هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای توریستی تایلند می باشد که به علت وجود جاذبه های گردشگری زیاد و همچنین امکان لذت بردن از مناطق تفریحی، شهرت زیادی دارد. این شهر دارای هتل های بسیار زیادی از جمله هتل هارد راک پاتایا است که مکانی ایده ال برای اقامت مسافران می باشند. پاتایا در نزدیکی بانکوک قرار داشته، از این رو سالانه شاهد گردشگران زیادی می باشد. این گردشگران برای به حداکثر رساندن لذت و تفریح خود، در تلاش هستند تا در هتل هایی اقامت کنند که امکانات بسیار خوبی برای آن ها فراهم می کند. یکی از این هتل ها، هتل هارد راک پاتایا می باشد که در ادامه به بررسی امکانات و خدمات آن می پردازیم.

هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا یکی از هتل های 5 ستاره شهر می باشد که امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل در دسته هتل های بین المللی پاتایا قرار گرفته است و با طراحی نمای منحصر به فرد خود باعث جلب توجه مسافران شده است. طراحی نمای آن با نام هتل همخوانی داشته و به شکل راک و اند رول می باشد. هتل هارد راک پاتایا به علت داشتن موقعیت مکانی عالی، فراهم کردن محیطی لوکس و دنج، دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر، خدمات رفاهی و تفریحی بی نظیر و همچنین داشتن آب و هوای ساحلی خوب، توانسته است هر آنچه مسافران می خواهند فراهم کند و در بین آن ها از شهرت خاصی برخوردار شود.

[caption id="attachment_1959" align="aligncenter" width="780"]هتل هارد راک پاتایا
هتل هارد راک پاتایا[/caption]

 

موقعیت جغرافیایی هتل هارد راک پاتایا

یکی از علل انتخاب هتل هارد راک پاتایا به عنوان محل اقامتی عالی، موقعیت مکانی این هتل می باشد. نزدیکی این هتل تا ساحل پاتایا یکی از مزیت های هتل بشمار می رود و به مسافران این امکان را می دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز و در هر زمانی که بخواهند، با یک پیاده روی 8 دقیقه ای خود را به ساحل شهر برسانند. یکی دیگر از مزیت های این هتل فاصله 500 متری آن تا مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال می باشد. نزدیک بودن هتل هارد راک پاتایا به مرکز خرید، باعث شده است مسافران بدون اینکه هیچ گونه نگرانی داشته باشند، هر چیزی که نیاز دارند را در اسرع وقت تهیه کنند و خرید های ضروری خود را انجام دهند.

این هتل چیزی حدود 3 کیلومتر تا خیابان سیام فاصله دارد و نزدیکی آن به مکان های تفریحی، باعث شده است یکی از انتخاب های اولیه افراد قرار گیرد. قرار داشتن هتل هارد راک پاتایا در خیابان ساحلی پاتایا باعث شده است مسافران بتوانند با طی یک مسیر یک ساعت و نیمه، به راحتی خود را به بانکوک، پایتخت تایلند برسانند. نزدیکی هتل به مکان هایی مثل پارک پاتایا، نمایش آلکازار و جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا، باعث شده است مسافران بتوانند با پای پیاده خود را به این مراکز برسانند و از سفر خود بیش از پیش لذت ببرند. نیازی نیست نگران فاصله 84 کیلومتری هتل تا فرودگاه سوارنابومی باشید، چرا که هتل برای مسافران خدمات ترانسفر فرودگاهی و بین شهری رایگان تدارک دیده است. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1958" align="aligncenter" width="780"]هتل هارد راک پاتایا
هتل هارد راک پاتایا[/caption]

 

امکانات هتل هارد راک پاتایا

یکی از علل شهرت هتل هارد راک پاتایا در میان مسافران، امکانات و خدمات بسیار خوب و مناسبی است که این هتل فراهم می کند. این هتل در دسته هتل های 5 ستاره شهر قرار دارد، از این رو بدون شک هر آنچه که نیاز داشته باشید را می توانید در این هتل بیابید. همانطور که از نماد معروف این شهر مشخص می شود، این هتل مرکز موسیقی زنده است و باعث شده است محبوب جوان ها باشد. به هر جایی از این هتل که نگاهی اندازید، این نماد معروف را می بینید. رستوران ها و بارهای هتل، منو غذایی متنوع از غذاهای خوشمزه در اختیار مسافران قرار می دهند، در نتیجه می توانید هر نوع غذایی از جمله غذاهای آسیایی، ژاپنی، تایلندی، چینی، مدیترانه ای و غیره را در اینجا تست کنید. وجود اتاق های عالی، کادر و خدمه مجرب، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بوفه و صبحانه، گشت درون شهری و برون شهری و امکانات تفریحی و ورزشی هتل، تکمیل کننده این هتل 5 ستاره می باشد.

[caption id="attachment_1957" align="aligncenter" width="780"]هتل هارد راک پاتایا
هتل هارد راک پاتایا[/caption]

 

اتاق های هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا دارای 323 اتاق شیک و لوکس 2 تخته و 3 تخته می باشد که چشم اندازی رو به اقیانوس و باغ دارد. با رزرو اتاق در این هتل می توانید از وجود تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مبلمانی راحت و لوکس، سرویس بهداشتی تمیز، سشوار، یخچال، صندوق امانات، تلفن و به طور کلی فضایی دنج و آرام در کنار پنجره های قدی لذت ببرید. خدمات 24 ساعته، نظافت روزانه و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در کنار تهویه مطبوع هتل و اتاق ها باعث احساس راحتی بیشتر مسافران شده است.

[caption id="attachment_1956" align="aligncenter" width="780"]هتل هارد راک پاتایا
هتل هارد راک پاتایا[/caption]

 

امکانات تفریحی هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا برای مسافران گرانقدر خود، امکانات ورزشی و تفریحی زیادی فراهم کرده است. استخر روباز و اتاق بخار، بخشی از امکانات ورزشی هتل هستند. در کنار تمام این موارد ذکر شده، شما می توانید از سالن بدنسازی، زمین تنیس، ورزش های آبی و ماساژ نیز بهره ببرید. امکاناتی همچون اتاق بازی و باغ تکمیل کننده  امکانات تفریحی هستند که هتل برای مسافران ایجاد کرده است.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080