هتل دوسیت تانی پاتایا

هتل دوسیت تانی پاتایا

کشور تایلند مقصدی زیبا برای تفریح و گشت و گذار است. پاتایا یکی از مهم ترین شهرهای تایلند است که در ایالت کانبوری قرار دارد. در واقع پاتایا در سواحل شرقی تایلند قرار گرفته است. اگر قصد سفر به پاتایا را دارید هتل دوسیت تانی پاتایا پیشنهادی لوکس برای اقامت شما خواهد بود. این هتل 5 ستاره در نزدیکی سواحل پاتایا قرار گرفته است و تنها یک دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. اگر قصد اقامت در هتل دوسیت تانی پاتایا را دارید مقاله زیر را از دست ندهید!

موقعیت هتل دوسیت تانی پاتایا

هتل دوسیت تانی پاتایا در نزدیکی خلیج پاتایا احداث شده است که از چشم انداز زیبا و منحصر به فرد رو به دریا برخوردار است. تنها با 5 دقیقه پیاده روی به مراکز تفریحی ساحلی پاتایا خواهید رسید. فروشگاه، مراکز تفریحی، بار، رستوران و... در این مراکز وجود دارد. این هتل 5 ستاره از بازار روی آب پاتایا حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد. یکی از جاذبه های گردشگری جالب شهر پاتایا الفنت ویلیج است که در ۷ کیلومتری هتل دوسیت تانی قرار دارد.  هتل دوسیت تانی پاتایا ۱۲۰ دقیقه با فرودگاه از طریق اتوموبیل فاصله دارد. شبکه وسیله نقلیه عمومی در یک کیلومتری هتل در دسترس شما خواهد بود.

آدرس:                       240/2 Pattaya Beach Road, Noord-Pattaya, Pattaya, Thailand 20150

[caption id="attachment_2149" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پاتایا
هتل دوسیت تانی پاتایا[/caption]

اتاق های هتل دوسیت تانی پاتایا

هتل 5 ستاره دوسیت تانی هتلی مجلل و با شکوه است که ۴۶۰ اتاق دارد. این هتل 8 طبقه است. اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت، دولوکس و سوپرویور در این هتل برای اقامت شما موجود است. هتل دوسیت تانی پاتایا توسط باغ های استوایی احاطه شده است و ساختمان اصلی آن در سال ۲۰۰۴ بازسازی شده است. لابی با شکوه و بزرگ هتل در ابتدا از شما استقبال خواهد کرد. برای تک تک اتاق ها بالکن های اختصاصی طراحی شده است. این بالکن ها چشم اندازی رو به دریا و باغ های زیبای هتل دارد. اتاق ها همگی دارای دکوراسیون منحصر به فرد تایلندی هستند.

تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن در تمامی اتاق ها وجود دارد. همچنین حمام اختصاصی با دوش و وان، سشوار از جمله موارد بهداشتی در هر اتاق است. کف اتاق های هتل موکت است و دارای تهویه مطبوع بسیار عالی می باشند. اینترنت، تخت کینگ سایز و گاوصندوق و مینی بار جزو سایر امکانات تمامی اتاق ها هستند. اقامت در اتاق های شیک و راحت هتل دوسیت تانی پاتایا اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه ناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_2150" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پاتایا
هتل دوسیت تانی پاتایا[/caption]

خدمات هتل دوسیت تانی پاتایا

خدمات و امکانات زیادی در هتل دوسیت تانی پاتایا برای استفاده شما وجود دارد. صندوق امانات، صرافی، دستگاه خود پرداز، چند مغازه برای خرید سوغات، آرایشگاه و سالن زیبایی، کیوسک روزنامه فروشی، اتاق کنفرانس، اتاق تلویزیون و اینترنت در لابی به مهمانان هتل ارائه می شود. پارکینگ یا گاراژ، خشکشویی، خدمات پزشکی، سرویس نگه‌داری کودکان، خانه داری، کرایه ماشین، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه در اتاق، اتاق های پاک و بدون سیگار، پذیرش شبانه روزی، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات تورها، کرایه ماشین و... نیز جز خدماتی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

کارکنان هتل دوسیت تانی پاتایا با روی خوش از شما پذیرایی می کنند و با رفتاری حرفه ای خواسته های شما را برطرف خواهند کرد. کارکنان به زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. نظافت و تمیزی هتل دوسیت تانی پاتایا ساعاتی به یاد ماندنی برای شما خواهد ساخت. ساعت ورود به هتل ۱۴ و ساعت خروج از هتل نهایت ۱۲ ظهر است.

[caption id="attachment_2151" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پاتایا
هتل دوسیت تانی پاتایا[/caption]

 

رستوران های هتل دوسیت تانی پاتایا

برای سرو انواع غذا و نوشیدنی می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های هتل دوسیت تانی پاتایا مراجعه کنید.

  • رستوران کَسکِید (Cascade): انواع غذاهای تایلندی و بین المللی به صورت بوفه باز در این رستوران سرو می شود. این رستوران در سه وعده غذایی به شما خدمت رسانی می کند.
  • رستوران بی اینترنشنال اسکوئرز  (Bay International Skewers): غذاهای بین المللی در دو وعده ناهار و شام را می توانید در این رستوران میل کنید.
  • رستوران پیک  (The Peak): اگر خواستید در هتل دوسیت تانی پاتایا غذای چینی میل نمایید به این رستوران بروید.
  • دوسیت گورمت  (Dusit Gourmet):انواع شیرینی های دل چسب به همراه چای یا قهوه در این کافه سرو می شود. این کافه که در کنار لابی قرار گرفته است هر روز از ساعت 13 تا 18 آماده پذیرایی از مهمانان است.
  • چابا (Chaba): این رستوران در کنار استخر به سرو غذا، نوشیدنی و چای می پردازد.
  • لاگون (Lagoon): غذاهای مختلف در کنار سالاد در این کافه رستوران که در کنار استخر است سرو می شود.
[caption id="attachment_2152" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پاتایا
هتل دوسیت تانی پاتایا[/caption]

امکانات تفریحی ورزشی هتل دوسیت تانی پاتایا

در باغ های زیبا و استوایی هتل دوسیت تانی پاتایا چند استخر آب روباز، جکوزی، صندلی و چترهای حمام آفتاب وجود دارد. در روزهای گرم سال به آب تنی و انواع ورزش های آبی مانند قایق سواری، اسکی روی آب و جت اسکی بپردازید و هیجان را تجربه کنید. هتل دوسیت تانی یک مرکز تندرستی با سونا، اتاق بخار، خدمات سلامت، ماساژ، سالن بدن سازی دارد. هم چنین امکانات تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، اسکواش و ایروبیک به مهمانان ارائه می شود. یک زمین بازی برای کودکان هم در این هتل ساخته شده است تا خیال مشتریان از بابت سرگرمی برای فرزند دلبندشان راحت باشد.

[caption id="attachment_2153" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پاتایا
هتل دوسیت تانی پاتایا[/caption]

آژانس سفری دیگر مجری متخصص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، هتل های پاتایا و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080