هتل سان شاین ویستا پاتایا

هتل سان شاین ویستا پاتایا

هتل سان شاین ویستا پاتایا از دسته هتل های میان رده محسوب می شود که تمامی امکانات لازم را برای مهمانان فراهم می سازد. این هتل از انتخاب بسیار ارزان و مناسب برای افرادی است که نمی خواهند هزینه های بالایی را تقبل کنند. اینطور که مشخص است در بررسی های اخیر افرادی که هتل سان شاین ویستا پاتایا را برای اقامت انتخاب می کنند هیچ نارضایتی نخواهند داشت.

امروز قصد داریم علت محبوبیت هتل سان شاین ویستا پاتایا و همینطور شرایط رزرو هتل سان شاین ویستا پاتایا را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی هتل سان شاین ویستا پاتایا

هتل سان شاین ویستا پاتایا به طور دقیق دارای 131 اتاق است که البته اتاق های آن به دو درجه میان رده و لوکس تقسیم شده اند و شما می توانید طبق بودجه وبرنامه ریزی خود اتاق مناسب برای خود را رزرو کنید. اتاق ها دارای سرویس های فرهنگی و معمولی هستند و حمام بسیار لوکسی در تمامی اتاق ها قرار دارد. سرویس هر اتاق بسیار کامل است و شما می توانید صبحانه را در اتاق ها سرو کنید. در نظر داشته باشید که تمامی اتاق ها دارای تلفن های بی سیم هستند و همینطور سیستم خنک کننده و گرم کننده بسیار لوکسی در هر اتاق قرار دارد.

سیستم وای فای برای اتاق های ویژه رایگان و نامحدود است. هتل سان شاین ویستا به صورت آپارتمانی طراحی شده است و در هر آپاتمان می توانید از آشپزخانه مجهز و همینطور فضای غذاخوری بسیار دل چسب استفاده کنید. این هتل تنها 4 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و همینطور فاصله آن تا بیمارستان بین المملی پاتایا یک کیلومتر است. این هتل تا کافه هاردراک تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. در پاتایا هر ساله فستیوال های مرکزی در سواحل برگزار می شود که هتل سان شاین ویستا پاتایا از نزدیکترین هتل به این فستیوال است. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1844" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین ویستا پاتایا
هتل سان شاین ویستا پاتایا[/caption]

خدمات اتاق و رستوران های هتل سان شاین ویستا پاتایا

تمامی اتاق ها دارای تراس های باز هستند و شما می توانید به سادگی کل شهر را مورد بازدید قرار دهید، این تراس مبله بوده و امکانات لازم برای استراحت و صرف غذا را خواهد داشت.

رستوران های هتل سان شاین ویستا پاتایا اغلب غذاهای محلی طبخ می کنند و غذاهای بین المللی در این رستوران ها بسیار کمتر دیده می شود شما می توانید تا زمانی که سفارشات آماده شود از نوشیدنی های بسیار خوش طعم گیاهی استفاده کنید.

در هتل سان شاین ویستا پاتایا یک کافه بسیار فانتزی قرار دارد که از سوی زوج های جوان بسیار استقبال شده است.

[caption id="attachment_1845" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین ویستا پاتایا
هتل سان شاین ویستا پاتایا[/caption]

امکانات رفاهی هتل سان شاین ویستا پاتایا

هتل سان شاین ویستا پاتایا پارکینگ به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد، پارکینگ ها دارای سیستم راهنماگر ورود و خروج هستند به این ترتیب ماشین ها می توانند به سادگی و بدون مزاحمت برای یکدیگر در پارکینگ ها رفت و آمد داشته باشند.

ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.  در صورتی که حیوان خانگی داشته باشید باید آن را به بخش حفاظت تحویل دهید و البته هزینه نگهداری آن را نیز پرداخت کنید.

این هتل دارای پذیرش 24 ساعته است و ورود و خروج در هتل نیز در تمامی ساعات شبانه روز با رعایت قوانین صورت می پذیرد.

در این هتل بخشی برای نگهداری چمدان ها وجود دارد به این ترتیب می توانید با خیال راحت از اشیای با ارزش خود محافظت کنید.

در هتل سیستم فکس و فتوکپی و همینطور صرافی وجود دارد.

[caption id="attachment_1846" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین ویستا پاتایا
هتل سان شاین ویستا پاتایا[/caption]

رعایت بهداشت در هتل سان شاین ویستا پاتایا

خدمات بهداشت در هتل سان شاین ویستا پاتایا به صورت روزانه و توسط خدمتکاران بسیار زبده صورت می پذیرد. در نظر داشته باشید که نظافت اتاق ها دو بار در روز و سایر بخش های هتل یک وعده در روز است و این موضوع سبب شده است که هتل سان شاین ویستا دارای رتبه بهداشت بالایی باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید از خدمات شستشوی لباس در هتل نیز استفاده کنید به این ترتیب به سادگی می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب لباس های خودتان را شستشو کنید.

[caption id="attachment_1847" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین ویستا پاتایا
هتل سان شاین ویستا پاتایا[/caption]

هزینه رزرو هتل سان شاین ویستا پاتایا

در خصوص رزرو هتل سان شاین ویستا پاتایا هزینه های دیده شده کمی متغیر است و این موضوع برای مسافران نگران کننده به نظر می رسد در نظر داشته باشید که تعرفه رزرو این هتل به صورت فصلی تعیین می شود و علت متغیر بودن قیمت ها نیز همین است به این ترتیب می توانید به سادگی با سیستم های رزرو اینترنتی در ابتدا از قیمت اتاق های هتل مطلع شده و سپس رزرو کنید.

[caption id="attachment_1848" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین ویستا پاتایا هتل سان شاین ویستا پاتایا[/caption]

 

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080