هتل امپریال پاتایا

هتل امپریال پاتایا

تایلند یکی از کشور هایی است که در زمینه گردشگری بسیار رشد داشته است. شاید شما هم این بار قصد دارید به تایلند و منطقه ی معروف پاتایا سفر کنید و نگران محل اقامتتان هستید. ما به شما هتل امپریال پاتایا را معرفی می کنیم. شما می توانید با حداقل قیمت هتل های 4 ستاره، این هتل را رزرو نمایید و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوید. اگر می خواهید بیش تر درباره هتل امپریال پاتایا بدانید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با هتل امپریال پاتایا

هتل امپریال پاتایا یکی از هتل های 4 ستاره ی منطقه ی پاتایا در کشور تایلند می باشد. قیمت رزرو اتاق در این هتل به نسبت بسیار کم و به صرفه می باشد. البته امکاناتی که ارائه می شود هم دست کمی از امکانات هتل های 5 ستاره ندارد. این هتل در فاصله ی 3 دقیقه ای ساحل پاتایا و در فاصله ی 5 دقیقه ای با مرکز خرید فستیوال پاتایا قرار دارد. مسافت بین این هتل و مرکز شهر نیز در حدود 1/5 کیلومتر می باشد و شما به سرعت می توانید به مرکز شهر برسید. پس می توان گفت از نظر موقعیت مکانی در جای بسیار عالی و مناسبی قرار دارد. هم چنین این را نیز باید اضافه کنیم که فاصله ی هتل امپریال پاتایا تا فرودگاه شهر در حدود 30 دقیقه می باشد.

[caption id="attachment_1930" align="aligncenter" width="780"]هتل امپریال پاتایا
هتل امپریال پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل امپریال پاتایا

هتل امپریال پاتایا در مجموع دارای 300 اتاق می باشد و به عنوان یکی از هتل های بزرگ شهر شناخته می شود. اتاق ها به صورت یک تخته تا چهار تخته و اتاق دولوکس و هم چنین اتاق خانوادگی می باشند. که شما بر اساس دلخواه خود می توانید در هر یک از این اتاق ها اقامت داشته باشید. در اتاق ها شما می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و تماشا تلویزیون در اتاقتان لذت ببرید. اتاق ها هم چنین دارای حمام اختصاصی، صندوق امانات و سیستم تهویه مناسب هستند. شاید در تایلند یکی از مهم ترین نکات سیستم تهویه باشد، چرا که تحمل آب و هوای تایلند برای ما ایرانی ها کمی دشوار است.

[caption id="attachment_1931" align="aligncenter" width="780"]هتل امپریال پاتایا
هتل امپریال پاتایا[/caption]

خدمات هتل امپریال پاتایا

در هتل امپریال پاتایا و اتاق ها و فضای بیرونی آن انواع خدمات مختلف ارائه می شود. برای مثال روم سرویس 24 ساعته یکی از خدمات ثابت در این هتل می باشد و نظافت اتاق ها و سایر نقاط هتل همواره در حال انجام است. نکته ی دیگر امکانات آسانسور جهت رفاه حال افراد معلول می باشد. شما هم چنین می توانید صبحانه تان را نیز در اتاقتان سرو کنید. از دیگر خدمات هتل پذیرش و پاسخ گویی 24 ساعته پرسنل می باشد. پرنسل هتل بسیار خوش برخورد و مسلط به حداقل دو زبان می باشند. وجود صرافی برای تهیه ارز و چاپ و فاکس و تکثیر نیز از دیگر خدمات هتل امپریال پاتایا است. شما هم چنین برای سیگار کشیدن می توانید از اتاقک های مخصوص این کار استفاده کنید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل امپریال پاتایا

امکانات تفریحی و ورزشی که معمولا در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره یافت می شوند، جزء امکانات مورد علاقه مسافران می باشند. این هتل دارای یک استخر سرباز، سالن های ورزشی و تناسب اندام نظیر یوگا و ایروبیک، باشگاه بدنسازی، جکوزی، سونا می باشد. اگر به این ورزش ها علاقه ندارید می توانید از زمین تنیس و زمین گلف نیز استفاده کنید. خدمات ماساژ نیز قابل انجام است. البته از آبگرم نیز می توانید استفاده کنید. برای کودکان نیز یک سالن بازی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این امکانات تفریحی و ورزشی، شما می توانید از امکانات میز تور نیز استفاده کنید. پارکینگ رایگان نیز به صورت اختصاصی در اختیار این هتل است و وسیله نقلیه تان را می توانید در پارکینگ پارک نمایید. هتل امپریال پاتایا هم چنین دارای رستوران با انواع غذا های محلی تایلند و غذا های دریایی می باشد. کافی شاپ، مرکز خرید و فضای سبز نیز از دیگر امکانات هتل امپریال پاتایا است.

[caption id="attachment_1932" align="aligncenter" width="780"]هتل امپریال پاتایا
هتل امپریال پاتایا[/caption]

امکانات عمومی هتل امپریال پاتایا

هتل امپریال پاتایا هم چنین امکانات عمومی نیز دارد که البته در دیگر هتل ها نیز یافت می شود. البته گاهی هم این طور نیست. برای مثال کافی شاپ و فروشگاه یکی از امکانات عمومی این هتل می باشد. هم چنین مرکز نگهداری از کودکان نیز از دیگر خدمات و امکانات عمومی این هتل است و بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. شما هم چنین می توانید از تاکسی سرویس و ترانسفر هتل برای رفت و آمد های خود به خارج از هتل استفاده کنید.

[caption id="attachment_1933" align="aligncenter" width="780"]هتل امپریال پاتایا
هتل امپریال پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080