه ها فوق العاده هستند و هر فردی در سفر خود باید از آنها دیدن کند.

[caption id="attachment_264" align="aligncenter" width="780"]درباره لهستان
درباره لهستان[/caption]

بهترین زمان سفر به لهستان

درباره لهستان نیاز است بدانید که این کشور در تمامی فصول دارای آب و هوا بسیار خوبی است. در فصل تابستان جاذبه های گردشگری لهستان بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند و آب و هوا گرم و مناسب است. در فصل پاییز نیز می توانید به طبیعت بروید و در آن از طبیعت زیبای کشور لهستان لذت ببرید. جنگل های و رودخانه های این کشور در فصل تابستان جوش و خروش خاصی دارند. تمامی جاذبه های گردشگری لهستان برای علاقمندان بسیار زیبا است و می توانند بهترین عکس های هنری را بگیرند. تمامی فصول این کشور برای بازدید از جاذبه های گردشگری لهستان بسیار منحصر بفرد هستند و می توانید با برگزیدن تور لهستان که از بهترین های تور اروپا محسوب میگردد، سفری خاطره انگیز برای خود بسازید.

جاذبه های گردشگری کشور لهستان

درباره لهستان بدانید که لهستان یکی از کشورهایی است که جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی دارد. هر فردی که به این کشور می رود، می تواند از تمامی جاذبه های گردشگری لهستان این کشور مرکزی اروپا دیدن کند. در اینجا می توانید جنگل ها و دریاچه های زیادی را ببینید. هر کدام از این جاذبه ها تاریخچه خاصی دارند که برای افراد علاقمند بسیار جذاب هستند. در اینجا جاذبه های گردشگری لهستان را برای شما نام می بریم. جاذبه های گردشگری کشور لهستان شامل:

[caption id="attachment_265" align="aligncenter" width="780"]درباره لهستان
درباره لهستان[/caption]

قلعه واول در شهر کراکف

قلعه واول یکی از جاذبه های مهم کشور لهستان است. این قلعه باستانی و تاریخی در قرن چهاردهم به دستور پادشاه این کشور در این شهر ساخته شد. این قلعه باستانی امروزه خانه جواهرات سلطنتی و شمشیر تاجگذاری این کشور می باشد. گفته شده است که قلعه واول به خاطر وجود شمشیر قدیمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که به آثار تاریخی و قدیمی علاقه دارند می توانند به این قلعه بروند و از مناظر آن دیدن کنند. جاذبه های گردشگری لهستان برای علاقه مندان آن بسیار هیجان انگیز و جالب هستند و این قلعه یکی از بهترین جاذبه ها است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره لهستان اطلاعات جامعی کسب کنید.

دریاچه ساموریان

دریاچه ساموریان یکی از جاذبه های گردشگری کشور لهستان زیبا است. در این منطقه بسیار زیبا شاهد وجود دو هزار دریاچه خواهید بود که تمامی این کانال ها توسط کانال هایی به هم مرتبط شده اند. این دریاچه ها در نزدیک مزر همسایه این کشور، یعنی لیتوانی قرار دارد. این منطقه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لهستان است که افراد زیادی هر ساله از آن بازدید می کنند. افرادی که به این منطقه می روند، می توانند از روستاهای زیبای اینجا دیدن کنند. این منطقه جاهای دیدنی زیادی دارد و می توانید در روستاهای این منطقه از خوردن غذاهای سنتی و محلی کشور لهستان لذت ببرید. جاذبه های گردشگری لهستان برای بازدید کنندگان منحصر بفرد هستند.

[caption id="attachment_266" align="aligncenter" width="780"]درباره لهستان
درباره لهستان[/caption]

تپه های شنی اسکووینسکی

این تپه های شنی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور لهستان می باشد. قبل از سفر به این کشور نیاز است تا درباره لهستان اطلاعات جامعی بدست آورید. قسمتی از این پارک و تپه در نزدیکی سواحل دریای بالتیک قرار دارد. در این منطقه شن های متراکم و یکدستی وجود دارد که یکی از جاذبه های گردشگری لهستان است و افراد زیادی به دیدن آن می روند. این شن ها در فصل های مختلف و وجود بادها جهت های مختلف و شکل متفاوتی می گیرند. افراد زیادی این شن های متحرک را دوست دارند و از آن بازدید می کنند. بالا رفتن از این تپه ها برای گردشگران و توریستان کشور لهستان بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

