هتل نوا اکسپرس پاتایا

هتل نوا اکسپرس پاتایا

سفر یک مقوله ی بسیار جذاب می باشد. ما همیشه در سفر های خارجی مان به ترکیه اکتفا می کنیم. اما باید بگوییم شهر پاتایا و تایلند نیز زیبایی های بی نظیر دارد. اگر به دنبال محل اقامت در پاتایا هستید هم ما هتل نوا اکسپرس پاتایا را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل بسیار با کیفیت بوده و در حد یک هتل 4 ستاره از امکانات بسیار خوب و کافی برخوردار می باشد. شما در این هتل می توانید اقامتی خوش و آرام داشته باشید. چرا که این هتل یکی از هتل های خلوت و کم جمعیت در بین هتل ها 4 ستاره می باشد.

آشنایی با هتل نوا اکسپرس پاتایا

هتل نوا اکسپرس پاتایا یک هتل 4 ستاره در شهر پاتایا است که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. این هتل در مرکز شهر پاتایا قرار دارد و شما با 2 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه اتوبوس و مترو شهر برسید و از آن جا به تمام نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. فاصله ی هتل تا ساحل پاتایا و مرکز فستیوال سنترال در حدود 20 دقیقه پیاده روی و 7 دقیقه با وسیله نقلیه می باشد. هم چنین فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی پاتایا در حدود 90 کیلومتر می باشد. ساعات پذیرش در این هتل در ساعت 14 و ساعت تحویل در ساعت 12 می باشد. این هتل در یک مکان بسیار خوب قرار گرفته است و دسترسی به آن نیز خیلی ساده است و به راحتی می توان هتل را پیدا کرد. مسافران زیادی از ایران در هتل نوا اکسپرس پاتایا اقامت داشته اند و جزء هتل های محبوب مسافران و گردشگران خارجی می باشد.

[caption id="attachment_2006" align="aligncenter" width="780"] هتل نوا اکسپرس پاتایا
هتل نوا اکسپرس پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل نوا اکسپرس پاتایا

هتل نوا اکسپرس پاتایا دارای 107 اتاق می باشد و به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره یک هتل خلوت تر و آرام تر محسوب می شود. اینترنت پرسرعت رایگان در همه ی اتاق ها موجود می باشد. هم چنین سیستم تهویه مناسب نیز در تمامی اتاق ها، لابی و دیگر فضا های هتل نوا اکسپرس پاتایا کار شده است. همان طور که می دانید، تایلند دارای آب و هوای استوایی است و تحمل این آب و هوا برای ما کمی دشوار است، از همین جهت وجود یک سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب می تواند یک امتیاز بسیار خوب برای یک هتل باشد. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به حمام، وان، سشوار، تراس و بالکن، مینی بار اشاره کرد. شما هم چنین می توانید از تلویزیون ال سی دی و ماهواره نیز استفاده کنید. یک صندوق امانات نیز در اتاق ها موجود می باشد و می توانید اشیاء قیمتی را در آن قرار دهید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_2007" align="aligncenter" width="780"] هتل نوا اکسپرس پاتایا
هتل نوا اکسپرس پاتایا[/caption]

امکانات تفریحی، ورزشی هتل نوا اکسپرس پاتایا

هتل نوا اکسپرس پاتایا دارای یک استخر روباز در طبقه ی آخر و سقف هتل می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین سونا و جکوزی نیز در این هتل موجود می باشد. اگر به شنا و ورزش های آبی علاقه ندارید، می توانید از سالن های بدنسازی موجود در هتل نوا اکسپرس پاتایا استفاده کنید. این امکانات به همراه دیگر امکانات تفریحی و ورزشی برای شما در نظر گرفته شده است و به سهولت می توانید از آن ها استفاده کنید.

[caption id="attachment_2008" align="aligncenter" width="780"] هتل نوا اکسپرس پاتایا
هتل نوا اکسپرس پاتایا[/caption]

خدمات هتل نوا اکسپرس پاتایا

خدمات مختلفی در هتل نوا اکسپرس پاتایا ارائه می شوند. روم سرویس به صورت 24 ساعته انجام می شود. شما می توانید از امکانات خشکشویی و اتوکشی لباس ها نیز استفاده کنید. یک آسانسور برای رفاه حال مسافران و معلولان در نظر گرفته شده است. هم چنین اگر اهل سیگار کشیدن هستید، می توانید از اتاقک های مخصوص سیگار استفاده کنید. خدمات پاسخ گویی 24 ساعته نیز در هتل نوا اکسپرس پاتایا مانند سایر هتل ها موجود است. هم چنین شما می توانید چمدان های تان را به مرکز نگهداری از چمدان ها بسپارید. خدمات میز تور و فکس و چاپ نیز در هتل موجود می باشد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل نوا اکسپرس پاتایا

از امکانات عمومی هتل نوا اکسپرس پاتایا می توان به رستورانی با غذا های با کیفیت اشاره کرد. هم چنین در این هتل پارکینگ اختصاصی نیز جهت رفاه حال شما مسافران در نظر گرفته شده است. پرسنل و مهمانداران هتل بسیار حرفه ای و مودب هستند و به اکثر آن ها به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط می باشند و شما را می توانند کمک کنند. علاوه بر این ها اگر قصد خروج از هتل را داشته باشید می توانید از شاتل فرودگاه و تاکسی سرویس داخل شهر با پرداخت اضافی استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل باید به فروشگاه و کافی شاپ نیز اشاره کنیم. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_2009" align="aligncenter" width="780"] هتل نوا اکسپرس پاتایا
هتل نوا اکسپرس پاتایا[/caption]

 

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند. 02188851080