هتل بوتیک سیتی پاتایا

هتل بوتیک سیتی پاتایا

هتل بوتیک سیتی پاتایا یکی از هتل های بسیار خوب کشور تایلند و منطقه ی پاتایا می باشد. هرساله گردشگران بسیاری به قصد استفاده از جاذبه های گردشگری به این شهر سفر می کنند. دغدغه و نگرانی بسیاری از افراد در سفر به پاتایا و هر شهر دیگری محل اقامت مناسب می باشد. ما هتل بوتیک سیتی پاتایا را به شما معرفی می کنیم. این هتل 4 ستاره بوده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. در ادامه نیز برای آشنایی بیش تر شما با هتل، اطلاعاتی درباره ی آن ارائه کرده ایم.

معرفی هتل بوتیک سیتی پاتایا

هتل بوتیک سیتی پاتایا یکی از هتل های معروف پاتایا با درجه کیفیت 4 می باشد. فاصله این هتل تا اسکله بالی های پیر 2.3 کیلومتر می باشد. هم چنین هتل بوتیک سیتی پاتایا در فاصله ی 650 متری با خیابان توریستی واکینگ استریت قرار دارد. مسافت بین هتل بوتیک سیتی پاتایا تا مرکز خرید فستیوال سنترال پاتایا در حدود 1.8 کیلومتر می باشد. علاوه بر این شما با 9 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید. در مجموع می توان گفت این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بهره مند می باشد و تقریباً در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله ی بسیار نزدیکی با نقاط گردشگری و توریستی شهر دارد. این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که با رزرو اتاق در هتل بوتیک سیتی پاتایا، شما در یک هتل بسیار خوب اقامت خواهید کرد.

[caption id="attachment_2044" align="aligncenter" width="780"]هتل بوتیک سیتی پاتایا
هتل بوتیک سیتی پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل بوتیک سیتی پاتایا

هتل بوتیک سیتی پاتایا دارای 350 اتاق می باشد و به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره یک هتل شلوغ و پر ظرفیت محسوب می شود. شما در هر زمانی که به این هتل مراجعه کنید، با مشکل کمبود اتاق مواجه نخواهید شد. اتاق ها به صورت یک تخته تا 4 تخته و خانوادگی و استاندارد طراحی شده اند. امکانات اتاق شامل، حمام، یخچال، کتری برقی، قهوه ساز و مینی بار می شود. شما هم چنین می توانید از تلویزیون ال سی دی و ماهواره نیز بهره مند شوید. اگر مایل باشید می توانید صبحانه تان را در اتاق سرو نمایید. سیستم تهویه اتاق بسیار خوب می باشد و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد. شما هم چنین می توانید از اینترنت رایگان در اتاق تان استفاده کنید. یک گاوصندوق نیز برای قرار دادن اشیاء گران قیمت در هر اتاق در نظر گرفته شده است. از دید گردشگران هتل بوتیک پاتایا درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_2045" align="aligncenter" width="780"]هتل بوتیک سیتی پاتایا
هتل بوتیک سیتی پاتایا[/caption]

امکانات تفریحی و ورزشی هتل بوتیک سیتی پاتایا

امکانات رفاهی و ورزشی مختلفی در هتل بوتیک سیتی پاتایا برای شما در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان به استخر روباز اشاره کرد، که در هر موقع از شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین بعد از شنا می توانید از امکانات ماساژ نیز بهره مند شوید. علاوه بر این ها شما می توانید از باشگاه بدنسازی نیز استفاده کنید. البته در این مجموعه برای کودکان نیز سالنی برای بازی در نظر گرفته شده است و شما می توانید با خیال راحت کودکان تان را به این سالن بازی ببرید.

[caption id="attachment_2046" align="aligncenter" width="780"]هتل بوتیک سیتی پاتایا
هتل بوتیک سیتی پاتایا[/caption]

امکانات عمومی هتل بوتیک سیتی پاتایا

امکانات مختلفی در هتل بوتیک سیتی پاتایا به صورت کلی وجود دارد. از این میان می توان به وجود یک رستوران بزرگ که انواع غذا های مختلف در آن طبخ می شود، اشاره کرد. هم چنین در این هتل پارکینگ رایگان نیز برای پارک کردن وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس و نشست ها از دیگر امکانات رفاهی برای تجار می باشد. اینترنت رایگان نیز در تمامی فضای هتل در دسترس همگان می باشد. شما هم چنین می توانید از لاندری، بوفه، کافی شاپ، فروشگاه و بار نیز استفاده کنید. امکانات هتل بوتیک سیتی پاتایا سبب شده تا درمیان هتل های تایلند، مورد تایید مسافران واقع گردد و رتبه بالایی دریافت کند.

[caption id="attachment_2047" align="aligncenter" width="780"]هتل بوتیک سیتی پاتایا
هتل بوتیک سیتی پاتایا[/caption]

خدمات هتل بوتیک سیتی پاتایا

جهت رفاه حال مسافران خدمات مختلفی در این هتل ارائه می شود. خدماتی نظیر کمک به سالمندان و معلولان و آسانسور از جمله خدمات کاربردی هتل بوتیک سیتی پاتایا می باشد. هم چنین در این هتل یک اتاق صرافی برای تبدیل ارز موجود می باشد. اگر کار فاکس و چاپ و کپی نیز داشته باشید، می توانید از این خدمات بهره مند شوید. نظافت اتاق ها و محیط هتل به صورت 24 ساعته و تمام وقت انجام می شود. در این هتل اتاقی مخصوص افرادی می خواهند سیگار بکشند، نیز تعبیه شده است و می توانید از آن استفاده کنید. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود و خدمه و پرسنل همواره پاسخ گوی شما خواهند بود. پرسنل به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط می باشند و می توانید هر گونه سؤالی دارید، از آن ها بپرسید. خشکشویی و اتوکشی هم در هتل موجود است و در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080