هتل هالی دی این پاتایا

هتل هالی دی این پاتایا

در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از هتل های مهم پاتایا یعنی هتل هالی دی این پاتایا بپردازیم اگر به دنبال یک اقامت عالی در یک هتل خوب هستید پیشنهاد ما این است که حتما هتل هالی دی این پاتایا را انتخاب کنید، این هتل در محیط بسیار آرامبخش قرار گرفته است که خستگی شما را بعد از گشت و گذار در پاتایا رفع می کند، هتل هالی دی این پاتایا از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که تمامی نیازهای شما را در زمان حضور در این هتل برطرف خواهد کرد، می توانید از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل استفاده کنید، اتاق های هتل هالی دی این پاتایا نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، رستوران ها و کافه های این هتل نیز با خوردنی های لذیذ از شما پذیرایی خواهند کرد.

هتل های پاتایا

در حال حاضر پاتایا به یکی از مهم ترین مراکز گردشگری دنیا تبدیل شده است و در طول سال از کشورهای مختلفی شاهد حضور گردشگر در پاتایا هستیم، مردم ایران نیز در سال های اخیر توجه ویژه ای به پاتایا داشته اند و همواره پاتایا را به عنوان یکی از مقاصد توریستی خود انتخاب می کنند. پاتایا دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی فراوانی است، همچنین پاتایا از امکانات مناسبی برای رفاه حال گردشگران برخوردار است یکی از مهم ترین این امکانات، هتل های پاتایا است، پاتایا انواع مختلفی از هتل ها را دارد و کسانی که به این شهر سفر می کنند می توانند بر اساس سلیقه و علاقه خود آن ها را انتخاب کنند، هتل های پاتایا از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار هستند، یکی از مهم ترین هتل های پاتایا هتل هالی دی این پاتایا است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

هتل هالی دی این پاتایا

هتل هالی دی این پاتایا یکی از هتل های مهم در پاتایا است نام لاتین آن Holiday Inn می باشد، هتلی چهار ستاره است که در مجاورت جاده ساحلی معروف شمال شهر پاتایا قرار گرفته است. یکی از ویژگی مهم و برجسته هتل هالی دی این پاتایا این است که از همهٔ اتاق های آن چشم انداز زیبایی به سمت اقیانوس وجود دارد. موقعیت قرارگیری هتل در پاتایا به گونه ای است که شما بدون استفاده از وسیله نقلیه می توانید از بسیاری از جاذبه های پاتایا دیدن کنید و از تفریحات آن استفاده کنید چرا که مهم ترین آن ها در نزدیکی هتل هالی دی این پاتایا قرار گرفته اند.

فاصله این هتل 1.5 ساعت با فرودگاه بین المللی سوورنابوهامی است، با ده دقیقه پیاده روی می توانید به موزه هنر در بهشت بروید، دسترسی به ساحل و فروشگاه ها نیز از این هتل آسانتر است، باغ وحش ببرها نیز در نزدیکی هتل است.

[caption id="attachment_1997" align="aligncenter" width="780"]هتل هالی دی این پاتایا
هتل هالی دی این پاتایا[/caption]

امکانات هتل هالی دی این پاتایا

هتل هالی دی این پاتایا از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که تمام نیازهای شما را در طول سفر به پاتایا برطرف خواهد کرد، این هتل از امکانات تفریحی و ورزشی خوبی نیز برخوردار است که می توانید از آن استفاده کنید اگر علاقه مند به بدنسازی هستید می توانید به باشگاه بدنسازی این هتل بروید اگر به ماساژ علاقه دارید به مرکز ماساژ این هتل سری بزنید، از استخر، سونا، جکوزی و اتاق بخار نیز می توانید استفاده کنید. این هتل چند رستوران با غذاهای لذیذ دارد، می توانید در کافی شاپ با نوشیدنی های عالی خستگی خود را رفع کنید. از دیگر امکانات هتل می توانیم به سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، سرویس گشت درون شهری و برون شهری، خدمات مخصوص معلولان، فروشگاه، لاندری، پرینت و فکس، ترنسفر فرودگاهی و ... اشاره کنیم.

[caption id="attachment_1998" align="aligncenter" width="780"]هتل هالی دی این پاتایا
هتل هالی دی این پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل هالی دی این پاتایا

تعداد اتاق های هتل هالی دی این پاتایا 367 اتاق است و شامل اتاق های یک تخت، دو تخت و سه تخت می باشد، از جمله مهم ترین امکانات اتاق های این هتل می توانیم به تلویزیون ال سی دی، یخچال، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق و صندوق امانات اشاره کنیم.

آدرس هتل:

 463/68, 463/99 Pattaya Sai 1 Rd., Nongprue, Banglamung, Pattaya Beach Road, Pattaya, Thailand 20150

 

رستوران های هتل هالیدی این پاتایا

  • کافه جی Café G

این کافه رستوران چشم اندازه بسیار زیبایی دارد و در آن می توانید صبحانه های بسیار خوشمزه را میل کنید، در این محل انواع نوشیدنی های سرد و گرم برای میل کردن شما حاضر است.

  • کافه فلو Flow Café

این کافه رستوران نیز یک مکان بسیار خوب برای سرو میان وعده ها، تنقلات و نوشیدنی های سرد و گرم است.

  • ترازو Terrazzo

در این رستوران غذاهای خوشمزه ایتالیایی سرو می شود که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها استفاده کنید.

[caption id="attachment_1999" align="aligncenter" width="780"]هتل هالی دی این پاتایا
هتل هالی دی این پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080