هتل آی رزیدنس بانکوک

هتل آی رزیدنس بانکوک

شهر بانکوک یکی از شهرهای تایلند پایتخت این شهر نیز می باشد. این شهر در نسبت به شهرهای مختلف جهان دارای بیشترین تعداد توریست در سطح جهان می باشد و هتل های زیادی دارد که یکی از این هتل ها، هتل آی رزیدنس بانکوک می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر بانکوک است که دارای بهترین امکانات اقامتی برای مسافرین و گردشگران این شهر می باشد. این هتل تمامی تلاش خود را می کند تا بیشترین امکانات را با بهترین خدمات ارائه دهد تا مسافرین یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این شهر داشته باشند. در اینجا برای آشنایی با این هتل با ما همراه شوید.

[caption id="attachment_2091" align="aligncenter" width="780"]هتل آی رزیدنس بانکوک
هتل آی رزیدنس بانکوک[/caption]

شهر بانکوک

همانطور که گفته شد، شهر بانکوک یکی از شهرهای تایلند است که در کنار رود چائو فرایا و در نزدیکی خلیج تایلند قرار گرفته است. این شهر در سال 2004، برای حمل و نقل مسافرین ، مترو را تاسیس کرده است. این شهر در بین مردم خود به عنوان شهر فرشتگان خوانده می شود. به گونه ای می توان گفت که این شهر دارای آسمان خراش ها، هتل های لوکس و مدرن فراوان، فرودگاه بین المللی و مراکز تجاری است. شهر بانکوک به خاطر داشتن معابد بودایی مشهور شده است و بیشتر گردشگران این شهر از این معابد بی نظیر بازدید می کنند.

[caption id="attachment_2087" align="aligncenter" width="780"]هتل آی رزیدنس بانکوک
هتل آی رزیدنس بانکوک[/caption]

 

هتل آی رزیدنس بانکوک

این هتل در منطقه تجاری سیلوم ساخته شده است. هتل آی رزیدنس بانکوک هتلی سه ستاره است. به علت اینکه این هتل بعد از خطر مترو قرار دارد، می توان گفت دسترسی به آن آسان است. این هتل زیبا در فاصله کمی از مرکز خرید قرار دارد و در صورتی که بخواهید به این مرکز خرید بروید می توانید با کمی پیاده روی و کمی گردش به این مکان برسید. این هتل از امکانات خوبی برخوردار است و بهترین خدمات را ارائه می دهد.

اتاق های هتل آی رزیدنس بانکوک

این هتل زیبا دارای 122 اتاق می باشد واتاق ها دارای تخت هایی یک نفره و دو نفره و یا خانوادگی هستند. در این اتاق ها می توانید به اینترنت بی سیم دسترسی داشته باشید. هتل آی رزیدنس بانکوک دارای امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه هوا، تلفن، صندوق امانات و .. می باشد. البته این اتاق ها دارای حمام های مجزا و تمیز است که می توانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که بخواهید بعداظهر خود را در اتاق بگذرانید می توانید از چای ساز و یا قهوه ساز موجود در اتاق استفاده کنید و بهترین نوشیدنی ممکن را برای خود درست کنید و در فضایی راحت نوش جان کنید.

[caption id="attachment_2092" align="aligncenter" width="780"]هتل آی رزیدنس بانکوک
هتل آی رزیدنس بانکوک[/caption]

 

رستوران هتل آی رزیدنس بانکوک

این رستوران در فضایی دنج و راحت طراحی شده و مسافرین و گردشگران می توانند با خیالی راحت و آسوده غذای خود را میل کنند. در این هتل بهترین غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شوند. هر غذایی که می خواهید می توانید از منو سفارش دهید و خدمات رستوران در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما فراهم می کنند و در اختیار شما می گذارند.

کافی شاپ هتل آی رزیدنس بانکوک نیز هر نوشیدنی که مسافرین بخواهند در فضایی دلچسب به آنها ارائه می دهد و تمامی نوشیدنی های فصل را می توانید در آنجا میل کنید. این هتل از بهترین هتل های بانکوک بشمار میاید.

[caption id="attachment_2090" align="aligncenter" width="780"]هتل آی رزیدنس بانکوک
هتل آی رزیدنس بانکوک[/caption]

 

[caption id="attachment_2089" align="aligncenter" width="780"]هتل آی رزیدنس بانکوک
هتل آی رزیدنس بانکوک[/caption]

سایر خدمات هتل آی رزیدنس بانکوک

در هتل آی رزیدنس بانکوک می توانید امکانات مختلفی مانند سونا، جکوزی، فضای سبز، پارک بازی برای کودکان و سالن ورزشی بهره ببرید. این هتل زیبا برای مسافرینی که بخواهند جلسات کاری خود را در آن برگزار کنند، بهترین امکانات و اتاق هایی مجزا را قرار داده است. در این هتل برای دوست داران بازی بیلیارد نیز مکانی فراهم شده است تا این افراد بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

هتل آی رزیدنس بانکوک برای مسافرینی که بخواهند در شهر تفریح کنند، تورهای گردشی و تفریحی در شهر قرار داده است. این مسافرین با استفاده از این تورها می توانند از بهترین نقاط گردشگری شهر دیدن کنند. البته ناگفته نماند که در قسمت پشت بام هتل آی رزیدنس بانکوک یک چایخانه وجود دارد که می توانید در آنجا از فضای عالی و زیبای شهر لذت ببرید و بهترین چای شهر را نوش جان کنید.

در این هتل برای اینکه بتوانید به مناطق مختلف شهر بروید، خدمات حمل و نقل مسافر ارائه می شود و با آنها می توانید به هر جایی که می خواهید بروید و تفریح و گردش کنید.

هتل آی رزیدنس بانکوک از بهترین هتل های بانکوک است که با اقامت در این هتل می توانید تجربه ای بیاد ماندنی برای خود و خانواده خود ثبت کنید. این هتل با تمامی امکانات توانسته رضایت مشتری را کسب کند و تبدیل به پاتوقی دائمی برای گردشگران تور تایلند شود. این هتل خدمات را با هزینه کم و مقرون به صرفه برای مسافرین تور ارائه می دهد. منتظر حضور شما در هتل آی رزیدنس بانکوک هستیم.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط بانکوک  ، هتل های بانکوک ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080