درباره دانمارک

درباره دانمارک

کشور دانمارک یکی از کشورهای پر رفت و آمد و بسیار محبوب می باشد که همه ساله افراد زیادی این کشور را مقصد گردشگری خود قرار می دهند. وجود جاذبه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی بسیار خوب مهم ترین دلایلی هستند که باعث محبوبیت این کشور شده اند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد سفر به کشور دانمارک را دارید این مطلب را دنبال کنید تا درباره دانمارک اطلاعات جامعی کسب نمایید.

کشور دانمارک

کشور دانمارک یکی از پرجاذبه ترین و دیدنی ترین کشورهای دنیا به حساب می آید. وجود چشم اندازهای طبیعی، مناظر دیدنی، دهکده ها و آثار تاریخی مربوط به وایکینگ ها مواردی هستند که باعث جذابیت آن می شوند. با ما همراه باشید تا درباره دانمارک آگاه شوید. مردم کشور دانمارک بسیار مهمان نواز و خون گرم هستند. شاید شنیده باشید که دانمارکی ها شادترین مردم دنیا به حساب می آیند. باید بدانید که سفر به کشور دانمارک یکی از گران ترین سفرهای شما خواهد بود اما هزینه ای که صرف می کنید حتما ارزشش را دارد.

[caption id="attachment_254" align="aligncenter" width="780"]درباره دانمارک
درباره دانمارک[/caption]

اتحادیه شینگن

کشور دانمارک یکی از کشورهایی است که عضو اتحادیه شینگن می باشد بنابراین شما با داشتن ویزای شینگن این کشور می توانید به سایر کشورهای اروپایی سفر کنید و از جاذبه های دیدنی و امکانات آنها بهره مند شوید.

مردم کشور دانمارک

اکثر مردم این کشور اصلیت اسکاندیناوی دارند. در واقع اسکاندیناوی ها از تبار وایکینگ ها هستند. نزدیک به 9 درصد مردم کشور دانمارک مهاجرانی هستند که از کشورهای جنوب آسیا به این کشور مهاجرت کرده اند. مردم دانمارک به خوشبخت ترین مردم دنیا شهرت یافته اند و در چند سال متوالی رتبه اول را از نظر رضایت از زندگی به دست آورده اند. با ما همراه باشید تا درباره دانمارک اطلاعات جامعی کسب نمایید.

[caption id="attachment_253" align="aligncenter" width="780"]درباره دانمارک
درباره دانمارک[/caption]

زبان مردم کشور دانمارک

زبان رسمی مردم در کشور دانمارک دانمارکی است. در واقع اکثریت مردم به زبان دانمارکی صحبت می کنند اما عده ای هم در این کشور هستند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

کیفیت زندگی در دانمارک

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده مردم کشور دانمارک رضایت بسیار زیادی از زندگی خود دارند. این رضایت آنها براساس فاکتورهایی از جمله فرهنگ، تفریح، توانایی مالی و ... صادر شده است. در واقع مطالعات نشان می دهد که هرچه استاندارد های زندگی بهتر شوند رضایت مردم هم از زندگیشان بالاتر می رود که کشور دانمارک جزء این دسته از کشورها است. اکثر کسانی که به دانمارک مهاجرت می کنند کیفیت بالای زندگی آنها را خصوصیت اصلی این کشور می دانند. در واقع می توان گفت دلیل اصلی مهاجرت بسیاری از افراد به دانمارک وجود فرصت های تحصیلی و درمانی خوب، امنیت اجتماعی، عقاید دموکراسی، سیاست کاری انعطاف پذیر و ... است.

اگر قصد سفر به کشور دانمارک را دارید حتما از قبل باید درباره دانمارک آگاه شوید.

 

 آب و هوای دانمارک

کشور دانمارک یکی از خوش آب و هوا ترین کشورها می باشد در واقع این کشور از نظر آب و هوا در موقعیتی قرار دارد که سه اقلیم اروپایی آن را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

بادهای شمالی شمال این کشور را تحت تاثیر قرار می دهند.

