هتل سنتارا پاتایا

هتل سنتارا پاتایا

پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. سالیانه مسافرین بسیاری از ایران به مقصد این شهر سفر می کنند. هتل سنتارا پاتایا که در مرکز این شهر قرار گرفته است یکی از بهترین هتل های این شهر است که مسافرین شهر پاتایا می توانند در طول مدت اقامت خود از آن استفاده کنند.

معرفی هتل سنتارای شهر پاتایا

این هتل یکی از هتل های چهار ستاره شهر زیبای پاتایا است. سالیانه مسافرین بسیاری از ایران و دیگر کشورهای جهان به مقصد پاتایا پرواز می کنند. هتل سنتارا که در مرکز این شهر و در منطقه ای به نام سنترال پاتایا واقع شده است و دارای امکانات خوبی است مورد توجه تعداد بسیاری از این مسافرین و تورهای مسافرتی است. فاصله هتل سنتارا پاتایا تا مراکز مهم تجاری و تفریحی شهر پاتایا بسیار کم است.

به عنوان مثال فاصله هتل تا ساحل شهر پاتایا در حدود ده دقیقه است. همچنین فاصله این هتل تا آلکازار شو که یکی از جاذبه های توریستی شهر است نیز در همین حدود است. فاصله کم هتل سنتارا از مراکز مهم و موقعیت ویژه آن باعث شده تا بسیاری از مهمانان هتل سنتارا در اغلب موارد پیاده روی و گردش در شهر را به استفاده از وسایل نقلیه ترجیح دهند. همچنین یکی از بزرگترین مراکز درمانی و بیمارستان های ویژه شهر پاتایا در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. اگرچه شاید نکته کم اهمیتی به نظر بیاید، ولی نمی توان از آن به سادگی عبور کرد.

امکانات هتل چهار ستاره سنتارا پاتایا

این هتل زیبا و لوکس تقریباً همه امکانات یک هتل چهار ستاره و درجه یک بین المللی را دارا است. از جمله امکانات هتل سنتارا پاتایا می توان به این موارد اشاره داشت: رستوران اختصاصی هتل سنتارا، دارا بودن استخر روباز به همراه سونا، جکوزی و سالن بدنسازی و مجهز بودن به سالن های ماساژ مخصوص خانم ها و آقایان، مجهز بودن به اینترنت بی سیم تقریباً در تمام فضای هتل، دارا بودن سالن های ورزشی، کنفرانس و تماشای فیلم ویژه، داشتن چندین بار و فضای مناسب جهت استراحت مسافرین هتل، همچنین به این دلیل که هتل دقیقاً در مرکز شهر قرار گرفته است دسترسی به سیستم های حمل و نقل عمومی و خصوصی نیز در آن بسیار ساده است؛ و درواقع مسافرین هر زمانی که قصد داشته باشند از هتل خارج شوند و در شهر به گردش و تفریح بپردازند می توانند این کار را انجام دهند.

[caption id="attachment_2077" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا پاتایا
هتل سنتارا پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل سنتارا پاتایا

اتاق های هتل سنتارا پاتایا دارای امکانات ویژه ای است. به همین خاطر است که این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر شناخته می شود. از جمله این امکانات می توان به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن اختصاصی، مینی بار، یخچال، دارا بودن سرویس بیست و چهار ساعته، بالکن، صندوق امانات، سیستم تهویه مناسب و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_2078" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا پاتایا
هتل سنتارا پاتایا[/caption]

انواع اتاق های هتل سنتارا پاتایا

هتل سنتارا پاتایا بسته به میزان هزینه ای که می خواهید برای هتل داشته باشید آمادگی میزبانی از هر مهمانی را دارد. هتل دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت، اتاق های دولوکس، اتاق های خانوادگی و استاندارد است. از این رو برای هر مسافری با هر میزان بودجه ای مناسب است. هزینه رزرو اتاق در هتل سنتارا برای هر تخت تقریباً حدود بیست و پنج دلار است؛ که این میزان ممکن است با توجه به امکانات دلخواه مشتری کمی نوسان قیمت داشته باشد. استفاده از استخر، وای فای، فضاهای عمومی هتل و غیره نیز برای همه ساکنین هتل رایگان است.

امکانات ویژه هتل سنتارا پاتایا

اگر هنوز نمی دانید چرا باید در سفر به پاتایا هتل سنتارا را انتخاب کنید بگذارید کمی از مزایای ویژه این هتل صحبت کنیم. بی شک دارا بودن سالن کنفرانس مجهز یکی از مهم ترین مزایای این هتل شهر پاتایا است. وجود سالن کنفرانس برای شرکت ها و اداراتی که سفرهای تجاری دارند بسیار عنصر مهمی است. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

داشتن فضاهای ویژه ورزشی نکته دیگری است که در هتل سنتارا پاتایا با آن روبرو می شوید. سالیانه تیم های ورزشی و ورزشکاران بسیاری برای برپایی اردوهای تدارکاتی و تمرینی به این شهر ساحلی سفر می کنند. دارا بودن سالن بدن سازی، مجهز بودن به استخر و سالن های سونای خشک و بخار و همچنین داشتن جکوزی از جمله مواردی است که تیم ها و ورزشکاران به آن نیاز دارند. رستوران و کافه های این هتل رؤیایی نیز از تنوع بالایی برخوردار است. در رستوران هتل سنتارا اغلب غذاهای تایلندی سرو می شود. ولی غذاهای بین المللی خوبی نیز دارد. کافه استخر بلو و کافه لابی دو کافه بزرگ هتل سنتارا هستند که در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان و مهمانان هتل هستند.

[caption id="attachment_2079" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا پاتایا
هتل سنتارا پاتایا[/caption]

 

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080