هتل فروم پارک بانکوک

هتل فروم پارک بانکوک

تایلند به عنوان یکی از کشورهای توریستی آسیا همه ساله تعداد زیادی مسافر دارد، جاذبه های طبیعی، تفریحی، تجاری و برخورد خوب مردم تایلند باعث شده تا سفر به این کشور از جذابیت خاصی برای گردشگران سراسر جهان خصوصاً گردشگران کشورهای آسیایی برخوردار باشد. یکی از شهرهای مهم تایلند شهر بانکوک است که به دلیل مراکز تجاری و تفریحی زیاد، مقصد بسیاری از توریستان است. در متن زیر به معرفی یکی از هتل های سه ستاره این شهر یعنی هتل فروم پارک بانکوک می پردازیم.

[caption id="attachment_2178" align="aligncenter" width="780"]هتل فروم پارک بانکوک
هتل فروم پارک بانکوک[/caption]

 

معرفی هتل فروم پارک بانکوک

یکی از هتل های باسابقه و سه ستاره شهر بانکوک در تایلند، هتل فروم پارک بانکوک است که در منطقه SATHON قرار دارد و به دلیل قیمت مناسب و به صرفه، خدمات مناسب و دسترسی راحت تر به مناطق تفریحی و تجاری بانکوک، یکی از گزینه های اقامت برای افرادی است که به یک سفر اقتصادی و کم هزینه می اندیشند. این هتل به فروشگاه های بزرگی مانند راما و تسکولوتوس نزدیک است و شما با صرف زمان کم به این فروشگاه ها دسترسی دارید.

[caption id="attachment_2180" align="aligncenter" width="780"]هتل فروم پارک بانکوک
هتل فروم پارک بانکوک[/caption]

خدمات اقامتی:

اتاق های هتل فروم پارک بانکوک دارای امکانات کامل می باشند از جمله این امکانات می توان به: تلویزیون با کانال های ماهواره ای و محلی متنوع، میز مطالعه، صندوق امانات، یخچال، حمام اختصاصی با وان، سشوار، دمپایی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و اینترنت وایفای اشاره کرد. سرویس اتاق ها هم به صورت 24 ساعته فعال است علاوه بر اینکه به صورت منظم روزانه اتاق ها مرتب می شوند امکان درخواست سرویس برای اتاق ها هم برای شما وجود دارد. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های بانکوک رتبه مناسبی دریافت کرده است.

دستگاه خودپرداز و تبدیل ارز نیز برای شما آماده شده است تا نیاز به خروج از هتل برای تبدیل یا دریافت ارز نداشته باشید. همچنین این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و می توانید با پرداخت هزینه از آن استفاده کنید. هتل فروم پارک بانکوک، سرویس حمل و نقل و گردش شهری نیز ارائه می دهد و نیازی به پرداخت هزینه نیست. این سرویس از داخل هتل حرکت می کند و در مسیرهایی که در آن مراکز تجاری و تفریحی وجود دارد تردد می کند.

[caption id="attachment_2181" align="aligncenter" width="780"]هتل فروم پارک بانکوک
هتل فروم پارک بانکوک[/caption]

 

هتل فروم پارک بانکوک برای افراد معلول جسمی نیز خدمات حمل و نقل با ویلچر ارائه می دهد. اگر دارای وسیله نقلیه می باشید، می توانید از پارکینگ این هتل نیز استفاده کنید، استفاده از پارکینگ رایگان است و نیاز به رزرو مکان یا پرداخت هزینه نیست. هتل فروم پارک بانکوک برای سفرهای تجاری و اداری نیز امکاناتی مانند سالن کنفرانس و اتاق های جلسه در نظر گرفته است که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید. خدمات نظافتی مانند اتوشویی و خشک شویی همیشه در دسترس شما هستند.

خدمات پذیرایی:

رستوران هتل فروم پارک بانکوک انواع غذاهای مشهور تایلندی و غربی را آماده می کند و در همه ساعات روز آماده خدمت رسانی است. انواع دسرها، پیش غذاها و غذاهای اصلی با بهترین کیفیت در اختیار شما است. کافی شاپ این هتل نیز انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای شما آماده می کند. شما می توانید از نوشیدنی های مشهور تایلندی و آبمیوه های طبیعی این کافی شاپ استفاده کنید. همچنین شما می توانید از ساعت 7 تا 10 صبح صبحانه خود را در اتاق تان میل کنید. این هتل درمیان هتل های بانکوک از رتبه ی مناسبی برخوردار است.

 

[caption id="attachment_2183" align="aligncenter" width="780"]هتل فروم پارک بانکوک
هتل فروم پارک بانکوک[/caption]

خدمات سلامتی و ورزشی:

هتل فروم پارک بانکوک دارای یک سالن مجهز ورزشی است که می توانید برنامه ورزشی روزنامه خود را در آن انجام دهید بعد از انجام ورزش می توانید از مرکز اسپا این هتل استفاده کنید، امکانات سونا، جکوزی و ماساژ در این مرکز به شما  ارائه می شود.

هتل فروم پارک بانکوک دارای یک استخر بزرگ در فضای باز است که در آن از شنا زیر آفتاب لذت خواهید برد. این استخر قسمت خاصی را هم برای شنای کودکان در نظر گرفته است. در کنار استخر یک تراس برای آفتابگیری ساخته شده است که در آن تخت های راحتی برای آفتابگیری قرار دارد هتل فروم پارک بانکوک یک زمین بزرگ گلف نیز برای کسانی که به این ورزش علاقه دارند، مهیا کرده است.

قوانین هتل فروم پارک

  • استعمال سیگار در فضای هتل ممنوع  است اما هتل برای افراد سیگاری محوطه ای را در نظر گرفته که می توانند در آنجا سیگار بکشند.
  • به یاد داشته باشید که مهمانان هتل نمی توانند حیوانات را به داخل هتل بیاروند.
  • در هنگام ورود به هتل توجه داشته باشید که افراد بالای 12 سال بزرگسال حساب می شوند و اقامتشان در هتل دارای هزینه است اما اقامت افراد زیر این سن در هتل رایگان می باشد.

علاوه بر تمامی خدمات هتل فروم پارک بانکوک، رفتار و برخورد خوب کارکنان هتل باعث می شود تا اقامت در هتل فروم پارک بانکوک همیشه در خاطرتان بماند، کارکنان هتل فروم پارک بانکوک به زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند، هر سؤالی که داشتید می توانید از کارکنان بپرسید؛ آن ها به بهترین وجه شما را راهنمایی خواهند کرد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط بانکوک  ، هتل های بانکوک ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080