هتل بی ویو پاتایا

هتل بی ویو پاتایا

هتل بی ویو پاتایا را می توان یکی از مکان های اقامتی و گردشگری معروف در تایلند به حساب آورد که هر ساله میلیون ها گردشگر اقدام به اقامت در این هتل می نمایند. از آنجا که شهرهای مختلف تایلند از جمله پاتایا دارای جاذبه های گردشگری متعدد می باشد به عنوان مقصد اصلی بسیاری از گردشگران آسیایی و اروپایی و تورهای گردشگری شناخته می شود. بنابراین در شهرهای مختلف این کشور از جمله پاتایا هتل های اقامتی زیبا مانند هتل بی ویو پاتایا در حال فعالیت می باشد.

[caption id="attachment_1942" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

موقعیت مکانی هتل بی ویو

هتل بی ویو پاتایا با ظرفیت بالای پذیرش مسافر در مرکزیت شهر پاتایا در خیابان بیچ رود قرار دارد. از آنجا که منظره روبروی آن رود بیچ رود می باشد بخشی از اتاق های آن رو به این رود طراحی شده است. با توجه به موقعیت مکانی مناسب هتل بی ویو پاتایا و مجاورت آن با ساحل، مراکز خرید، امکان تفریحی و ... می توان اقامتی رویایی و خاطره انگیز در این مکان داشت. در هتل بی ویو پاتایا امکانات مختلفی جهت رفاه حال مسافران فراهم شده که به برخی از این امتیازات اشاره می گردد.

[caption id="attachment_1943" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

سوییت های مجهز هتل بی وی یو پاتایا

در مجموع تعداد اتاق های هتل بی ویو پاتایا 260 عدد می باشد که دارای امکانات ویژه بوده و به صورت سوییت طراحی شده است. امکانات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، بالکن های مجزا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی بخشی از امکانات موجود سوییت های مجهز این هتل گردشگری می باشد. بخش اعظم سوییت های هتل بی ویو پاتایا رو به دریا می باشد که منظره های رویایی را در ساعات مختلف شبانه روز برای مهمانان خلق می کند. همچنین تعدادی از اتاق ها دارای منظره کوه و شهر می باشد که زیبایی های خاص خود را دارا است.

[caption id="attachment_1944" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

اینترنت پرسرعت در هتل بی وی یو پاتایا

امروزه دنیای مجازی و اینترنت پرسرعت یکی از ابزار اصلی برای انجام کارهای روزانه و فعالیت های تجاری مختلف می باشد که وجود اینترنت را برای افراد در هر مکان ضروری می سازد. بسیاری از کسانی که به هتل بی ویو پاتایا سر می زنند به جهت انجام فعالیت های کاری است که نیازمند ارتباطات اینترنتی و مجازی است. همچنین روابط افراد نیز امروزه از طریق فضای مجازی صورت می گیرد. در حالی که در مسافرت برای همه امکان دسترسی به اینترنت و فضای مجازی وجود ندارد. از این رو در اتاق های هتل بی ویو پاتایا و نیز به صورت اختصاصی در لابی هتل امکان دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان برای همه مسافران فراهم شده است.

[caption id="attachment_1945" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

نزدیکی به مرکز خرید

از جمله تفریحات توریست ها و مسافران در شهر پاتایا مراجعه به بازار و خرید انواع و اقسام وسایل مدرن و سنتی می باشد. از این روتوریست ها عمدتا به دنبال هتل هایی هستند که به مراکز خرید نزدیک باشد. از امتیازات ویژه هتل بی ویو پاتایا فاصله بسیار کوتاه آن با مرکز خرید فستیوال می باشد که از مکان های مشهور جهت خرید در پاتایا محسوب می گردد. با توجه به نزدیکی به مرکز خرید مسافران و توریست ها با هزینه ناچیز و در هر زمان می توانند به مراکز خرید سر بزنند. این هتل از دید گردشگران از برترین هتل های تایلند محسوب میشود.

[caption id="attachment_1946" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

مجاورت با ساحل

هتل بی ویو پاتایا در مجاورت با ساحل جومتین از زیباترین مناطق گردشگری شهر قرار دارد که از امتیازات این هتل نسبت به سایر اقامتگاه های فعال در شهر پاتایا است. از آنجا که هتل بی ویو فاصله کمی با ساحل دارد مسافران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون پرداخت هزینه حمل و نقل از ساحل زیبای جومتین و امکانات موجود در آن بهره ببرند.

[caption id="attachment_1947" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

امکانات ورزشی و تفریحی

از آنجا که بسیاری از مسافران و گردشگران به فیت نگه داشتن بدن و انجام فعالیت های بدن سازی حتی در طول مسافرت اهمیت می دهند انواع امکانات ورزشی مختلف در هتل بی ویو پاتایا فراهم شده است. از امکانات ورزشی هتل پاتایا می توان به استخرهای روباز شنا، جکوزی، باشگاه بدن سازی و زمین تنیس اشاره کرد که با استقبال توریست ها روبرو شده است.

[caption id="attachment_1948" align="aligncenter" width="780"]هتل بی ویو پاتایا
هتل بی ویو پاتایا[/caption]

رزرو آنلاین

هتل بی وی یو پاتایا به دلیل تجهیزات متنوعی که به مشتری عرضه می کند همواره مسافران و گردشگران را به خود جلب می کند. از این رو متقاضیان سکونت در هتل بی ویو باید به طرق مختلف اقدام به رزرو بلیط نمایند. رزرو آنلاین از طریق سایت های معتبر مجازی مرتبط با این مکان از بهترین راهکارها است که به گردشگران از سراسر دنیا جهت رزرو جا در این هتل زیبا کمک می کند. قیمت اقامت در هتل بی ویو پاتایا با توجه به امکانات گسترده ای که در آن موجود است مناسب می باشد.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080