هتل ای وان رویال کروز پاتایا

هتل ای وان رویال کروز پاتایا

هتل ای وان رویال کروز پاتایا یکی از هتل هایی است که در قسمت ساحل شمالی تایلند قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره در سال 1988  در کشور تایلند احداث شده است و در سال 2005 مورد بازسازی قرار گرفته است و دارای  465 اتاق می­باشد که در فاصله دویست متری ساحل قرار گرفته است معماری بیرونی ساختمان شبیه کشتی کروز می باشد که نمای زیبایی به هتل بخشیده است و با قیمت بسیار مناسب به مسافران پاتایا تایلند پیشنهاد می شود  در این گزارش قصد داریم شما را با تجهزات اتاق ها و سرویس دهی غذا ، امکانات و تفریحات و موقعیت مکانی هتل ای وان رویال کروز پاتایا  آشنا کنیم.

[caption id="attachment_1908" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان رویال کروز پاتایا
هتل ای وان رویال کروز پاتایا[/caption]

تجهیزات اتاق­های هتل

اتاق های هتل ای وان رویال کروز پاتایا به چند نوع اتاق سوپریور ، اتاق لوکس ، اتاق اجرایی ، سوییت خانوادگی ،مینی سوییت ، رویال سوییت تقسیم می شوند که اتاق ها شبیه کابین کشتی کروز است و تمام اتاق ها مجهز به وسایل صوتی ، تصویری مانند تلویزیون، دستگاه پخش دی وی دی و سی دی رومیزی و همینطور برای رفاه بیشتر مسافرین دارای مینی‌بار(یخچال کوچک) ، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان ، کمد لباس و دراور ، آینه ، سشوار، اتو ، میز اتو، چای ساز و قهوه ساز ،تلفن مستقیم ، میز تحریر، اتاق نشیمن جدا و بسته لوازم آرایشی بهداشتی می باشد در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و وان و پنجره بزرگ وجود دارد و با توجه به ظرفیت در هر اتاق تخت وجود دارد و در ضمن اتاق ها دارای اینترنت رایگان هستند، تمام طبقات مجهز به آسانسور می باشد.

 

سرویس دهی غذا

سرویس دهی غذا در هتل ای وان رویال کروز پاتایا از نوع BB  است یعنی فقط صبحانه رایگان می باشد و برای ناهار و شام می توانید با پرداخت مبلغی از رستوران های هتل استفاده نمایید که می توان ازز رستوران های این هتل به رستوران آلاکارته که غذاهای بین المللی و تایلندی آماده می کند ، رستوران هاربور که غذاهای بین المللی سرو می کند رستوران مارتیمه غذاهای دریایی سرو می کند و رستوران سی فود و اینتر غذاهای کبابی و دریایی سرور می کنند اشاره کرد. این رستوران ها مخصوص هتل ای وان رویال کروز پاتایا هستند.

امکانات و تفریحات

هتل ای وان رویال کروز پاتایا مجهز به استخر سر­پوشیده و روباز و اتاق سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، بدنسازی و میز بیلیارد می باشد و در بعضی رستوران های هتل موزیک زنده به همراه نمایش و آواز اجرا می شوند و دارای ترنسفر فرودگاهی و یک شاتل رایگان می باشد که میهمانان را در زمان های مشخص به مراکز خرید واکینگ استریت و مرکز خرید سنترال فستیوال و پلاژ رویال گاردن می رساند. همچنین هتل مجهز به خشکشویی و اتوکشی می باشد  دستگاه خودپرداز و انبار بار و صندوق امانات، پارکینگ رایگان از دیگر امکانات هتل می باشد دسترسی به اینترنت رایگان در کلیه مکان های هتل مقدور است .همچنین این هتل تسهیلات ویژه برای معلولین و خدمات نگهداری از کودک هم ارائه می کند. و در صورت در خواست میهمان خودرو به صورت رایگان کرایه داده می شود و در مغازه های نزدیک هتل موتور سیکلت هم کرایه داده می شود.

[caption id="attachment_1909" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان رویال کروز پاتایا
هتل ای وان رویال کروز پاتایا[/caption]

هتل ای وان رویال کروز پاتایا​ لابی بسیار زیبایی دارد و همانند نمای بیرونی هتل  که شبیه کشتی است نمای داخلی و لابی هتل شباهت بسیار زیادی به کشتی کروز دارد که در صورت خستگی در اتاق های هتل می توانید از این لابی زیبا هتل ای وان رویال کروز پاتایا که مجهز به صندلی ها و مبلمان راحتی می باشد استفاده نمایید.

[caption id="attachment_1910" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان رویال کروز پاتایا
هتل ای وان رویال کروز پاتایا[/caption]

 

موقعیت مکانی

هتل ای وان رویال کروز پاتایا در قسمت شمالی شهر پاتایا قرار دارد که تا ساحل دو دقیقه فاصله دارد و تا مرکز شهر350 متر فاصله دارد و نزدیکی به مراکز خرید و رستوران ها از مزیت های اقامت در این هتل می باشد که  با پیاده روی یک دقیقه ای به فروشگاه های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید همچنین می توانید برای دیدن مکان های مهم پاتایا از شاتل رایگان هتل استفاده نمایید. هتل ای وان رویال کروز پاتایا با فرودگاه بین المللی سوارنابومی​ 145 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_1911" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان رویال کروز پاتایا
هتل ای وان رویال کروز پاتایا[/caption]

آدرس دقیق هتل :

Address: North Pattaya Beach Road, Pattaya Beach Road, Pattaya, Thailand 499

قیمت هتل

ظرفیت بیشتر اتاق­های هتل ای وان رویال کروز پاتایا دو نفره است اما با توجه به مشخص نبودن هزینه هرشب اقامت در اتاق های  هتل ای وان رویال کروز پاتایا می توانید برای اطلاع از قیمت­های دقیق این هتل  با شماره ذیل تماس بگیرید.

تلفن :

Phone: +66 38 259 555

همچنین می توانید با مراجعه به سایت https://www.a-oneroyalcruisehotel.com با امکانات  بیشتر هتل ای وان رویال کروز پاتایا آشنا شوید و از قیمت های جدید اتاق ها آگاهی پیدا کنید و در صورت تمایل اقدام به رزرو اتاق نمایید و سفری دلپذیر را تجربه کنید. 

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

0218885180