هتل ایستین پاتایا

هتل ایستین پاتایا

اگر به دنبال یکی از هتل های 4 ستاره و خوب در پاتایا هستید ما به شما هتل ایستین پاتایا را معرفی می کنیم. پاتایا این روز ها گردشگران بسیاری را از شهر ها و کشور های مختلف، از جمله ایران به سوی خود جذب می کند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و هنوز هتل محل اقامت تان را انتخاب نکرده اید، مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید. شما با خواندن این مقاله می توانید با هتل ایستین و خدمات و امکانات آن آشنا شده و بهتر تصمیم گیری کنید.

[caption id="attachment_2055" align="aligncenter" width="780"]هتل ایستین پاتایا
هتل ایستین پاتایا[/caption]

هتل ایستین پاتایا

هتل ایستین پاتایا یک هتل بسیار خوب در مرکز شهر پاتایا می باشد. این هتل در کنار ساحل بنا شده و تا ساحل تنها 500 متر فاصله دارد. البته فاصله ی هتل تا فرودگاه سووارنابومی در حدود 30 دقیقه می باشد. پذیرش و درخواست اتاق در ساعت 14 و تحویل و تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می شود. ورود حیوان به هتل ایستین پاتایا ممنوع می باشد. هم چنین این هتل فاصله ی بسیار نزدیکی با منطقه ی گردشگری واکینگ استریت و اسکله ی بالی های پیر دارد. علاوه بر این هزینه ی اقامت کودکان بین 3 تا 16 سال در این هتل کاملاً رایگان می باشد. در کل هتل ایستین پاتایا یکی از بهترین های 4 ستاره شهر محسوب می شود و شما در سفر به پاتایا و تایلند می توانید در این هتل اقامت کنید.

امکانات اتاق ها در هتل ایستین پاتایا

هتل ایستین پاتایا شامل 268 اتاق می باشد. اتاق ها به صورت 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و دولوکس می باشند. شما بنا به نیاز تان می توانید از هر یک از اتاق ها استفاده کنید. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، تلفن و گاو صندوق موجود می باشد. شما هم چنین می توانید از حمام و سشوار و صندوق امانات نیز استفاده کنید. اینترنت پر سرعت رایگان نیز در اتاق ها در دسترس مسافرین قرار گرفته است. علاوه بر این ها شما می توانید از سیستم تهویه مناسب و هم چنین یخچال اتاق استفاده کنید. اتاق ها دارای تراس با منظره ای زیبا و باور نکردنی می باشند و شما می توانید از منظره ی زیبای پاتایا در اتاق تان لذت ببرید.

[caption id="attachment_2057" align="aligncenter" width="780"]هتل ایستین پاتایا
هتل ایستین پاتایا[/caption]

امکانات ورزشی و تفریحی هتل ایستین پاتایا

در هتل ایستین پاتایا مانند سایر هتل های شهر امکانات تفریحی نظیر میز بیلیارد و سالن بدنسازی وجود دارند و شما بر اساس علایق تان می توانید از هر یک از امکانات تفریحی و ورزشی استفاده کنید. هم چنین این هتل دارای یک استخر روباز برای طرفداران شنا می باشد و در اوقات فراغت تان می توانید تنی به آب زده و لذت ببرید. البته این هتل یک استخر سرپوشیده نیز دارد که از امکانات آن هم می توانید بهره مند شوید. علاوه بر این سونا و جکوزی نیز در هتل ایستین پاتایا موجود می باشد. بعد از یک ورزش مفصل می توانید از خدمات ماساژ هتل ایستین پاتایا هم استفاده کنید. به صورت کلی هتل ایستین پاتایا امکانات ورزشی و تفریحی بسیار خوبی نسبت به قیمتش دارد. این هتل درمیان هتل های تایلند ، در رتبه مناسبی واقع شده است.

[caption id="attachment_2058" align="aligncenter" width="780"]هتل ایستین پاتایا
هتل ایستین پاتایا[/caption]

امکانات عمومی هتل ایستین پاتایا

این هتل دارای یک رستوران می باشد و شما با هر ذائقه ای که داشته باشید، می توانید غذای مورد علاقه تان را در این رستوران پیدا کنید. علاوه بر رستوران، این هتل دارای فروشگاه و کافی شاپ نیز می باشد و شما برای خرید های مختصر خود لازم نیست از هتل خارج شوید. هم چنین هتل ایستین پاتایا دارای یک پارکینگ اختصاصی می باشد و مسافران می توانند وسیله ی نقلیه شان را در این پارکینگ پارک کنند. برای رفاه حال مسافران، این هتل دارای آسانسور می باشد. هم چنین گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اینترنت وای فای در تمامی بخش های هتل و علی الخصوص در اتاق ها موجود می باشد. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_2059" align="aligncenter" width="780"]هتل ایستین پاتایا
هتل ایستین پاتایا[/caption]

خدمات هتل ایستین پاتایا

خدمات گوناگونی در هتل ایستین پاتایا ارائه می شود، از آن جمله می توان به خدمات روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد. این هتل کاملاً تمیز و مرتب می باشد و اتاق ها و دیگر فضا های هتل همیشه نظافت می شوند. هم چنین خشکشویی نیز در هتل وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این ها اتاقی مخصوص افراد سیگاری، تعبیه شده است که می توانند در این اتاقک ها سیگار بکشند. صرافی نیز جهت خرید ارز مورد نیاز تان در هتل موجود می باشد و شما می توانید از طریق خدمات چاپ، کپی و فاکس کار های تان را انجام دهید. ترانسفر فرودگاهی را نیز نباید فراموش کنیم. شما برای رفت و آمد به هتل می توانید از ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی استفاده کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080