هتل کریستال پالاس پاتایا

هتل کریستال پالاس پاتایا

شهر پاتایا از بزرگ‌ترین شهرهای تایلند است که هتل‌های معروف زیادی دارد . هتل کریستال پالاس پاتایا ازجمله هتل‌های محبوب این شهر است. این هتل در منطقه چونبوری پاتایا واقع شده است که تقریباً در مرکز شهر پاتایا است . این هتل نزدیک ساحل بوده و فاصله حدود 10 دقیقه‌ای با ساحل شهر پاتایا دارد. پس چنانچه از آن دسته از افرادی هستید که علاقه خاصی به تماشای غروب آفتاب دارید می‌توانید با رزرو این هتل در بهترین نقطه پاتایا در عصر به ساحل رفته و از کنسرت‌های ساحلی و غروب زیبای آفتاب به همراه ورزش‌های ساحلی همچون غواصی لذتی دوچندان را در هتل کریستال پالاس پاتایا تجربه نمایید. لازم به ذکر است که رستوران هتل کریستال پالاس پاتایا 2 ستاره بوده و در ادامه به معرفی امکانات این هتل زیبا خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_1865" align="aligncenter" width="780"]هتل کریستال پالاس پاتایا هتل کریستال پالاس پاتایا[/caption]

امکانات هتل کریستال پالاس پاتایا

در این بخش به معرفی امکانات هتل کریستال پالاس پاتایا می‌پردازیم که شامل رستوران و امکانات داخل اتاق‌های هتل کریستال پالاس پاتایا می‌باشد.

[caption id="attachment_1866" align="aligncenter" width="780"]هتل کریستال پالاس پاتایا هتل کریستال پالاس پاتایا[/caption]

امکانات اتاق‌های هتل کریستال پالاس پاتایا

اتاق‌های هتل کریستال پالاس پاتایا دارای امکانات فوق‌العاده‌ای برای مسافرانی که پاتایا را برای سفر تفریحی خود انتخاب می‌کنند هستند. ازجمله این امکانات می‌توان به تلویزیون فلت LED با ماهواره در اتاق‌های این هتل اشاره کرد که شما می‌توانید به کلیه شبکه‌های ماهواره دسترسی مستقیم داشته باشید. همچنین اتاق‌های هتل کریستال پالاس پاتایا دارای مینی بار و حمام مجهز هستند که آسایش دوچندانی را برای مسافرین رقم می‌زند.

اتاق‌های این هتل پرزرق‌ و برق همچنین دارای بالکن اختصاصی می‌باشند که نمایی زیبا از شهر پاتایا و ساحل آن را برای مسافران رقم می‌زنند. پس چنانچه شهر پاتایا از جذابیت خاصی برای شما برخوردار است هتل کریستال پالاس پاتایا با بالکن‌های اختصاصی می‌تواند نمایی زیبا از این شهر را برای شما ارائه دهد. امروزه برای بیشتر مسافرین اینترنت از مسائل مهم است. اتاق‌های این هتل دارای اینترنت وای فای بی‌سیم رایگان و پرسرعت می‌باشد که در این صورت لازم به هزینه‌های اضافی بابت اینترنت در هتل را نخواهید داشت.

[caption id="attachment_1867" align="aligncenter" width="780"]هتل کریستال پالاس پاتایا هتل کریستال پالاس پاتایا[/caption]

رستوران هتل کریستال پالاس پاتایا

 هتل کریستال پالاس پاتایا دارای 2 رستوران است. دریکی از رستوران‌ها برای صبحانه ، نهار و همچنین شام غذاهای تایلندی سرو می‌شود. در رستوران دوم این هتل نیز غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند. پس چنانچه از آن دسته از افراد علاقه‌مند به غذاهای خوش‌طعم و خاص تایلندی هستید می‌توانید با اقامت در این هتل از این غذاها لذت کافی را تجربه نمایید. علاوه بر رستوران این هتل 2 کافه در لابی هتل و 2 کافه در کنار استخر هتل  نیز دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین تنقلات را برای مسافرین فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که ساعات کاری این رستوران از 6 صبح تا 23 شب می‌باشد و تقریباً در تمام ساعات بیداری در خدمت مسافرین خود می‌باشد. اگر روز پر از گردش و تفریحی را در شهر پاتایا داشته‌اید و شب‌هنگام در هتل با خستگی فراوان نیاز به غذاهای خوش‌طعم تایلندی و بین‌المللی داشتید و یا در استخر این مجموعه هوس نوشیدنی‌ها و تنقلات تایلندی به سرتان زد ، حتماً از رستوران این هتل استفاده نمایید. این هتل درمیان هتل های تایلند رتبه قابل توجهی دریافت کرده است. 

امکانات ورزشی هتل کریستال پالاس پاتایا

هتل کریستال پالاس پاتایا پرزرق‌وبرق بی‌شک بخشی از محبوبیت خود را مدیون امکانات خارق‌العاده ورزشی خود می‌باشد. ازجمله امکانات ورزشی این هتل می‌توان به استخر روباز به همراه سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین در این مجموعه‌ی بی‌نظیر خدمات ماساژ تایلندی نیز برای مسافران ارائه می‌شود. پس چنانچه در ذهن شما شهرت‌هایی از ماساژ تایلندی و تعاریفی از کیفیت آن وجود دارد ، می‌توانید این ماساژ را باکیفیتی مطلوب در هتل کریستال پالاس پاتایا تجربه کنید. 

پارکینگ هتل کریستال پالاس پاتایا

ازآنجایی‌که هتل کریستال پالاس پاتایا در مرکز شهر پاتایا و بین مراکز خرید پرترافیک قرارگرفته است ، نیاز به پارکینگ در مدت سفر به این هتل ممکن است از نیازهای اصلی مسافران باشد. این هتل با دارا بودن پارکینگ رایگان این نگرانی را از مسافرین عزیز رفع کرده است. شما در این هتل علاوه بر اینکه می‌توانید خودروی خود را به‌صورت رایگان پارک کنید ، می‌توانید به ساحل نزدیک این هتل نیز با ماشین خود سفر کنید و از مناظر دیدنی شهر پاتایا به‌خصوص ساحل آن لذتی دوچندان ببرید.

نظر مسافران در مورد هتل کریستال پالاس پاتایا

در نظرسنجی‌های مختلف این هتل 4 ستاره امتیاز 6.5 از 10 را به خود اختصاص داده است که با توجه به قیمت و ستاره‌های هتل از امتیاز به نسبت خوبی برخوردار است و بین مسافرین به نسبت امتیاز خوبی را اخذ کرده است. پس چنانچه قصد سفر به پاتایا با هزینه‌ای کم و امکاناتی مطلوب و در حد 4 ستاره را دارید ، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از هتل کریستال پالاس پاتایا دیدن کنید و اقامت خوب و خوش را در شهر زیبای پاتایا در این هتل داشته باشید.هتل کریستال پالاس پاتایا درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است .

[caption id="attachment_1868" align="aligncenter" width="780"]هتل کریستال پالاس پاتایا هتل کریستال پالاس پاتایا[/caption]

 

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080