هتل زینگ پاتایا

هتل زینگ پاتایا

شهر پاتایا در تایلند جزو بزرگترین شهر های این کشور می‌باشد که علاوه بر آن از شهرت جهانی نیز برخوردار است. در این شهر پر زرق و برق هتل های زیادی ازجمله هتل زینگ پاتایا وجود دارند. در این مقاله قصد داریم هتل زینگ پاتایا را برای مسافرین عزیز به مقصد پاتایا معرفی نماییم. این هتل در پاتایا با معیارهای بین المللی هتلی 4 ستاره می‌باشد که بیشتر مسافرین این هتل 4 ستاره  را شبیه هتل های 5 ستاره ها می شناسند که نشان از آن دارد که امکانات خارق العاده ای در اختیار مسافر قرار می دهد. هتل زینگ پاتایا به نسبت هزینه ای که از شما مسافر گرامی دریافت می‌کند امکانات به نسبت مطلوبی را در اختیار مسافر قرار می دهد که در ادامه این مقاله به این امکانات اشاره خواهیم کرد.

[caption id="attachment_1875" align="aligncenter" width="780"]هتل زینگ پاتایا هتل زینگ پاتایا[/caption]

معرفی هتل زینگ پاتایا

این هتل 4 ستاره از محبوب ترین هتل های تایلند می‌باشد که با امکانات و ویژگی های خارق العاده اش هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند و همانطور که گفته شده بین مسافرین به هتلی 4 ستاره  ولی با امکانات 5 ستاره معروف شده است. این هتل در جنوب پاتایا واقع شده است و فاصله ای در حد چند دقیقه با اسکله پاتایا دارد. همچنین این هتل نزدیک خیابان واکینگ استریت بوده و یک فاصله 45 دقیقه ای را تا فرودگاه پاتایا دارد.

لازم به ذکر است که هتل زینگ پاتایا 54 اتاق مبله با حمام های اختصاصی می‌باشد. همچنین موقعیت مناسب هتل زینگ پاتایا باعث شده است که دسترسی مسافرین این هتل به مراکز دیدنی و خرید و تفریحی بسیار مناسب باشد. این هتل فاصله ای 1.5 کیلومتری را با ساحل زیبا و دل‌نشین پاتایا دارد. پس چنانچه از آن دسته از طرفداران ورزش های ساحلی هستید یا علاقه مند به تماشای غروب آفتاب و عکاسی  ، پیشنهاد ما برای شما هتل زینگ پاتایا با 4 ستاره می‌باشد. همچنین در دنیای امروزی در شهر های بزرگی چون پاتایا که شبانه روز جریان زندگی مردم و شهر ادامه دارد نیاز به خدماتی شبانه روزی که به طور 24 ساعته باشد احساس می‌شود. خبری خوش برای مسافرینی که در شهر پاتایا در هتل زینگ پاتایا اقامت می گزینند آن است که این هتل پذیرشی 24 ساعته را از مسافرین عزیز به عمل می آورد و خدمات آن به صورت شبانه روزی می‌باشد. پس چنانچه به شهر پاتایا رسیدید و هنوز تصمیمی در مورد مکان اقامت خود نگرفته بودید حتماً از این هتل بازدید فرمایید و نگران ساعات پذیرش مسافر نباشید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1876" align="aligncenter" width="780"]هتل زینگ پاتایا هتل زینگ پاتایا[/caption]

امکانات هتل زینگ پاتایا

در این بخش میخواهیم به برخی امکانات خارق العاده هتل زینگ پاتایا بپردازیم. بی شک این هتل پر زرق و برق بخشی از شهرت فراوان خود را مدیون امکانات فراوان و هتل مجهز خود است. که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

امکانات اتاق های هتل زینگ پاتایا

از نظر مسافران در اغلب موارد ، امکانات اتاق های هتل همواره از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. هتل زینگ پاتایا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات کم نظیری را در اتاق های مسافران تعبیه کرده است. ازجمله این امکانات می‌توان به وجود تلویزیون فلت LED و ماهواره اشاره کرد که با آن می‌توان دسترسی تمام وقت و کاملی را به کلیه شبکه های ماهواره ای داشت. پس اگر در انتهای روز بعد از گردشی طولانی در پاتایا خسته به اتاق هتل می رسید از تماشای تلویزیون با شبکه های متنوع و دلخواه تان لذت کافی را ببرید. از دیگر امکانات اتاق های هتل می‌توان به لوازم آرایشی رایگان در حمام اختصاصی اتاق ها اشاره کرد که این موضوع احتمالا برای بانوان از اهمیت فراوانی برخوردار است. لازم به ذکر است که برخی از اتاق های هتل نیز دارای کتری برقی نیز می باشند ولی تمام اتاق های هتل دارای سشوار هستند. پس حتماً در انتهای روز گردشیتان در پاتایا یک دوش آب گرم خواهد چسبید.

[caption id="attachment_1877" align="aligncenter" width="780"]هتل زینگ پاتایا هتل زینگ پاتایا[/caption]

رستوران هتل زینگ پاتایا

هتل زینگ پاتایا دارای یک رستوران با منوی غذاهای تایلندی خوش عطروطعم می‌باشد که می‌توانید در مدت اقامت خود در هتل از این غذاها لذتی دوچندان ببرید. همچنین هتل دارای کافه با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌باشد که در ساعات میانی روز یا اواخر روز گردشی خود در پاتایا می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های هتل میل نمایید.

امکانات تفریحی هتل زینگ پاتایا

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر مجهز آن با سونا و جکوزی اشاره کرد. استخر آن رو باز بوده و منظره بسیار چشم‌نواز و زیبایی دارد به‌طوری‌که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. در زیر عکسی از استخر رو باز این هتل زیبا آورده شده است که گویای مطالب فوق می‌باشد.

[caption id="attachment_1878" align="aligncenter" width="780"]هتل زینگ پاتایا هتل زینگ پاتایا[/caption]

خدمات ماساژ هتل زینگ پاتایا

چنانچه از آن دسته از افرادی هستید که آوازه‌ی ماساژهای تایلندی زیاد به گوشتان خورده است می‌توانید در هتل زینگ پاتایا از خدمات ماساژ این هتل بهره‌مند شوید. در این هتل در بخش کناری استخر روباز خدمات انواع ماساژ ازجمله ماساژ تایلندی برای مسافران داده می‌شود. پس در مدت اقامت خود در این هتل حتماً از خدمات ماساژ این هتل استفاده کنید و خاطره‌ای خوب و دل‌نشین را برای خود و خانواده‌تان رقم زنید.

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080