وقت سفارت نروژ

وقت سفارت نروژ

برای گرفتن وقت سفارت نروژ تمامی مسافران و گردشگران باید از طریق اینترنتی به وب سایت سفارت مراجعه کنند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. برای گرفتن وقت سفارت بهتر است که مسافران و توریست ها ماه ها قبل از زمان سفر خود اقدام کنند تا در زمان سفر ویزای نروژ در دستشان باشد.

افرادی که می‌خواهند به کشور نروژ سفر کنند باید ویزای این کشور را داشته باشند به همین جهت باید وقت سفارت بگیرند تا بتوانند در جهت اخذ ویزای خود اقدام کنند. امروزه گرفتن وقت سفارت نروژ کار سختی نمی باشد و دیگر صف کشیدن در جلوی ساختمان سفارت خانه را نمی خواهد بلکه از طریق اینترنتی می توان به آسانی وقت سفارت نروژ را گرفت؛ ساعات کاری سفارت نروژ از روز یکشنبه تا پنج شنبه می باشد و از ساعت 8 صبح تا 15:30 بعد از ظهر می باشد.

[caption id="attachment_6408" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت نروژ وقت سفارت نروژ[/caption]

کشور نروژ

کشور نروژ یکی از کشورهای اروپایی می باشد. این کشور یکی از زیباترین و بی نظیر ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. در این کشور رفاه حرف اول را می زند؛ می توان گفت در زندان زندانی ها می توانند از اینترنت استفاده نمایند. و می توان گفت تمامی افراد در این کشور شاغل هستند. و بی کاری در کشور نروژ به چشم نمی خورد. نروژ تقریباً 5 میلیون جمعیت دارد؛ و پایتخت این کشور اسلو می باشد؛ و واحد پول این کشور کرون است؛ و زبان رسمی این کشور زبان نروژی و نروژی نو و زبان سامی شمالی می باشد. نروژ کشوری می باشد که دارای بی شمار جاذبه های دیدنی و طبیعی می باشد. این شهر دارای معماری و طراحی زیبا و بسیار شیک می باشد که سالیانه هزاران مسافر و گردشگر را به سوی خود جذب می کند. حتی قدم زدن در خیابان ها و کوچه های نروژ بهترین لحظات زندگی شما خواهد بود. بی شک گردشگرانی که برای اولین بار به این کشور رویایی سفر می کنند هنگام برگشت دلشان نمی آید که از این همه زیبایی دل بکنند.

[caption id="attachment_6404" align="aligncenter" width="780"]کشور نروژ کشور نروژ[/caption]

جاذبه های دیدنی نروژ

کشور نروژ دارای بی شمار جاهای دیدنی و اماکن تاریخی می باشد. از جاذبه های طبیعی این کشور می توان به کلیسای چوبی اشاره کرد این کلیسا دارای طراحی بسیار جالب و دیدنی می باشد و قدمتی 900 ساله دارد. در ساخت این کلیسا به جای سنگ از چوب استفاده کرده اند. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای کشور نروژ می باشد؛ و در قرن 12 بنا شده است. از دیگر جاذبه های این کشور می توان آبشار ورینگفوسن را نام برد این آبشار از معروف ترین آبشارهای این کشور است و 180 متر ارتفاع دارد. این آبشار با قدمتی 200 ساله هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در بالای این آبشار هتلی بنا شده است که برای رسیدن به آن هتل مسافران باید پله های بسیاری را بالا بروند. آبدره Geirangerfjord از مشهورترین جاذبه های دیدنی نروژ است این آبدره حدود 15 کیلومتر طول دارد. این آبشار یک جاذبه بسیار زیبایی می باشد که در نروژ واقع شده است. فضای اطراف این آبدره انقد خوشایند است که مسافران برای دیدن این فضای زیبا به این مکان روی می آورند. اگر شما در قصد سفر به این کشور هستید حتماً از این اماکن طبیعی و جالب دیدن کنید.

[caption id="attachment_6405" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی نروژ جاذبه های دیدنی نروژ[/caption][caption id="attachment_6406" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی نروژ جاذبه های دیدنی نروژ[/caption]

سفارت نروژ

برای اخذ ویزای نروژ باید به سفارت نروژ که در تهران پایتخت کشورمان می باشد مراجعه کنیم. کشور نروژ یکی از کشورهایی به شمار می آید که هرساله افراد بسیاری برای مسافرت و گذراندن اوقات فراغت خود و یا برای تحصیل و یا تجارت به نروژ سفر می کنند. به همین دلیل در تمامی فصول سال سفارت نروژ همیشه شلوغ و پرتردد می باشد. افراد برای اخذ ویزای خود به سفارت نروژ مراجعه می کنند.آدرس سفارت نروژ را در بخش بعدی اشاره شده است می توانید یادداشت کنید. و اگر نیاز به مراجعه به سفارت خانه را دارید به آسانی مکان واقع را پیدا کنید.

