هتل گاردن سی وی پاتایا

هتل گاردن سی وی پاتایا

اقامت در محیطی دلنشین با امکاناتی مناسب باعث آرامش و راحتی بیشتر در سفر می شود. هتل گاردن سی وی پاتایا از جمله هتل های با امکانات ویژه و خاص است. هتل گاردن سی وی پاتایا با توجه به فاصله اندکش با ساحل، از جمله هتل های با موقعیت مکانی مناسب می باشد. سواحل زیبا و بازار های شبانه نزدیک هتل گاردن سی وی پاتایا از جمله جاذبه های اصلی این هتل است. در اینجا راجع به امکانات و شرایط اقامتی این هتل صحبت می کنیم.

معرفی پاتایا

 این شهر ساحلی از جمله بنادر مهم کشور تایلند است و صنعت گردشگری در آن بسیار رونق دارد. مردم شهر پاتایا مردمی خونگرم و مهربان هستند. شهر پاتایا دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. زمستان های شهر پاتایا هوا نسبتا مطلوب می شود اما بارش های شدید و رگباری در این فصل زیاد اتفاق می افتد. اقامت در هتل گاردن سی وی پاتایا این بارش ها معمولا در ماه های می تا نوامبر و سپتامبر و اکتبر به حداکثر میزان خود می رسند. تغییرات دمایی در این شهر ساحلی زیاد نمی باشد و اکثر اوقات تابش آفتاب در آسمان این شهر مشاهده می شود. توصیه می شود در هنگام سفر به این شهر انواع وسایل مقابله با اشعه آفتاب را همراه داشته باشید. کلاه لبه دار، کرم ضد آفتاب و عینک از جمله مهمترین آن هاست. هتل ها و بازار های شهر پاتایا در بازه های پر گردشگر مانند ماه نوامبر تا دسامبر قیمت خدمات خود را بالا می برند. به همین دلیل بازدید از این شهر در این بازه به صرفه نمی باشد. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

شرایط اقامتی در هتل گاردن سی وی پاتایا

هتل گاردن سی وی پاتایا از جمله هتل های سه ستاره شهر پاتایا است که دارای 374 اتاق و سوییت های مجهز می باشد. هتل گاردن سی وی پاتایا دارای انواع اتاق و سوییت با ظرفیت های مختلف است. همچنین این سوییت ها دارای تخت های دونفره و تک نفره برای استفاده گردشگران و مسافران با تعداد مختلف می باشند. طراحی اتاق های هتل گاردن سی وی پاتایا متناسب با نیاز های گردشگران می باشد.

[caption id="attachment_1920" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی وی پاتایا
هتل گاردن سی وی پاتایا[/caption]

امکانات رفاهی هتل گاردن سی وی پاتایا

هتل گاردن سی وی پاتایا علاوه بر شرایط اقامتی و موقعیت مناسب آن دارای امکانات قابل ملاحظه ای است. امکانات این هتل شامل اینترنت در لابی و اتاق ها، رستوران، تلویزیون و خشکشویی می باشد. از جمله مهمترین امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت در اتاق ها و سوییت های این هتل اشاره کرد که نیاز به شارژ دارد. از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل می توان به رستوران و بار مجهز که در آن صبحانه به صورت رایگان برای تمامی ساکنین هتل سرو می شود، اشاره کرد.

این هتل دارای 2 رستوران و 3 کافه می باشد که انواع غذا و نوشیدنی ها در آن سرو می شود. تهویه مطبوع، مینی بار و صندوق امانات از دیگر امکانات خاص این هتل سه ستاره است. یکی دیگر از امکانات این هتل استخر شنا مجهز زیبای این هتل است و همچنین سالن تناسب اندام این هتل شرایط را برای ورزش کردن برای تمام ساکنین این هتل مهیا کرده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و بسیاری از امکانات ورزشی و تفریحی این هتل فقط در اختیار مهمانان هتل می باشد. امکانات ورزشی مانند جت اسکی و والیبال ساحلی در ساحل این هتل فراهم می باشد. چشم انداز زیبای هر اتاق متناسب با منظره رو به روی آن می تواند ساحل زیبای شهر پاتایا باشد. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1921" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی وی پاتایا
هتل گاردن سی وی پاتایا[/caption]

موقعیت مکانی هتل گاردن سی وی پاتایا

هتل گاردن سی وی پاتایا در نزدیکی ساحل و در مجاورت مراکز تجاری و تفریحی شهر قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مرکز شهر چیزی در حدود 7 کیلومتر می باشد. فاصله هتل گاردن سی وی پاتایا با فرودگاه کمی زیاد می باشد. این هتل در فاصله 123 کیلومتری از فرودگاه ناموبی می باشد. شاید بهترین ویژگی این هتل را موقعیت عالی آن نسبت به ساحل در شهر پاتایا و شرایط اقامتی مناسب آن دانست.

[caption id="attachment_1922" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی وی پاتایا
هتل گاردن سی وی پاتایا[/caption]

نکات مهم در رزرو هتل گاردن سی وی پاتایا

قیمت تور هتل گاردن سی وی پاتایا  متناسب با هتل سه ستاره و امکانات مناسب آن در فصول مختلف متغیر می باشد. تور‌های زیادی در تمامی فصل‌های سال به این شهر سفر می‌کنند. شما می‌توانید با یکی از این تو‌ر‌ها همراه شوید تا به راحتی از همه‌ی مکان‌های دیدنی این شهر بازدید کنید. تاکسی و ون های زیادی برای انتقال شما از فرودگاه به هتل وجود دارند.

امیدواریم سفر خوشی را در این هتل تجربه کنید.

[caption id="attachment_1923" align="aligncenter" width="780"]هتل گاردن سی وی پاتایا
هتل گاردن سی وی پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080