هتل گاردن سی ویو پاتایا

هتل گاردن سی ویو پاتایا

هر وقت تصمیم به سفر می گیرید، اولین چیزی که بعد از انتخاب محل سفر به ذهن شما خطور می کند، انتخاب هتل است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در صورتی که به شهر پاتایا در تایلند رفتید، هتل گاردن سی ویو پاتایا را انتخاب کنید. همانطور که مشخص است این هتل بسیار شیک و مجلل در شهر پاتایا قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل ها برای اقامت گردشگران در پاتایا است. هتل گاردن سی ویو پاتایا دارای امکانات بسیار مجهز و پیشرفته ای است که هر کسی که برای اقامت به آن رفته، خاطره ی خوبی از زمان اقامت خود در این هتل دارد. شما نیز برای اقامت در پاتایا این هتل را انتخاب کنید تا با خاطراتی خوش شهر را ترک کنید.

[caption id="attachment_2169" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی ویو پاتایا
هتل گاردن سی ویو پاتایا[/caption]

شهر پاتایا

شهر پاتایا یکی از شهرهای کشور تایلند است که جزء مقاصد گردشگری و توریستی این کشور محسوب می شود. هر ساله تعداد زیادی تویست از تمامی نقاط ایران و سایر کشورها به این شهر ساحلی می روند تا از نقاط زیبا و منحصر بفرد ساحلی دیدن کنند. این شهر یکی از بهترین جزایر ساحلی است که دارای سواحل شنی و مرجان است. در این شهر زیبا گردشگران و توریستان می توانند با سوار شدن بر قایق مرجان های موجود در کف دریا را ببینند. اگر کسی هستید که به گل و گیاه علاقه دارید، می توانید به باغ نانگ نوچ سری بزنید و از درختان نخل و گل های ارکیده آن دیدن کنید. در این مکان در بیشتر اوقات نمایشگاه هایی برگزار می شود. البته نمایش فبل ها نیز انجام می شود. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_2170" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی ویو پاتایا
هتل گاردن سی ویو پاتایا[/caption]

هتل گاردن سی ویو پاتایا

هتل گاردن سی ویو پاتایا یکی از هتل های شهر پاتایا است که در قسمت شمالی این شهر ساحلی واقع شده است. این هتل در کنار دریا است و از ویژگی های این هتل این است که دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل گاردن سی ویو پاتایا دارای سوئیت و اتاق های سوپر است که قابلیت های زیادی دارند و بهترین امکانات را در اختیار مسافرین قرار می دهند. این هتل سه ستاره در فاصله نزدیکی از مرکز شهر قرار دارد و به راحتی می توان به آنجا رسید و رفت و آمد کرد.

[caption id="attachment_2171" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی ویو پاتایا
هتل گاردن سی ویو پاتایا[/caption]

اتاق های هتل گاردن سی ویو پاتایا

هتل گاردن سی ویو پاتایا دارای 374 اتاق مجهز می باشد. اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و هر یک از این اتاق ها دارای بالکن های اختصاصی می باشد که یک ویوی عالی از دریا دارند و در زمان طلوع و غروب آفتاب می توانید بهترین ویو از دریا را داشته باشید. در اتاق های هتل گاردن سی ویو پاتایا می توانید هر امکاناتی را که می خواهید بیابید. این امکانات شامل تلویزیون های صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، تلفن، صندوق امانات و اینترنت می باشد. این هتل برای هر اتاق حمامی اختصاصی در نظر گرفته است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. در زمان استراحت خود می توانید یک قهوه داغ در اتاق خود میل کنید.

[caption id="attachment_2172" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی ویو پاتایا
هتل گاردن سی ویو پاتایا[/caption]

رستوران های هتل گاردن سی ویو پاتایا

در هتل گاردن سی ویو پاتایا زیبا می توانید شاهد دو رستوران مجهز و پیشرفته باشید که در محیطی دنج و راحت، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. در این رستوران های نه تنها غذاهای محلی و دریایی سرو می شود؛ بلکه می توانید انواع غذاهای بین المللی را نیز میل کنید. در این رستوران کارکنان مجربی وجود دارد که بهترین خدمات را ارائه می دهند و بیشتر کارکنان نه تنها به زبان تایلندی صحبت می کننند، بلکه می توانند به زبان انگلیسی نیز صحبت کنند. شما بعد از گشت و گذار در شهر می توانید از بهترین غذاهای رستوران لذت ببرید.

در هتل گاردن سی ویو پاتایا کافه هایی نیز وجود دارد که بهترین نوشیدنی های ممکن را به مشتریان ارائه می دهد و در این مکان می توانید لحظاتی خوبی را سپری کنید.

سایر امکانات هتل گاردن سی ویو پاتایا

در هتل گاردن سی ویو پاتایا امکانات زیادی برای مسافرین ارائه می شود. این هتل دارای زمینی برای دوست دارن والیبال ساحلی است. در این هتل امکانات دیگری مانند تنیس روی میز، تناسب اندام، سالن زیبایی، استخر شنا و جکوزی است. در ساحل این هتل گاردن سی ویو پاتایا برای علاقه مندان جت اسکی وجود دارد تا بتوانید از فرصت حضور خود در شهر نهایت لذت را ببرید.

البته در مغازه های اطراف هتل گاردن سی ویو پاتایا موتورهایی وجود دارد که می توانید از آن ها موتور بگیرید و در تمام شهر از فرصتی ناب برای موتور سواری لذت ببرید. اگر بخواهید از این هتل تا فرودگاه بین المللی بروید باید چیزی حدود یک ساعت و نیم با ماشین بروید. شما نیز اگر می خواهید به پاتایا بروید، می توانید در هتل گاردن سی ویو پاتایا حضور یابید و لحظات خوب و خاطره انگیزی در کنار تمامی اعضای خانواده خود داشته باشید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، هتل های پاتایا و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080