[caption id="attachment_6407" align="aligncenter" width="780"]سفارت نروژ سفارت نروژ[/caption]

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت نروژ

شما برای دریافت ویزای نروژ باید مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت نروژ را آماده کنید؛ که در ابتدا باید فرم مربوطه را پر کنید و تمامی مشخصات خود را وارد کنید و بعد از پرداخت هزینه برای شما کدی ارسال می شود که این کد به معنای اتمام کارتان می باشد و شما باید این کد را تا روزی که به سفارت خانه می روید با خود به همراه داشته باشید. هم چنین بعد از این مرحله سفارت نروژ به شما وقت سفارت نروژ را خواهد داد تا در روز مقرر با مدارک مربوطه به سفارت خانه بروید تا با شما مصاحبه کنند.

[caption id="attachment_6409" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت نروژ مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت نروژ[/caption]

آدرس سفارت نروژ

آدرس سفارت نروژ در تمامی وب سایت های مربوطه پیدا می شود و شما می توانید آدرس سفارت نروژ را از طریق این سایت ها بدانید. سفارت نروژ در لواسان، دیباجی شمالی، خیابان یاسمن، پلاک 72 در تهران واقع می باشد. شما برای اخذ ویزای نروژ باید به آدرسی که سفارت خانه نروژ واقع می باشد بروید. درسته امروزه گرفتن وقت سفارت نروژ به صورت اینترنتی می باشد اما در آخر باید به سفارت نروژ بروید و مدارک خود را تحویل سفارت خانه بدهید و توسط مسئولین سفارت خانه نروژ از شما مصاحبه گردد؛ و در جهت صدور ویزای نروژ شما اقدام کنند. آدرس سفارت خانه نروژ بسیار آسان می باشد و شما می توانید با کمک تابلوهای راهنمای منطقه سفارت خانه نروژ را به راحتی پیدا کنید.

[caption id="attachment_6410" align="aligncenter" width="780"]آدرس سفارت نروژ آدرس سفارت نروژ[/caption]

راه های دسترسی به سفارت نروژ

راه های دسترسی به سفارت نروژ بسیار می باشد و شما می توانید از این راه ها برای گرفتن وقت سفارت نروژ اقدام کنید. گرفتن وقت سفارت نروژ در ابتدا برای اخذ ویزا ضروری می باشد. شما می توانید با تلفن تماس سفارت خانه نروژ تمامی سوالات خود در زمینه گرفتن ویزا بپرسید؛ و همچنین از طریق ایمیل و فکس نیز می توانید با سفارت خانه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را پرسیده و مشکل خود را حل نمایید؛ و به یاد داشته باشید که از طریق وب سایت مربوط بایستی وقت سفارت نروژ بگیرید و فرم های مربوطه را در آنجا پر نمایید. گرفتن وقت سفارت از طریق اینترنتی بسیار آسان و راحت می باشد و دیگر زمان گیر نیست.

[caption id="attachment_6411" align="aligncenter" width="780"]راه های دسترسی به سفارت نروژ راه های دسترسی به سفارت نروژ[/caption]

بهترین زمان اخذ وقت سفارت

بهترین زمان اخذ وقت سفارت نروژ چند هفته و حتی چند ماه قبل از اینکه می‌خواهید سفر کنید می باشد؛ زیرا افراد بسیاری در انتظار هستند که وقت سفارت نروژ بگیرند تا بتوانند اقدام به اخذ ویزای خود نمایند؛ و به سفر خود بروند. به همین دلیل شما باید از خیلی وقت پیش اقدام به گرفتن وقت سفارت نروژ نمایید تا سفرتان عقب نیفتد و بتوانید به موقع ویزای خود را دریافت کنید. افرادی که در گرفتن وقت سفارت سهل انگاری می کنند در اخذ ویزای خود نیز به تأخیر می افتند؛ اما اگر زودتر بتوانید تمامی مراحل را طی کنید هیچ دیرکردی در دریافت ویزای تان نخواهید داشت. بعد از گرفتن وقت سفارت باید صبور باشید تا نوبتتان برسد همان طور که اشاره شد افراد بسیاری در صف رسیدن نوبت شان هستند.

نکات مهم در وقت سفارت

شما باید نکات مهمی را در باره وقت سفارت نروژ بدانید. اول اینکه بایستی برای گرفتن وقت سفارت به وب سایت های مربوطه مراجعه کنید؛ و در هنگام پر کردن فرم لازم برای اخذ ویزا که از طریق سفارت خانه این فرم تعبیه شده است دقت کامل داشته باشید و در وارد کردن مشخصات شخصی خود و خانواده دقت کنید تا موردی را اشتباهی وارد نکنید. هم چنین در آماده کردن تمامی مدارک نیز دقت نمایید تا همه چیز کاملاً درست و دقیق باشد؛ و نیز در هنگام پرداخت هزینه مواظب باشید که به شماره حساب سفارت خانه نروژ واریز کنید؛ زیرا در صورت اشتباه در واریزی هزینه مسئولین هیچ مسئولیتی را در قبال این اتفاق نمی پذیرند. اگر یکم با دقت همه این نکات لازم را رعایت کنید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای نروژ ، وقت سفارت نروژ و تور نروژ 88851080-021