اقیانوس اطلس غرب کشور دانمارک را تحت تاثیر قرار می دهد.

اقلیم بری شرق این کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

شما در کشور دانمارک می توانید از این آب و هوای متنوع بهره ببرید. در کشور دانمارک تغییرات آب و هوایی زیاد شدید نیست و دارای آب و هوای نسبتا معتدلی می باشد. در کشور دانمارک اختلاف زیادی در دمای شب و رروز وجود ندارد ولی وزش باد های ناگهانی و تغییر مسیر باد می تواند موجب تغییر سریع دما و آب و هوا شود. وزش بادها از غرب و وجود دریاها در اطراف این کشور باعث بوجود آمدن این شرایط آب و هوایی شده است. سرد ترین ماه سال در کشور دانمارک ژانویه و گرم ترین ماه سال اوت می باشد. در فصل زمستان بر شدت بادهای این کشور افزوده می شود.

جاذبه های گردشگری دانمارک

دانمارک یکی از پرجاذبه ترین کشورها به حساب می آید. این کشور قلب امپراتوری وایکینگ ها است و همچنین یکی از اصلی ترین جواهرات در قاره اروپا به حساب می آید. ما در این قسمت شما را با برخی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور دانمارک آشنا می کنیم تا در زمان سفر خود حتما از این مناطق دیدن کنید. جهت سفر به این کشور زیبا، که از بهترین های تور اروپا محسوب میشود، با ما همراه باشید.

کپنهاگ

کپنهاگ یک پایتخت اسکاندیناوی خلوت، شیک و آرام است. در این منطقه که رو به روی شهر مالمو است می توانید شاهد زیبایی خانه ها و سقف های رنگی باشید. دانمارکی های زیادی در منطقه کپنهاگ زندگی می کنند. در قسمت های مختلف منطقه کپنهاگ می توانید رستوران ها و کافه های زیادی ببینید که مردم در آنها مشغول وقت گذرانی هستند. در این منطقه یکی از معروف ترین غذاخوری های جهان به نام نوما وجود دارد. شما در این منطقه شاهد شگفتی های زیادی خواهید بود و یکی از بهترین تجربه شما از سفر به دانمارک خواهد بود. پس در سفر خود به کشور دانمارک حتما از منطقه کپنهاگ دیدن کنید.

[caption id="attachment_252" align="aligncenter" width="780"]درباره دانمارک
درباره دانمارک[/caption]

 

جزایر فارو

جزایر فارو یکی از جذاب ترین جزایر دنیا هستند که در تلاقی دریای نروژ با شمال بوجود آمده اند. کرانه جزایر فارو به شکل صخره هایی هستند که با امواج دریا شکل گرفته اند و بر روی آنها گیاهانی رشد کرده است. در این جزیره شاهد تابش یک آفتاب شمالی بسیار دلپذیر خواهید بود. وجود کلبه های چوبی در این جزیره باعث جذابیت آن شده اند. ماهی گیران و مسافران زیادی در این کلبه های چوبی استراحت می کنند. جالب است که بدانید فقط نیمی از این جزیره به دانمارک تعلق دارد.

ادنسه

درباره دانمارک جالب است بدانید که ادنسه در دانمارک به عنوان جواهر جزیره فاتن محسوب می شود. در واقع می توان گفت ادنسه زادگاه هانس کریستین اندرسون است. شما در شهر زیبای ادنسه می توانید بناهای تاریخی و جاذبه های زیبایی را ببینید. مقبره شاه کانوت، میادین تنگ و باریک، خانه های اسکاندیناوی، آسیاب های بادی و برج ها و خندق های قلعه Knuds، Egeskov و Kirke از دیگر جاذبه های این شهر هستند. وجود دانشگاه و تعدادی کافه های اطراف آن حال و هوای عجیبی به آن می بخشد. باغ وحش ادنسه یکی از بهترین جاذبه های این منطقه است.

