هتل آماری گاردن پاتایا

هتل آماری گاردن پاتایا

پاتایا یکی از نقاط گردشگری کشور تایلند است که گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان و به خصوص ایران به این شهر سفر می کنند. یکی از دغدغه های مسافران پیدا کردن یک هتل خوب است. اما جای هیچ نگرانی نیست. هتل آماری گاردن پاتایا یکی از هتل های بسیار خوب و با کیفیت پاتایا است که در سفر به این منطقه می توانید در آن اقامت آرام و ایمنی داشته باشید. اگر شما هم در مورد این هتل کنجکاو شده اید، می توانید ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید.

[caption id="attachment_1965" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری گاردن پاتایا
هتل آماری گاردن پاتایا[/caption]

معرفی هتل آماری گاردن پاتایا

هتل آماری گاردن پاتایا از جمله هتل های 4 ستاره پاتایا تایلند می باشد که از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره مند می باشد. این هتل در فاصله 2 دقیقه ای با ساحل و فاصله 5 دقیقه ای با مجتمع تجاری رویال گاردن پلازا فاصله دارد. هتل آماری گاردن پاتایا دقیقا در مرکز پاتایا قرار گرفته و فاصله ی آن تا فرودگاه سووارنابهومی در حدود 84 کیلومتر می باشد. فاصله ی زمانی بین پاتایا و بانکوک نیز در حدود 2 ساعت می باشد. با همه ی این ها می توانیم هتل آماری گاردن پاتایا را به عنوان یک هتل در یک منطقه ی بی نظیر به شمار آوریم. اما بیایید بیش تر درباره ی این هتل و امکانات آن صحبت کنیم.

امکانات اتاق های هتل آماری گاردن پاتایا

هتل آماری گاردن پاتایا دارای 226 اتاق می باشد. خوشبختانه ظرفیت هتل بسیار مناسب می باشد و مشکل کمبود ظرفیت معمولا اتفاق نمی افتد. اما بهتر است پیش از سفر اتاق مورد نظر تان را رزرو نمایید، چرا که پاتایا شهر پر مسافری است و نمی توان بدون برنامه ریزی پا به این شهر گذاشت. از امکانات اتاق ها می توان به تراس، حمام، تلویزیون ال سی دی، یخچال و سیستم تهویه اشاره کرد. یکی از مهم ترین امکانات اتاق ها که بسیار محبوب نیز می باشد، اینترنت رایگان در داخل اتاق ها می باشد. درب های اتاق تنها با کارت الکترونیکی باز می شوند و امنیت خوبی دارند. مینی بار، گاوصندوق، سشوار، قهوه ساز و وان حمام از دیگر امکانات اتاق های هتل آماری گاردن پاتایا می باشد. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1966" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری گاردن پاتایا
هتل آماری گاردن پاتایا[/caption]

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آماری گاردن پاتایا

هتل آماری گاردن پاتایا امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری دارد. این هتل دارای یک استخر روباز است. هم چنین سالن اسپا، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات ورزشی هتل آماری گاردن پاتایا می باشند. شما بعد از یک شنای حسابی می توانید از خدمات ماساژ نیز استفاده کنید. تنیس روی میز نیز از دیگر ورزش های موجود در هتل می باشد. هتل آماری گاردن پاتایا برای سرگرمی کودکان نیز فکر کرده است و یک سالن بازی برای کودکان ترتیب داده است که می توانید فرزندان تان را به آن جا ببرید.

[caption id="attachment_1967" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری گاردن پاتایا
هتل آماری گاردن پاتایا[/caption]

خدمات هتل آماری گاردن پاتایا

این هتل نیز مانند دیگر هتل های شهر خدماتی را برای شما ارائه می کند که از نظر کمی و کیفی بسیار بهتر و بیش تر از سایر هتل ها می باشد. شما در هتل آماری گاردن پاتایا می توانید از سالن آرایشگاه و خدمات پیرایش مو استفاده کنید. هم چنین یک عدد صرافی برای خرید ارز مورد نیاز برای شما ترتیب داده شده است. علاوه بر این شما می توانید از خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز استفاده کنید. نظافت اتاق ها و فضای هتل آماری گاردن پاتایا به صورت 24 ساعته انجام می شود. هم چنین پذیرش هتل نیز 24 ساعت پاسخ گو خواهد بود. از دیگر خدمات هتل می توان به مرکز نگهداری از کودکان اشاره کرد. شما می توانید فرزندان خود را به این مرکز سپرده و به انجام کار های مهم تان بپردازید. خدمات پرستاری، دربان نیز از دیگرخدمات هتل می باشد. اتاق مخصوص فاکس و کپی نیز در این هتل تایلند موجود می باشد.

امکانات عمومی هتل آماری گاردن پاتایا

هتل آماری گاردن پاتایا هم چنین یک سری امکانات عمومی نیز دارد. برای مثال در این هتل رستوران مخصوص ایجاد شده است و انواع غذا های خوش طعم در این رستوران برای شما سرو می شود. هم چنین کافی شاپ و فروشگاه نیز در هتل موجود است و شما را از بیرون رفتن از هتل بی نیاز می کند. سالن کنفرانس نیز از دیگر امکانات این هتل است و مخصوص همایش های اقتصادی می باشد. در این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان نیز برای شما در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می توانید از خودپرداز های داخل هتل برای انجام امور بانکی تان استفاده کنید. این هتل دارای یک باغ اختصاصی است و می توانید ساعت ها در آن قدم زده و از آن لذت ببرید. این هتل درمیان هتل های تایلند از دید گردشگران از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1968" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری گاردن پاتایا
هتل آماری گاردن پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080