وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال

افرادی که می خواهند ویزای پرتغال خود را اخذ کنند باید در اولین قدم وقت سفارت پرتغال بگیرند. گرفتن وقت سفارت پرتفال کار آسانی نمی باشد؛ و باید یک سری مراحل را طی نمایید تا بتوانید وقت سفارت پرتغال را بگیرید. برای گرفتن وقت سفارت پرتغال باید تمامی مدارک را قبل از حضور در سفارت خانه پرتغال تهیه و آماده نمایید. در بخش بعدی از این مدارک توضیحات مختصری داده شده است.

[caption id="attachment_6707" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت پرتغال
وقت سفارت پرتغال[/caption]

افرادی که می خواهند ویزای پرتغال خود را اخذ کنند باید ابتدا اقدام به گرفتن وقت سفارت پرتغال کنند؛ زیرا امکان دارد وقت سفارت پرتغال  به شما دیر داده شود و شما نتوانید در روزی که می خواهید سفر داشته باشید. به همین دلیل چند ماه قبل از زمان سفرتان وقت سفارت پرتغال را بگیرید؛ و تمامی مدارک لازم را برای اخذ ویزای پرتغال تهیه و آماده نمایید. و در روزی که وقت سفارت پرتغال معین شده است  همراه خود ببرید.

کشور پرتغال

کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا می باشد. این کشور در جنوب غربی اروپا در شبه جزیره ایبری واقع شده است و از کشورهای باستانی و تاریخی به شمار می آید. پایتخت این کشور شهر لیسیون است که به عنوان یکی از شهرهای زیبای جهان معروف شده است. هم چنین دومین شهر بزرگ و زیبای این کشور شهر پورتو است و در حمل و نقل بین المللی بسیار موفق بوده است و توجه بسیاری را در این زمینه به دست آورده است؛ و بسیار کشور مناسبی برای زندگی و سفر و تفریح است.

یکی از کشورهای همسایه این کشور اسپانیا می باشد که در شمال پرتغال واقع می باشد هم چنین در غرب و جنوب به اقیانوس آتلانتیک محدود می شود. در این کشور امنیت در تمامی نقاط آن برقرار است؛ و از نظر امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سطح بالایی قرار گرفته است. واحد پول این کشور یورو می باشد. این کشور با داشتن جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی و دیدنی به یکی از کشورهای گردشگری تبدیل شده است.

مردمان کشور پرتغال افرادی خوش برخورد و خوش اخلاق هستند. این کشور یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورهای جهان به شمار می آید؛ و دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل می باشد. این کشور در تمامی فصول سال دارای آب و هوای مناسبی است به همین دلیل سالانه هزاران توریست و گردشگر را از تمام نقاط دنیا به سوی خود جذب می کند. این کشور حدود 10،000،000 نفر جمعیت دارد.

[caption id="attachment_6699" align="aligncenter" width="780"]کشور پرتغال
کشور پرتغال[/caption]

جاذبه های دیدنی پرتغال

کشور پرتغال با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری به قطب گردشگری مهمی در دنیا تبدیل شده است. از جاذبه های تاریخی این کشور می توان به صومعه آلکوباکا اشاره کرد این صومعه در سال 1153 توسط اولین پادشاه پرتغال احداث شده است. این صومعه در شهر الکوباکا می باشد. این صومعه یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین صومعه ها در جهان محسوب می باشد. از این کلیسا افراد بسیاری دیدن می کنند.

قلعه سائو خورخه یکی دیگر از جاذبه های تاریخی و طبیعی به شمار می آید. این قلعه ارتفاع زیادی دارد و شما می توانید در هر نقطه از شهر این قلعه را مشاهده کنید. این قلعه در دوران روم باستان ساخته شده است و در سال های اخیر این قلعه را بازسازی نموده اند تا گردشگران و توریست ها بتوانند به راحتی از این قلعه بازدید کنند.

اسکله لیبیرا منطقه ای است بسیار جالب و زیبا که توجه هر توریستی را به سوی خود جذب می کند. در اطراف این اسکله رستوران ها و کافی شاپ های بسیاری بنا شده است زیرا بازدیدکنندگان از این اسکله به خصوص در فصل تابستان افزایش می یابد و با احداث رستوران های زیبا و شیک در این محدوده از گردشگران پذیرایی می کنند. قلعه اوییدس، ساحل نیروی دریایی، برج بلمو کابو جیراو از دیگر جاذبه های کشور پرتغال به شمار می آید.

[caption id="attachment_6701" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی پرتغال
جاذبه های دیدنی پرتغال[/caption]

سفارت خانه پرتغال

افرادی که می خواهند ویزای پرتغال خود را اخذ کنند باید به سفارت خانه پرتغال واقع در تهران مراجعه نمایند. بعد از گرفتن وقت سفارت پرتغال در روز معین شده باید در سفارت خانه حضور داشته باشند. تا اقدامات لازم جهت صدور ویزا انجام شود. سفارت خانه پرتغال در تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک 16 است. شما هم چنین می توانید با داشتن شماره تماس سفارت خانه پرتغال تمامی سوالات خود در جهت اخذ ویزای پرتغال را از مسئولین سفارت خانه بپرسید. البته گفتنی است که بهترین کار اقدام از طریق آژانس عای فعال در این زمینه است.

