هتل نوا گلد پاتایا

هتل نوا گلد پاتایا

هتل نوا گلد پاتایا یکی از هتل های پاتایا تایلند که در سال 2009 در مرکز شهر پاتایا در کشور تایلند احداث شده است این هتل 4 ستاره دارای 7 طبقه و 77 اتاق می­باشد که در فاصله ده دقیقه ای ساحل قرارگرفته است معماری بیرونی ساختمان با گوشه های گرد و نرده های سفید رنگ در بالکن ها نمای زیبایی به هتل بخشیده است و با قیمت بسیار مناسب به مسافران پاتایا تایلند پیشنهاد می شود در این گزارش قصد داریم شما را با تجهزات اتاق ها و سرویس دهی غذا ، امکانات و تفریحات ، موقعیت مکانی و قیمت هتل نوا گلد پاتایا آشنا کنیم.

[caption id="attachment_1886" align="aligncenter" width="780"]هتل نوا گلد پاتایا
هتل نوا گلد پاتایا[/caption]

تجهیزات اتاق ­های هتل

اتاق­های هتل نوا گلد پاتایا مجهز به وسایل ضروری مانند تلویزیون، دستگاه پخش دی وی دی و سی دی، کامپیوتر رومیزی ، مینی‌بار(یخچال کوچک) ، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان ، کمد لباس و دراور ، آینه ، سشوار، اتو ، میز اتو، چای ساز و قهوه ساز ،تلفن مستقیم ، میز تحریر، اتاق نشیمن جدا و بسته لوازم آرایشی بهداشتی می باشد بالکن های هتل مبله می باشد در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و وان وجود دارد و با توجه به ظرفیت ، در هر اتاق تخت وجود دارد  و در ضمن اتاق ها دارای اینترنت رایگان هستند، تمام طبقات مجهز به آسانسور می باشد.

ظرفیت بیشتر اتاق های هتل نوا گلد پاتایا دو نفره سوپریر(superior) است که بیشتر زوج های جوان در این هتل اقامت دارند و گاهی اوقات افراد تاجر و خانواده ها هم در این هتل اقامت می کنند. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

سرویس دهی غذا

رستوران هتل نوا گلد پاتایا داخل هتل نیست و روبروی نوا گلد قرار دارد که می توانید برای صرف ناهار و شام از رستورانی که روبروی هتل قرار دارد و مخصوص هتل نوا گلد پاتایا است و غذاهای بین المللی و تایلندی آماده می کنند استفاده کنید و صبحانه هم داخل اتاق ارائه می شود. 

[caption id="attachment_1888" align="aligncenter" width="780"]هتل نوا گلد پاتایا
هتل نوا گلد پاتایا[/caption]

امکانات و تفریحات

هتل نوا گلد پاتایا مجهز به استخر سر­پوشیده و روباز و اتاق سونا و جکوزی ، سالن ماساژ  و بدنسازی واتاق بازی­های کامپیوتری برای تمام سنین می باشد و یک آبشار سنگی دارد و دارای ترنسفر فرودگاهی و یک شاتل رایگان می باشد که میهمانان را در زمان های مشخص به مراکز خرید واکینگ استریت و مرکز خرید سنترال فستیوال می رساند. همچنین هتل مجهز به خشکشویی و اتوکشی می باشد فکس و فتوکپی و دستگاه خودپرداز و انبار بار و صندوق امانات، پارکینگ رایگان از دیگر امکانات هتل می باشد دسترسی به اینترنت رایگان در کلیه مکان های هتل مقدور است .خدمت رسانی هتل نوا گلد پاتایا و  رفتار خوب خدمه هتل زبانزد خاص و عام می باشد.همچنین این هتل تسهیلات ویژه برای معلولین و خدمات نگهداری از کودک هم ارائه می کند. و در صورت در خواست میهمان ماشین به صورت رایگان کرایه داده می شود.

یک مجسمه طلایی در لابی هتل زیبایی خاصی به هتل نوا گلد پاتایا بخشیده است و در صورت خستگی در اتاق های هتل می توانید از این لابی زیبا که مجهز به صندلی ها و مبلمان راحتی می باشد استفاده نمایید.

[caption id="attachment_1889" align="aligncenter" width="780"]هتل نوا گلد پاتایا
هتل نوا گلد پاتایا[/caption]

 

موقعیت مکانی

هتل نوا گلد پاتایا در مرکز شهر پاتایا قرار دارد و نزدیکی به مراکز خرید و رستوران ها از مزیت های اقامت در این هتل می باشد که  با پیاده روی یک دقیقه ای به فروشگاه های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید وتا مرکز شهر و ساحل پاتایا و نمایش آلکازارده دقیقه پیاده روی لازم است همچنین می توانید برای دیدن مکان های مهم پاتایا از شاتل رایگان هتل استفاده نمایید.

تا نزدیک ترین فرودگاه یعنی فرودگاه یوتاپائو چهل و پنج دقیقه فاصله دارد و با فرودگاه سووارنابومی​ یک ساعت و نیم با ماشین فاصله دارد.

[caption id="attachment_1890" align="aligncenter" width="780"]هتل نوا گلد پاتایا
هتل نوا گلد پاتایا[/caption]

آدرس دقیق هتل نوا گلد پاتایا :

Moo 9, Nongprue, Banglamung, Pattaya, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand80/166

سیستم موقعیت جهانی هتل نوا گلد پاتایا :

 12.938955,100.890437

 

قیمت هتل 

ظرفیت بیشتر اتاق­های هتل نوا گلد پاتایا اتاق­های دو نفره است مخصوصا برای زوج­های جوان این هتل پیشنهاد می شود که نسبت به هتل های دیگر قیمت مناسب تری دارد و قیمت هتل برای اتاق های دو نفره هرشب تقریبا بین 2 میلیون تومان تا سه میلیون تومان می باشد.برای اطلاع از قیمت­های دقیق این هتل می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

تلفن :

006638416006، 006638416007، 006638416008، 006638416009، 006638416010

فکس :

006638416011

همچنین می توانید با مراجعه به سایت www.mosaic-collection.com/novagold با امکانات هتل نوا گلد پاتایا بیشتر آشنا شوید و از قیمت های جدید هتل مطلع شوید و برای رزرو اتاق ها اقدام نمایید.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080