هتل لوما ریزورت پاتایا

هتل لوما ریزورت پاتایا

هتل لوما ریزورت پاتایا در سواحل شمالی پاتایا در کشور تایلند ساخته شده است و از بهترین و شیک ترین هتل های این کشور بشمار می رود و امکانات تفریحی و اقامتی مختلف و بی نظیری را به گردشگران ارائه می کند و موجب می شود مسافران یک سفر جذاب و فراموش نشدنی را تجربه نمایند.

هتل لوما ریزورت پاتایا

این هتل دارای رستوران بین‌المللی و اسپا است که در آن علاوه بر غذاهای بین المللی، غذاهای تایلندی نیز تهیه و سرو می شود. اتاق های هتل لوما ریزورت پاتایا بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند و همچنین یک فضای دل انگیز و آرامش بخشی را برای مسافران به ارمغان می آورد که از اقامت در این هتل لذت ببرند.شما می توانید تصاویر این هتل را که تمامی آنها واقعی هستند،در سایت ما مشاهده کنید.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه پیشرفته هستند و یک فضای مطبوع و صمیمی را برای گردشگران بوجود می آورد که از سفر به این کشور زیبا، خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن داشته باشند و همچنین یک سفر به‌ صرفه را تجربه نمایند و انتخاب خود رضایت داشته باشند.

[caption id="attachment_1857" align="aligncenter" width="780"]هتل لوما ریزورت پاتایا هتل لوما ریزورت پاتایا[/caption]

خدمات و امکانات هتل لوما ریزورت پاتایا

همانطور که گفتیم این هتل در شمال پاتایا قرار دارد و حدود 5 دقیقه با ساحل اختلاف دارد. فضای داخلی این هتل بسیار سرسبز است و دارای استخر سرپوشیده برای شنا می باشد. در هنگام ورود مسافران به داخل هتل استقبال بسیار گرمی از آنها صورت می پذیرد که جزو خدمات هتل می باشد.

همچنین هتل لوما ریزورت پاتایا دارای مرکزی به نام آب گرم است که خدماتی مانند آب درمانی، ماساژ درمانی، ماساژ کمر و پا به مسافران ارائه می شود.

این هتل علاوه بر دارا بودن اتاق مهمان دارای اتاق جلسات نیز می باشد که شرکت ها می توانند برای برگزاری جلسات و عقد قرارداد های خود از این اتاق ها استفاده کنند.

فضای داخلی هتل لوما ریزورت پاتایا و همچنین خدمات آن در تلاش هستند که موجب آرامش خاطر بیشتر مسافران شوند. در اطراف هتل نیز کافی شاپ و رستوران های مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها بروید.

[caption id="attachment_1856" align="aligncenter" width="780"]هتل لوما ریزورت پاتایا
هتل لوما ریزورت پاتایا[/caption]

رستوران های هتل لوما ریزورت پاتایا

این هتل دارای رستوران بین المللی و رستوران آل آکارت می باشد و انواع غذاهای بین المللی در آن تهیه می گردد. همچنین صبحانه آمریکایی بصورت سلف سرویس به مسافران ارائه می شود. هتل لوما ریزورت پاتایا یک کافی شاپ بسیار شیک دارد که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

[caption id="attachment_1858" align="aligncenter" width="780"]هتل لوما ریزورت پاتایا
هتل لوما ریزورت پاتایا[/caption]

اتاق های هتل لوما ریزورت پاتایا

هتل لوما ریزورت پاتایا 124 اتاق دارد که در تمامی اتاق ها خدمات دسترسی به اینترنت بیسیم وجود دارد. اتاق ها پاک هستند و استعمال دخانیات در آنها ممنوع می باشدو مکان جداگانه ای برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است. خدمات در اتاق ها بصورت 24 ساعته انجام می شود و کلیه امکانات در اتاق ها برای مسافران فراهم است. امکانات تفریحی و ورزشی گوناگونی نیز در هتل محیا می باشد از جمله استخر سرباز و سرپوشیده، ماساژ، باغ، محل بازی کودکان و...

کلیه اتاق ها یک محیط گرم و خانوادگی دارند و یک اقامت بی نظیر و دوست داشتنی را برای شما رقم خواهند زد.

[caption id="attachment_1859" align="aligncenter" width="780"]هتل لوما ریزورت پاتایا
هتل لوما ریزورت پاتایا[/caption]

توضیحاتی درباره هتل لوما ریزورت پاتایا

هتل لوما ریزورت پاتایا اند اسپا یکی از بهترین هتل های پاتایا است که جزو هتل های 3 ستاره بشمار می آید. سواحل  ونگ آمات یکی از سواحل بسیار زیب و دنج در جهان است که این هتل در 500 متری آن قرار گرفته است. جشنواره های شبانه بسیار جذابی هر شب در کنار هتل برگزار می شود که گردشگران می توانند در آن شرکت کنند.

موقعیت این هتل به صورتی است که به آسانی می توان به مراکز خرید دسترسی داشت. معماری و طراحی اتاق ها بسیار شیک و مدرن انجام شده است و اتاق ها دارای تمامی امکانات لازم جهت اقامت گردشگران را دارا می باشد. این هتل در یک مکان بسیار آرام و دنج است و از شلوغی و هیاهو به دور می باشد.

از امکانات ویژه هتل لوما ریزورت پاتایا می توان به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، صرافی، کافی شاپ، رستوران، بار، خشکشویی، خدمات 24 ساعته در اتاق ها توسط خدمتکاران و...اشاره کرد. این هتل از دید گردشگران از برترین هتل های تایلند محسوب میگردد.

جهت رزرو هتل لوما ریزورت پاتایا و استفاده از خدمات ویژه آن می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و در تاریخ مدنظرتان، اتاق رزرو کنید. اگر به سایت های گردشگری سری بزنید متوجه خواهید شد که امتیاز این هتل 8.5 از 10 است و می توانید با خیال آسوده بلیط هواپیما تهیه کنید و به سواحل پاتایا سفر کنید.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080