[caption id="attachment_251" align="aligncenter" width="780"]درباره دانمارک
درباره دانمارک[/caption]

پارک ملی

این پارک یکی از زیباترین پارک های دانمارک است که بخش هایی از راسکیله، لجر و فردریکسوند را  شامل می شود. دلیل اصلی شهرت این پارک به خاطر وجود گورستان های وایکینگ ها است که در بین تپه ها و بوته ها متنوع قرار گرفته اند. در صورت سفر به دانمارک حتما از این پارک ملی دیدن کنید. تور دانمارک از بهترین های تور اروپا بحساب میاید.

 اقتصاد در دانمارک

دانستن وضعیت اقتصاد درباره دانمارک برای کسانی که قصد مهاجرت و یا حتی سفر به دانمارک را دارند خالی از لطف نیست. این کشور تکنولوژی بسیار بالایی دارد. مهم ترین صنایع کشور دانمارک شامل صنعت کشتی سازی، داروسازی، حمل و نقل دریایی، الکترونیک، نساجی و پوشاک و صنایع غذایی است. در حال حاضر صنعت IT نیز در این کشور در حال توسعه است. اقتصاد اصلی این کشور متکی بر صادرات است.

بهترین زمان برای سفر به دانمارک

برای سفر به کشور دانمارک بهتر است که با فصل های آن آشنا باشیم تا بهترین زمان برای سفر به دانمارک را بدانیم. ما در این قسمت شما را با بهترین زمان برای سفر به دانمارک آشنا می کنیم. دانمارک نسبت به سایر کشورهای اسکاندیناوی دارای آب و هوای نسبتا ملایم تری است و تغییرات آن در سراسر کشور بسیار ناچیز است. نزدیکی این کشور به دریا و وزش باد باعث تفاوت آب و هوا در این کشور شده است. میزان بارش در این کشور زیاد است و در طول سال نیز تقریبا ثابت می ماند. مناطق غربی کشور دانمارک مرطوب تر از مناطق شرقی آن هستند. در فصل بهار می توانید از آفتاب ملایم لذت ببرید اما در این فصل آسمان کمتر ابری است. تابستان این کشور بهترین زمان برای سفر است. ماه های تابستانی این کشور شامل ماه های ژوئن، جولای و آگوست هستند. در این ماه ها آب و هوا به گرم ترین حالت خود می رسد و مناظر و چشم اندازهای طبیعی در زیباترین حالت خود قرار دارند. این کشور در فصل تابستان بیشترین میزان گردشگر را دارد. البته دقت کنید که در ماه جولای که ماه تعطیلی دانمارکی ها است توریست های زیادی به این کشور سفر می کنند و این ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد.

[caption id="attachment_250" align="aligncenter" width="780"]درباره دانمارک
درباره دانمارک[/caption]

فرهنگ غذایی دانمارک

اگر قصد سفر به کشور دانمارک را دارید باید با فرهنگ غذایی مردم این کشور هم آشنا شوید. در کشور دانمارک هم مانند سایر کشورها سه وعده غذایی سرو می شود که این سه وعده شامل صبحانه، شام و ناهار هستند. از این سه وعده دو وعده آن یعنی صبحانه و شام در منزل صرف می شوند. اما وعده ناهار معمولا در محل کار و یا در رستوران ها صرف می شود.

درباره دانمارک جالب است بدانید که صبحانه در این کشور معمولا شامل نان سفید، مربا، پنیر و نان چاودار است. برخی افراد در وعده صبحانه خود از قهوه و چای هم استفاده می کنند. شیر و محصولات لبنی هم بر روی سفره های صبحانه دیده می شود.

مطالب گفته شده یک سری اطلاعات کلی در رابطه با کشور دانمارک است در صورتی که به این کشور سفر کنید با جاذبه ها و تجربه های جدیدی رو به رو می شوید که منحصر به فرد هستند.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت دانمارک، ویزای دانمارک، تور دانمارک و تور اروپا 88851080-021.