هتل هیلتون پاتایا

هتل هیلتون پاتایا

شهر پاتایا یکی از شهرهای کشور تایلند است که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این شهر هتل های لوکس بسیاری مانند هتل هیلتون پاتایا را دارد تا مردم به راحتی بتوانند از جاذبه های گردشگری پاتایا از جمله جزیره مرجان، ساحل جومنتین، آکواریوم  و دنیای زیر آب پاتایا و جاهای دیگر دیدن کنند. هتل هیلتون پاتایا با فراهم کردن امکانات بسیار مناسب برای مسافران خود، باعث شده است سفر آن ها تبدیل به خاطره ای خوش و بیادماندنی شود.

پاتایا و هتل های شهر

پاتایا و سواحل زیبای این شهر یکی از علل اصلی جذب گردشگران به منطقه شده است. سرگرمی های عالی، مکان های دیدنی شهر و جذب روز افرون توریست ها، باعث شده است افراد روز به روز امکانات هتل های خود را افزایش دهند. هتل های مختلفی در سطح شهر وجود دارند. این هتل ها از نظر موقعیت جغرافیایی، درجه بندی و همچنین امکاناتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت هستند. این تفاوت ها باعث شده است که هزینه و بهایی که افراد برای محل اقامت خود در پاتایا می پردازند نیز نوساناتی داشته باشد. بدیهی است که هزینه اقامت در یک هتل 5 ستاره لوکس همانند هتل هیلتون پاتایا، با موقعیت عالی و خدماتی بی نظیر، بسیار متفاوت با یک هتل درجه 3 می باشد. تنوع موجود در هتل های شهر باعث شده است افراد بتوانند به راحتی از میان هتل های موجود، یکی را متناسب با شرایط و اولویت های خود انتخاب کنند. امروزه انتخاب بسیاری از افراد، هتل هیلتون پاتایا می باشد.

[caption id="attachment_2121" align="aligncenter" width="780"]هتل هیلتون پاتایا
هتل هیلتون پاتایا[/caption]

 

موقعیت جغرافیایی هتل هیلتون پاتایا

هتل هیلتون پاتایا یک هتل 5 ستاره است که با داشتن موقعیت جغرافیایی عالی و برخورداری از چشم اندازهای ساحلی مورد توجه افراد قرار گرفته است. هتل هیلتون پاتایا در فاصله معقولی از فرودگاه بین المللی قرار گرفته است؛ بنابراین با طی مسافتی حدود 1 ساعت و نیم از هتل به فرودگاه می رسید. یکی از مزیت های هتل هیلتون پاتایا این است که در کنار فستیوال مرکزی قرار گرفته است؛ به طوری که شما می توانید هر لحظه که می خواهید خود را به این پاساژ بزرگ برسانید. فستیوال مرکزی بزرگ ترین مرکز خرید و تفریحی این منطقه می باشد. این هتل در یکی از بهترین مکان های شهر پاتایا قرار گرفته است، به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد می باشد. چشم انداز بی نظیر و عالی این هتل به ساحل، تبدیل به یکی دیگر از علل اصلی انتخاب آن در میان هتل های دیگر شده است. از این هتل به بیش از 300 مرکز خرید و رستوران می توانید به صورت مستقیم دسترسی داشته باشید. این هتل از بهترین هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_2120" align="aligncenter" width="780"]هتل هیلتون پاتایا
هتل هیلتون پاتایا[/caption]

 

امکانات هتل هیلتون پاتایا

هتل هیلتون پاتایا امکانات بسیار خوبی برای مسافران خود فراهم کرده است. در میان امکانات مختلفی که این هتل برای مسافران خود فراهم کرده است می توان به سالن کنفرانس، پارکینگ، خشکشویی، صرافی و خدمات فکس اشاره کرد. وجود فروشگاه در هتل باعث شده است مسافران هر آنچه که نیاز داشته باشند را بتوانند به راحتی تهیه کنند. یکی از امکانات بسیار جذاب هتل، رستوران و کافه این هتل می باشد. رستوران هتل منظره ای بسیار عالی از خلیج برای مسافران فراهم می کند؛ بنابراین مسافران می توانند یک روز عالی را با صرف صبحانه ای بی نظیر و یک چشم انداز زیبا شروع کنند. این رستوران انواع غذاهای بین المللی را در مقابل مهمانان خود طبخ می کند و با داشتن آشپزخانه ای باز، آن ها را در لذت آشپزی نیز شریک می کند. کافه این هتل نیز در پشت بام قرار گرفته است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد برای مسافران سرو می شود. در کنار تمامی این امکانات تفریحی می توانید از اینترنت وای فای رایگان نیز بهره ببرید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_2119" align="aligncenter" width="780"]هتل هیلتون پاتایا
هتل هیلتون پاتایا[/caption]

 

اتاق های هتل هیلتون پاتایا

هتل هیلتون 5 ستاره پاتایا برای مسافرین خود حدود 300 اتاق فراهم کرده است. این اتاق ها شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، سوئیت دولوکس، سوئیت جونیور و اتاق های رو به ساحل و استاندارد می شوند. هر یک از این اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، سرویس بهداشتی مجهز، سشوار، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی، صندوق امانت و غیره می باشد. این اتاق ها با داشتن کفپوش چوبی، اتاق های بزرگ و بالکن های اختصاصی، حس خوب خانه را به مهمانان خود می دهند. این هتل با ارائه خدمات اتاق 24 ساعته، راحتی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

[caption id="attachment_2118" align="aligncenter" width="780"]هتل هیلتون پاتایا
هتل هیلتون پاتایا[/caption]

 

امکانات ورزشی هتل هیلتون پاتایا

هتل هیلتون پاتایا خدمات ورزشی و تفریحی مسافران را نیز به خوبی فراهم کرده است. این هتل برای مسافران گران قدر خود امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام و ماساژ نیز تعبیه کرده است. هتل هیلتون پاتایا خدمات منحصر به فرد برای کودکان را نیز فراموش نکرده است. با وجود امکاناتی نظیر استخر کودکان، امکان پرستاری از کودک، تخت کودک، صندلی های مخصوص کودک و منو غذایی مخصوص کودکان، بسیار مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080