هتل گاردن کلیف پاتایا

هتل گاردن کلیف پاتایا

هتل گاردن کلیف پاتایا یکی از هتل های معروف و محبوب در کشور تایلند است که هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. این هتل 240 اتاقه در سال 2009 تاسیس و افتتاح شد.

موقعیت مکانی هتل گاردن کلیف پاتایا

هتل گاردن کلیف پاتایا در نزدیکی مرکز شهر پاتایا و کنار ساحل کرسنتمون واقع شده است. جالب است بدانید هتل گاردن کلیف پاتایا با 3 کیلومتر فاصله از مجموعه مینی سیام و 5 کیلومتر فاصله از خیابان اصلی و معروف واکینگ استریت قرار دارد.

[caption id="attachment_2026" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن کلیف پاتایا
هتل گاردن کلیف پاتایا[/caption]

 امکانات اتاق های هتل گاردن کلیف پاتایا

هتل گاردن کلیف پاتایا با 240 اتاق با تمامی امکانات رفاهی و بسیار مدرن برای مسافران طراحی شده است. طراحی مجلل و کاملا مدرن اتاق ها و کل ساختمان هتل محیطی متفاوت و زیبا را ایجاد کرده است.جالب است بدانید که در این هتل اتاقی با نام اتاق بازی کودک طراحی کرده اند، این اتاق برای افرادی که همراه با خانواده و فرزندان خود به تایلند سفر کرده اند بسیار جالب است و مسافرتی بیاد ماندنی برای کودکان رقم خواهد خورد. هر کدام از اتاق های این هتل دارای تلویزیون های ال سی دی و ماهواره می باشد. اتاق ها مجهز به تلفن، یخچال، سشوار، حمام سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس روزانه نظافت اتاق ها و گاو صندوق می باشد.

[caption id="attachment_2027" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن کلیف پاتایا
هتل گاردن کلیف پاتایا[/caption]

خدمات هتل گاردن کلیف پاتایا

از خدمات هتل گاردن کلیف پاتایا می توان به داشتن اتاق های یک نفره شامل یک تخت، دو نفره شامل دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و اتاق سه نفره اشاره کرد. هتل دارای 2 رستوران با غذا های بین المللی و غذا های لذیذ تایلندی می باشد که به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. همچنین این هتل 5 ستاره دارای بار می باشد که در هر زمانی شما می توانید از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که این هتل بزگ دارای صرافی هم می باشد و شما به راحتی می توانید پول خود را چنج کنید.در مکان های عمومی هتل اتاق اسموکینگ یا همان اتاق سیگار وجود دارد. وجود چند آسانسور فعال انتقال افراد را به طبقات مختلف راحت تر کرده است. این هتل دارای صندوق امانات نیز می باشد.

[caption id="attachment_2028" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن کلیف پاتایا
هتل گاردن کلیف پاتایا[/caption]

امکانات هتل گاردن کلیف پاتایا

هتل گاردن کلیف پاتایا دارای استخر مجهز به سکوهای مخصوص شیرجه و ورزش های حرفه ای در زمینه ی شنا می باشد.باشگاه های ورزشی و تمامی ورزش های آبی از امکانات منحصر به فرد این هتل 5 ستاره می باشد. هتل گاردن کلیف پاتایا دارای یک پارکینگ بزرگ و رایگان برای مسافران می باشد، از دیگر امکانات رایگان این هتل 5 ستاره می توان به دسترسی رایگان به اینترنت اشاره کرد.شما هر ساعتی از شبانه روز که به هتل برسید از شما استقبال می شود و شما را پذیرش می کنند. اگر نیاز به مترجم یا ترنسفر داشته باشید برای بیرون و یا داخل هتل با هزینه ای مجزا در اختیار شما می گذارند. داشتن امکانات و وسایل ورزشی زیاد مثل میز بیلیارد، میز پینگ پونگ، سالن بدن سازی، جکوزی و سونا و ورزش های ساحلی سبب می شود تا شما یک سفر خوب را در مکانی مملو از امکانات رفاهی و تفریحی تجربه کنید.

اگر شما به قصد یک سفر کاری قرار است به تایلند سفر کنید انتخاب هتل گاردن کلیف پاتایا انتخابی هوشمندانه است چراکه این هتل علاوه بر داشتن دستگاه های فکس و پرینت و اتاق کنفراس و داشتن اینترنت پر سرعت تمامی امکانات شما را برای یک سفر کاری راحت محیا می کند.هتل دارای یک استخر مجزا برای کودکان می باشد. در طبق زیرین هتل یک خشکشویی بزرگ موجود است که شما می توانید لباس های خود را به خشک شویی بدهید و در زمانی بسیار کوتاه آن ها را تحویل بگیرید. اقامت در هتل گاردن کلیف پاتایا درمیان سایر هتل های تایلند به شما عزیزان پیشنهاد میگردد.

[caption id="attachment_2029" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن کلیف پاتایا
هتل گاردن کلیف پاتایا[/caption]

اقامتی به یادماندنی در هتل گاردن کلیف پاتایا

این هتل 5 ستاره دارای آبگرم طبیعی می باشد شما می توانید برای استراحت به کنار ساحل بروید و به راحتی آفتاب بگیرید و از مناظر بی نظیر کشور تایلند نهایت استفاده را کنیداستفاده از ماساژ های مختلف در اتاق های ماساژ سر پوشیده و یا در فضای آزاد یکی از لذت بخش ترین تجربه های سفر به تایلند و اقامت در این هتل است. هتل گاردن کلیف پاتایا دارای چند کافی شاپ مختلف است که هر کدام منو های مختلفی را ارائه می کنند. این کافی شاپ ها به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و سرویس دهی می باشند. کادر سرویس دهی هتل با استقبال و مهمان پذیری زیاد از شما در طول مدت اقامت پذیرایی می کنند.قابل توجه است که هتل دارای چند پزشک است که به صورت 24 ساعته فعالیت دارند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080