[caption id="attachment_6703" align="aligncenter" width="780"]سفارت خانه پرتغال
سفارت خانه پرتغال[/caption]

مدارک لازم در وقت سفارت پرتفال

شما باید مدارک مورد نیاز در وقت سفارت پرتغال را تهیه کنید؛ و نباید هیچ کم و کسری در میان مدارک شما وجود داشته باشد زیرا در این صورت ویزای پرتغال شما بسیار سخت به دستتان خواهد رسید و ممکن است دیرتر از زمانی که شما می خواستید سفر کنید باشد و برنامه های سفر شما به هم بریزد برای جلوگیری از این امر در آماده کردن تمامی مدارک دقت بسیار داشته باشید. از این مدارک می توان به اصل شناسنامه و کارت ملی، پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، بیمه سلامت، گواهی ادامه تحصیل، گواهی بازنشستگی و رزرو بلیط هواپیما و هتل اشاره کرد. هم چنین می توانید از طریق سایت های مربوطه در مورد مدارک کامل برای وقت سفارت پرتغال اطلاع حاصل نمایید.

[caption id="attachment_6705" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم در وقت سفارت پرتفال
مدارک لازم در وقت سفارت پرتفال[/caption]

بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت پرتغال

بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت پرتغال چند هفته و حتی چند ماه قبل از سفرتان می باشد. شما باید برای اخذ ویزای پرتغال در زمان مناسب زودتر به گرفتن وقت سفارت پرتغال اقدام کنید تا به زودی به شما وقت داده شود تا شما بتوانید بقیه مراحل لازم را طی نمایید و در روزی که قصد سفر دارید ویزای پرتغال دستتان باشد و بتوانید با خیال راحت سفر خود را شروع کنید. گاهی ممکن است ویزای پرتغال شما در مدت زمان طولانی مراحل صدورش انجام شود و یا وقت سفارت پرتغال  به شما بعد از هفته ها داده شود برای جلوگیری از این احتمالات به شما توصیه می شود زودتر اقدام به گرفتن وقت سفارت پرتغال و انجام مراحل آن کنید.

[caption id="attachment_6706" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت پرتغال
بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت پرتغال[/caption]

نحوه گرفتن وقت سفارت پرتغال

نحوه گرفتن وقت سفارت پرتغال دیگر مثل گذشته نیست که جلوی سفارت خانه پرتغال صف ببندید. برای این که افراد بتوانند راحت تر وقت سفارت پرتغال را بگیرند و فقط در روز معین شده به سفارت خانه مراجعه کنندو از ازدهام کم شود. این امکان را به افرادی که می خواهند ویزای پرتغال بگیرند دادند تا از طریق اینترنتی و آنلاین در وب سایت های مربوطه برای گرفتن وقت سفارت پرتغال اقدام کنند. شما می توانید در وب سایت سفارت خانه پرتغال وقت سفارت بگیرید فقط باید تمامی مراحل را با دقت طی نمایید تا مشکلی در گرفتن وقت سفارت پرتغال برایتان ایجاد نشود. گرفتن وقت سفارت پرتغال به روش اینترنتی بسیار کار را برای افراد آسان و راحت کرده است.

نکات مهم در گرفتن وقت سفارت پرتغال

شما باید نکات مهم در گرفتن وقت سفارت پرتغال را بدانید. از این نکات مهم این است که هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی خود بسیار حواس جمع عمل کنید تا هیچ مطلبی را اشتباه وارد ننمایید هم چنین بعد از پرکردن فرم مربوطه در پایان از فرمی که پر کردید کپی بگیرید. سپس برای شما کدی فرستاده خواهد شد که به معنی اتمام کارهای مربوط به فرم درخواست وقت سفارت پرتغال می باشد. هم چنین هنگام پرداخت هزینه نیز بسیار دقت کنید و ارقام را با دقت وارد نمایید و توجه داشته باشید که این هزینه در هر صورت چه ویزای پرتغال شما صادر شود چه نشود از شما اخذ خواهد شد تا مراحل لازم را طی کنند . در صورت واریز نکردن هزینه اقدامی در جهت صدور ویزای پرتغال شما نخواهند کرد.

مدت زمان گرفتن وقت سفارت پرتغال

مدت زمان گرفتن وقت سفارت پرتغال گاهی ممکن است طولانی باشد؛ زیرا با توجه به این که افراد زیادی برای اخذ ویزای پرتغال اقدام می کنند احتمال دارد وقت سفارت پرتغال برای شما دیر داده شود. به همین دلیل باید صبور باشید و تا وقت سفارت پرتغال تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزا را آماده کنید تا در روز آخر دست و پای خود را گم نکنید؛ و با خیال آسوده و راحت به سفارت خانه پرتغال بروید و مدارک خود را تحویل مسئولین بدهید و در زمان مصاحبه سعی کنید آرامش خود را کنترل کنید و جواب های قانع کننده به مسئولان سفارت خانه بدهید. اگر دلیل سفر شما آن ها را قانع نکند برای صدور ویزای پرتغال شما اقدام نخواهند کرد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای پرتغال ، وقت سفارت پرتغال و تور بلژیک.  88851080-021