هتل گرند هریتیج پاتایا

هتل گرند هریتیج پاتایا

به هر کجای دنیا که بروید به دنبال هتلی خوب برای اقامت در آن هستید تا بتوانید در آن استراحت کنید و از بهترین امکانات آن استفاده کنید. در زمان سفر به پاتایا ما هتل گرند هریتیج پاتایا را به شما پیشنهاد می کنیم تا از بهترین امکانات روز استفاده کنید. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر پاتایا است که هر فردی آرزو دارد در این هتل زیبا اقامت کند تا لحظاتی خوبی را در کنار خانواده در آن بگذراند. هتل گرند هریتیج پاتایا امکانات استراحتی و تفریحی خوبی برای مسافرین شهر پاتایا دارد. با اقامت در این هتل لحظات خوبی در انتظار شما خواهد بود.

[caption id="attachment_2035" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند هریتیج پاتایا
هتل گرند هریتیج پاتایا[/caption]

هتل گرند هریتیج پاتایا

 این هتل دارای 248 اتاق است. این هتل بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهند. در این هتل امکانات زیادی مانند استخر روزباز، سالن جکوزی، امکاناتی برای غواصی، حمام آفتابی و ساحل اختصاصی می باشد. این هتل تمامی امکانات روز را به مسافرین ارائه می دهد در صورتی که مسافرین بخواهند خدماتی برای مراقبت و نگهداری از کودکان نیز دارد. در هتل گرند هریتیج پاتایا می توانید شاهد زمین گلفی زیبا باشید که هر کسی علاقه به بازی گلف دارد می تواند بهترین استفاده را از آن کند. البته در این هتل گرند هریتیج می توانید صرافی نیز بیابید و نیازی نیست برای تغییر پول خود راهی مکان های دیگر شوید.

[caption id="attachment_2036" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند هریتیج پاتایا
هتل گرند هریتیج پاتایا[/caption]

اتاق های هتل گرند هریتیج پاتایا

اتاق های هتل گرند هریتیج پاتایا از شیشه های دو جداره تشکیل شده است که اصلا هیچ گونه ای بیرون به داخل آن وارد نمی شود و هیچ گونه صدایی از داخل به خارج نمی رود. اتاق های هتل گرند هریتیج دارای بهترین سرویس مبلمان هستند که خیلی راحت می توانید روی آنها بشینید و فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون های صحفه تخت ببینید. در صورتی که تمایلی ندارید از هتل گرند هریتیج بیرون بروید می توانید داخل اتاق خود بمانید و از مینی بار موجود در اتاق استفاده کنید و نوشیدنی های مورد علاقه خود را در اتاقتان درست کنید. این اتاق ها دارای حمام های اختصاصی نیز هستند. ناگفته نماند همه اتاق های هتل گرند هریتیج مجهز به اینترنت پرسرعت  و نامحدود هستند.

رستوران های هتل گرند هریتیج پاتایا

رستوران های هتل گرند هریتیج پاتایا از بهترین غذاهای بین الملی گرفته تا بهترین غذاهای محلی تند را سرو می کنند. در این هتل چند رستوران وجود دارد که رستوران اصلی آن بر روی بالکنی در کنار استخر واقع شده است. این رستوران منظره باشکوهی از استخر دارد. می توانید در این رستوران غذای خود را سفارش دهید و با منظره ای باشکوه از آب در محیطی دنج و راحت غذای خود را میل کنید. در کافه های هتل گرند هریتیج نیز بهترین نوشیدنی ها سرو می شوند. نوشیدنی های مورد علاقه خود را می توانید بعد از پیاده روی و گشت گذار در شهر در این کافه ها سرو کنید و از بهترین طعم نوشیدنی های طبیعی بهرمند شوید. هتل گرند هریتیج اقامتی رویایی را برای شما گردشگران و مسافرین فراهم می کند. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردارست.

[caption id="attachment_2038" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند هریتیج پاتایا
هتل گرند هریتیج پاتایا[/caption]

 

[caption id="attachment_2037" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند هریتیج پاتایا
هتل گرند هریتیج پاتایا[/caption]

سایر امکانات هتل گرند هریتیج پاتابا

 در این هتل گرند هریتیج پاتایا می توانید به ساحل بروید از امکانات موج سواری و غواصی استفاده کنید. چرا که این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از ساحل قرار دارد. در این هتل گرند هریتیج می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و از تمامی امکانات تفریحی و سرگرمی آن استفاده کنید. در صورتی که هر روز باید ورزش کنید، در مدت زمان اقامت خود در هتل گرند هریتیج پاتایا می توانید از سالن ورزشی آن تحت نظر مربیان حرفه ای کار کنید. در این هتل فرصت شنا کردن در ساحل را از دست ندهید. البته می توانید از استخرهای خود هتل نیز استفاده کنید.

این هتل با بهره گیری از امکانات روز دنیا بهترین فرصت را برای مسافرین تور پاتایا فراهم کرده است تا همه افراد چه کودکان و چه بزرگسالان با هر سلیقه ای از اقامت خود در این هتل لذت ببرند. اگر شما نیز می خواهید اقامتی بیادماندنی در پاتایا داشته باشید، در هتل گرند هریتیج پاتایا بمانید تا رویای شما برآورده شود و استراحت خوبی در آن داشته باشید.

سفر با تور به هتل گرند هریتیج پاتایا

هتل گرند هریتیج پاتایا یکی از بهترین هتل های شهر پاتایا می باشد که هتلی 5 ستاره است. برای اقامت در این هتل رویایی می توانید از تمامی امکانات تور گردشی استفاده کنید. تور پاتایا به شما امکان می دهد تا بتوانید در این هتل با قیمتی ارزان اقامت کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080