هتل سنتارا اونیو پاتایا

هتل سنتارا اونیو پاتایا

زیبایی خیره کننده هتل سنتارا اونیو پاتایا همه افراد را به وجد می آورد. این هتل آنقدر زیبا و شگفت انگیز طراحی شده است که مدتی مشهور به عروس پاتایا بود.موقعیت جغرافیاتی هتل سنتارا اونیو پاتایا بسیار مناسب است و دسترسی از این هتل به مراکز خرید مشهور در پاتایا و همینطور مرکز شهر سبب می شود که افراد علاقه مند به اقامت در هتل سنتارا اونیو پاتایا باشند.

امروز قصد داریم هتل سنتارا اونیو پاتایا را معرفی کنیم و بررسی کنیم که خدمات و امکانات این هتل به چه صورتی است. با ما همراه باشید.

معرفی هتل سنتارا اونیو پاتایا

هتل سنتارا اونیو پاتایا دارای خدمات ترانسفر بی نظیری است و این موضوع سبب شده است که افراد بتوانند به سادگی از جاهای مختلف شهر به کمک تیم های راهنمای هتل دیدن کنند.

اتاق های هتل سنتارا اونیو پاتایا دارای تلویزیون ال سی دی و همینطور ماهواره قدرتمند است. در تمامی اتاق ها تلفن بی سیم قرار دارد و همینطور مینی بار و و حمام های لوکس در داخل اتاق ها سبب می شود که نیازی به خدمات بیرونی نداشته باشید. در هر اتاق میز آرایشی قرار گرفته است که وسایل ارایشی از قبیل سشوار و ... را برای مهمانان فراهم ساخته است. یخچال هایی که در اتاق قرار دارد دارای سیستم سرمایش بسیار قدرتمندی است.

در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع دیده می شود و البته صندوق امانات هر اتاق نیز با استانداردهای لازم فراهم شده است. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

موضوع جالبی که در خصوص امکانات هر اتاق دیده شده است سرویس روشویی و یک آشپرخانه کوچک است این گزینه سبب می شود افرادی که علاقمند هستد خودشان آشپزی کنند به هدفشان دست یابند.

در هتل سنتارا اونیو پاتایا اتاق ها 2 تخته، سه تخته و اتاق های خانوادگی فراهم شده است و البته اتاق هایی که به صورت استاندارد نیز فراهم شده است از دسته انتخاب های میان رده محسوب می شود و تمامی امکانات گفته شده در بخش بالا را شامل می شوند. این هتل 51 اتاق دارد.

[caption id="attachment_1836" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا اونیو پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا[/caption]

امکانات ورزشی هتل سنتارا اونیو پاتایا

در این هتل استخر روباز با معماری ویژه ای ساخته شده است، سونا و جکوزی و همینطور سالن های بدنسازی هتل سنتارا اونیو پاتایا به صورت شبانه روز برای فعالیت آماده هستند. در این هتل شما می توانید از خدمات سالن های ماساژ استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مربیانی که برای ماساژ انتخاب شده اند به تمامی فنون ماساژ تبحر دارند.

بخش دیگری در هتل قرار دارد که مربوط به بازی فکری برای کودکان است، فرزندان شما می توانند در این بخش به سادگی انواع بازی های کودکانه را به اتفاق سایر هم سن و سال های خود داشته باشند. در نظر داشته باشید که هتل سنتارا اونیو پاتایا دارای بهترین ویژگی های بدنسازی است و مربیانی در این هتل حضور دارند که به شما برنامه های ورزشی استاندارد می دهند.

[caption id="attachment_1835" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا اونیو پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا[/caption]

رستوران های هتل سنتارا اونیو پاتایا

هتل سنتارا اونیو پاتایا دارای رستوران و بار جداگانه است به این ترتیب شما می توانید طبق سلیقه خود به سراغ گزینه مورد نظر بروید. معماری که برای داخل رستوران بکار رفته است بسیار زیبا و خیره کننده است. در نظر داشته باشید که شما می توانید در این هتل از بهترین امکانات رفاهی استفاده کنید و هیچ مشکلی پیش روی شما قرار ندارد.

در طبقه اول هتل کافی شاپ قرار دارد که برای جوانان انتخاب جالبی به نظر می رسد در این کافه بهترین نوشیدنی های سرد و گرم و انواع بستنی های بین المللی عرضه می شود. شما می توانید از صبحانه بسیار دل چسب در این هتل نیز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که عموم افراد ترجیح می دهند که از غذاهای فینگر فود در این هتل سفارش دهند این غذاها دارای حجم کم هستند اما بهترین کیفیت و طعم را برای شما فراهم خواهند ساخت.

[caption id="attachment_1834" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا اونیو پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا[/caption]

خدمات ویژه هتل سنتارا اونیو پاتایا

هتل سنتارا اونیو پاتایا تا فرودگاه در حدود 90 دقیقه فاصله دارد، در این هتل می توانید از لاندری، خدمات چاپ و فکس و همینطور گشت های درون و برون شهری استفاده کنید. هتل دارای سالن بازی برای کودکان شما و همینطور خدمات پرستاری ویژه ای است. در نظر داشته باشید که در هتل اتاق مخصوص سیگار ساخته شده است و افراد اجازه سیگار کشیدن درون محوطه را ندارند این موضوع سبب می شود که قوانین هتل سنتارا اونیو پاتایا­ به درستی رعایت شود.

فضای حیاط هتل بسیار سرسبز طراحی شده است و بهترین آرامش را به شما هدیه می دهد.

[caption id="attachment_1833" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا اونیو پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا[/caption]

جمع بندی هتل سنتارا اونیو پاتایا

رزرو اینترنتی این هتل برای عموم افراد فراهم شده است در صورتی که افراد علاقه مند به رزرو سوییت های خانوادگی هتل سنتارا اونیو باشند می توانند از طرح های تخفیف بهرمند شوند.

[caption id="attachment_1832" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا اونیو پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080