هتل سیام بی شور پاتایا

هتل سیام بی شور پاتایا

هتل سیام بی شور پاتایا یکی از هتل های زیبا و مورد توجه برای بسیاری از گردشگرانی است که قصد سفر به کشور تایلند را دارند. این هتل زیبا به دور از هر سر و صدا و همهمه شهر در یک منطقه زیبا واقع شده است. اگر شما هم قصد سفر به کشور تایلند را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات و امکانات هتل سیام بی شور پاتایا

فاصله ی هتل سیام بی شور پاتایا تا شهر حدود یک ونیم کیلومتر است همچنین این هتل تا فرودگاه  116 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 270 اتاق می باشد. 163اتاق های هتل دارای اتاق های خانوادگی، 303 اتاق مخصوص زوج ها، 125اتاق یک نفره، 78 اتاق کاری برای سفر های کاری می باشد. خدمات هتل سیام بی شور پاتایا برای مسافران عزیز به این صورت می باشد:

  • هتل سیام بی شور پاتایا دارای هشت رستوران می باشد.
  • دو استخر رو باز
  • استفاده از اینترنت به صورت رایگان
  • تمامی اتاق های بی شور پاتایا  و اتاق انتظار مجهز به تلویزیون و رادیو می باشد
  • اتاق های هتل سیام بی شور پاتایا دارای حمام، وان، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و مینی بار
  • تمامی اتاق های هتل سیام بی شور پاتایا دارای بالکن های بزرگ و رو به مناطق جنگلی و چشم انداز های منحصربه فرد است.
  • پارکینگ بزرگ هتل برای مسافران مجانی می باشد.
  • تهویه هوا مناسب
  • نظافت اتاق ها به صورت روزانه و در ساعت مشخصی انجام می شود.
  • هتل دارای دکتر می باشد که  در خدمت مسافران عزیز می باشد
  • اگر به فکر گشت و گذار خارج از هتل هستید به راحتی می توانید از هتل خودرو یا موتور کرایه کنید.
[caption id="attachment_1986" align="aligncenter" width="780"]سیام بی شور پاتایا
سیام بی شور پاتایا[/caption]

اتاق های هتل سیام بی شور پایانا

اتاق های هتل 4 ستاره سیام بی شور پایانا بسیار عالی و مورد قبول است. به علت آب و هوای استوایی و گرم تایلند دکور و ساختار اصلی هتل سیام بی شور پاتایا تابستانی می باشد، استفاده از مبلمان ها و میز های چوبی و حصیری، که از درختان ساج یا بامبو محلی ساخته شده اند جذابیت این هتل را دو چندان می کند.این هتل که جزء هتل های 4 ستاره تایلند است دارای اتاق هایی است که با چوب بامبو و چوب های محلی تزئین شده است.

[caption id="attachment_1987" align="aligncenter" width="780"]سیام بی شور پاتایا
سیام بی شور پاتایا[/caption]

امکانات هتل 4 ستاره سیام بی شور پاتایا

رستوران های این هتل دیدنی به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران می باشند.لازم به ذکر است که هتل سیام بی شور پاتایا غذا های بین المللی سرو می کند و وعده صبحانه به صورت سلف سرویس می باشد. غذا های چینی، دریایی و باربیکیو از غذاهای محبوب این هتل سیام بی شور پاتایا می باشد.

سیام بای شور پاتایا دارای 4 کافه مختلف است که منو های مختلف با نوشیدنی های لذیذی سرو می کند این کافه ها همانند رستوران ها به صورت 24 ساعته در حال فعالیت می باشند. هتل سیام بی شور پاتایا دارای اتاق جلسات و برگزای کنفرانس نیز می باشد، این اتاق برای افرادی که سفر کاری و نشست های اداری دارند بسیار مناسب است. شما می توانید با رزرو و هماهنگی از این اتاق استفاده کنید.

[caption id="attachment_1988" align="aligncenter" width="780"]سیام بی شور پاتایا
سیام بی شور پاتایا[/caption]

تفریحات و سرگرمی های هتل سیام بی شور پاتایا

اگر به دنبال ریلکس کردن و آزاد کردن انرژی های منفی از جسم و روح خود هستید بدون درنگ به ماساژ های بی نظیر و حرفه ای که در باغ های گرمسیر هتل سیام بی شور پاتایا انجام می شود بروید از معروف ترین ماساژ های تایلندی می توان به: ماساژ پا، ماساژ روغن، ماساژ صورت، ماساژ با ماهی، ماساژ با بدن و ماساژ با کارپو اشاره کرد.قیمت هر کدام از این ماساژ ها متفاوت است و در بازه زمانی مخصوص با وسایل و روغن های محلی خاصی انجام می شود.

استفاده از استخر و جکوزی رو باز بدون محدودیت زمانی و استفاده از وسایل و باشگاه ورزشی این هتل یکی از سرگرمی های محبوب مسافران می باشد. استخر مخصوص کودکان برای کسانی که با فرزندان خود به این سفر می آیند مناسب است.

[caption id="attachment_1989" align="aligncenter" width="780"]سیام بی شور پاتایا
سیام بی شور پاتایا[/caption]

مزایای اقامت در هتل سیام بی شور پاتایا

این هتل با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد جزء بهترین و محبوب ترین هتل های تایلند محسوب می شود که با توجه به موقعیت مکانی خوب از نظافت و پذیرایی بسیار بالایی برخوردار است. وجود استخر در هتل و دسترسی راحت و سریع به مرکز شهر از مزایای ویژه و خوب این هتل می باشد. استفاده از صبحانه به صورت سلف سرویس و ویژه بر محبوبیت این هتل افزوده است. هزینه ی این هتل نسبت به هتل های مشابه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080