 قلعه مالبورک

این یکی از قلعه های زیبای کشور لهستان است. این قلعه در سال 1274 ساخته شده است. در گذشته این قلعه برای مبارزه با دشمنان لهستانی استفاده می شد. متاسفانه این قلعه در جریان جنگ جهانی دوم کمی ویران شد؛ ولی هنوز این قلعه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لهستان به شمار می آید که در میراث جهانی یونسکو نیز به عنوان یکی از بهترین بناهای تاریخی ثبت شده است. این جاذبه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری لهستان است و هر ساله بازدید کننده های زیادی دارد. این بنا با قدمت خود جای خوبی برای گردش است.

معدن نمک

این معدن یکی از جاذبه های گردشگری لهستان است که در شهر کراکف لهستان قرار دارد. این شهر یکی از شرکت های معروف در جهان و لهستان می باشد. از قرن سیزدهم تا به امروز کشور لهستان از این معدن برای استخراج سنگ نمک استفاده می کند. این معدن باشکوه مانند یک شهر زیر زمینی است که سنگ نمک های حکاکی شده فراوانی را در خود جای داده است. این منطقه جزء جاذبه های تفریحی این کشور است که چندین مجسمه قدیمی نیز با استفاده از سنگ نمک در آن ساخته شده است. این حکاکی ها هنوزه ادامه دارد و هنرمندان زیادی مجسمه های زیادی را با سنگ ها درست می کنند. شما نیز اگر می خواهید از این جاذبه ها دیدن کنید، می توانید به کشور لهستان بروید و این سنگ نمک ها را ببینید.

شهر قدیمی گدانسک

یکی از شهرهای قدیمی این کشور شهر گدانسک است که دارای بندرهای مهمی می باشد. این بندر تقریبا در قرن هفتم ساخته شده است. در این شهر قدیمی ساختمان ها و دژهای زیادی در قرن چهاردهم ساخته شده بود و بعدها در قرن پانزدهم تخریب شد. بیشتر بناهای این منطقه زیبایی خاصی دارند و گردشگران از زیبایی این مناطق لذت می برند. در این بنادر می توانید شاهد حضور کشتی ها و قایق های فراوانی باشید و در اسکله غروب و طلوع خورشید را تماشا کنید.

میدان اصلی شهر کراکف

قبل از سفر این کشور زیبا نیاز است تا درباره لهستان اطلاعات جامعی کسب کنید. این یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لهستان است که قدمت این میدان بسیار زیاد است. این میدان در شهر کراکف واقع شده است و دارای بازار اصلی نیز می باشد. در اطراف این میدان می توانید قدم بزنید و تمامی جاذبه های گردشگری این منطقه را ببینید. در اطراف این میدان می توانید شاهد حضور کاخ ها، کلیساهای قدیمی و ساختمان های قدیمی و خانه های زیبا باشید و هر آنچه که می خواهید ببینید. افرادی که می خواهند این جاذبه ها را ببینند باید یک برنامه ریزی خوب برای بازدید داشته باشند. جاذبه های گردشگری لهستان بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند. در این میدان می توانید قدم بزنید و وارد کافه ها شوید و کمی نوشیدنی بخورید یا اینکه در رستوران ها غذاهای خوشمزه بخورید.

کاخ فرهنگ وروشو

این کاخ زیبا در دوره شوروی ساخته شده بود. این کاخ ارتفاعی برابر با 21 متر دارد و دارای 42 طبقه است. اگر می خواهید تمامی شهر وروشو را زیر پای خود ببینید می توانید به طبقات بالا بروید و کل شهر را با چشم اندازهای زیبای آن ببینید. در سال 1989 این کاخ متروک شد و مورد استفاده قرار نگرفت. البته امروزه در این مکان کنسرت های زیادی برگزار می شود و افراد زیادی به آن می روند. این ساختمان یکی از بناهای یادبود این کشور می باشد که یاد آور حضور شوروی در این کشور است. این منطقه بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری لهستان است که می توانید از آن بازدید کنید. حتما در سفر خود به لهستان از این مکان بازدید کنید.

در بازدید خود از لهستان حتما به جاذبه های گردشگری این کشور سری بزنید و از آنها دیدن کنید. این جاذبه ها اطلاعاتی درباره فرهنگ و تاریخ این کشور به شما می دهند.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا 88851080-021.