هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا

هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا

در سفر به پاتایا یکی از بهترین هتل هایی که می توان انتخاب کرد هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا است این انتخاب بخاطر موقعیت مکانی و نزدیکی اش به ساحت و دارابودن انواع اتاق ها برای مسافرتهای خانوادگی، زوج های جوان به عنوان ماه عسل، مسافرت های کاری مناسب است.

اطلاعات کلی درباره پاتایا:

یکی از دلایل شهرت تایلند جاذبه های گردشگری پاتایا و هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا و جشن های پاتایا است.  

پاتایا شهری ساحلی و پر جنب و جوش در تایلند است. که از مکان های دوست داشتنی گردشگران تایلند محسوب می شود و سالانه بیش تر از پنج میلیون توریست را جذب می کند.

یکی از زیباترین جزایر مرجانی در پاتایا قرار دارد. در این جزیره سوار بر قایق از مرجان ها و آب های زلال لذت خواهید برد.

آداب و رسوم مردم پاتایا: 

فرهنگ مردم پاتایا ترکیبی از فرهنگ کشور هند، چین، کامبوج و دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی است. در این شهر یک سری جشن‌های مخصوصی وجود دارد که اگر در سفر به تایلند در هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا اقامت کنید می‌توانید ازاین‌گونه جشن‌ها بازدید کنید. جشن های پاتایا عبارتند از:

جشن آب:

جشن آب در کشور تایلند از 13 تا 15 آوریل در مراسمی به نام سونگکاران به معنی حرکت و تغییر برگزار می شود. در این جشن مردم بر روی‌هم آب می پاشن و این‌گونه جشن می‌گیرند.

جشن پاتایا:

این جشن در سواحل پاتایا برگزار می‌شود.این جشن جز پرطرفدارترین  جشن‌های پاتایا است.

جشن گل:

این جشن در هفته اول فوریه در تایلند به خاطر کشت گونه‌های مختلف گیاه برگزار می‌شود.

جشن کبوتر:

در این جشن بیشتر از هزار و چهارصد شرکت‌کننده باهم رقابت می‌کنند. این جشن یک جشن سنتی می‌باشد.

جاذبه‌های گردشگری پاتایا: 

خانه مقدس حقیقت معبدی است که مانند آ« در جهان نظیر ندارد. این معبد 100 متری تمام چوب بوده بدون اینکه حتی یک میخ فلزی در آن استفاده شده باشد. این معبد هم یک عبادتگاه مذهبی است و هم نماد فرهنگی و یک اثر هنری نیز بشمار می رود. اقامت در هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا در میان هتل های تایلند به شما توصیه میکنیم.

[caption id="attachment_2016" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا
هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا[/caption]

 

باغ گرمسیری نونگ نوچ:

بیشتر شبیه پارک موضوعی است که نمایش های فرهنگی، هنری روزانه، رستوران و کافه و باغ های زیبایی در سبک های متنوع دارد. درواقع نوعی جشنواره باغ ها است که گشتن درآن مانند سفر کوچکی به دور دنیا است.

[caption id="attachment_2017" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا
هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا[/caption]

 

سواحل پاتایا:

ساحل اصلی پاتایا به طول حدود 3 کیلومتر حسابی پر جنب و جوش است و کافه، رستوران و مرکز خرید بسیاری دارد. اقامت در هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا به شما پیشنهاد میشود. در جنوب شهر ساحل جومتین ساحلی آرام است با امکانات ورزش های آبی و محل بازی برای بچه ها. و ساحل وونگ فراچان در شمال پاتایا برای شنا مناسب است.

 

اطلاعاتی درباره هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا:

هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا در شمال پاتایا قرار دارد و هتلی پنج ستاره محسوب میگردد. هتل سنتارا گرند مودوس کنار ساحل شنی قرار دارد و دارای نمای دریای است.

موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که طی 15 دقیقه به ساحل می رسید. از ویژگی های این هتل وای فای و پارکینگ رایگان است. هتل سنتارا گرند مودوس از مرکز شهر تنها 10 دقیقه و از فرودگاه حدود یک ساعت فاصله دارد. هتل سنتارا گرند مودوس در 6 کیلومتری شهر و 122 کیلومتری فرودگاه قرار دارد.

[caption id="attachment_2019" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا
هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا[/caption]

 

اتاق ها:

هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا مجموعا 252 اتاق دارد که به سبکی مدرن و با نظم خاصی چیده شده اند. هر اتاق هتل سنتارا گرند مودوس شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن، چای/قهوه ساز، ال سی دی، حمام، میز کار حمام اختصاصی با دوش، سشوار، یخچال، تهویه هوا و گاو صندوق است. اتاق های هتل سنتارا گرند مودوس براساس کارهای متفاوت تفکیک می شوند که در زیر اشاره شده است.

اتاق سوپر

اتاق دلوکس باچشم انداز دریا

اتاق دلوکس با دسترسی به استخر

اتاق پرمیم با دسترسی به استخر

اتاق خانوادگی

سوئیت دلوکس 1 خوابه

سوئیت پرمیوم 1 خوابه

سوئیت پنت هاوس

رستوران های هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا:

رستوران Modus Bistro:  در این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی تایلندی و ایتالیایی غذاهای آسیایی و بین المللی  هم سرو می شود.

رستوران ساحلی Breeze Beach Clubاین رستوران دارای انواع غذاهای غربی است. مهم ترین ویژگی آن زمان کاری 24 ساعته آن است.

رستوران Twilightis: بر روی بام واقع شده است و چشم انداز زیبای دریا به همراه نوشیدنی وجود دارد. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند رتبه بسیار مناسبی دریافت کرده است.

امکانات:

هتل سنتارا گرند مودوس پاتایا خدمات متنوعی ارائه می کند. افراد می توانند از ساحل و دریای زیبا لذت ببرند. این هتل دارای دو استخر مجزا و همچنین استخر مخصوص کودکان است. همچنین آفتاب گیر در پشت بام هتل می باشد. مسافران می توانند از حمام ترکی و خدمات ماساژ و ریلکس لذت ببرند. اتاق جلسات برای قرار های کاری در این هتل بی نظیر است.

کافه ها:

کافه استخر Ripples: با اسنک و نوشیدنی‌های متفاوت از میهمانان پذیرایی می‌شود.

کافه لابی: همانند کافه استخر است فقط ساعت کاری‌اش از 10صبح تا 11 شب می‌باشد

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، میباشد. با ما در تماس باشید. 02188851080